דף הבית » תרופות סבתא » גירוד באיבר הנשי – 14 תרופות סבתות שימושיות וחמות
dddadd ddddda ddadad  daadaddaddaa daddaaddaa daddeddad

גירוד באיבר הנשי – 14 תרופות סבתות שימושיות וחמות

גירוד באיבר הנשי – 14 תרופות סבתות שימושיות וחמות

אף אחד לא אוהב לסבול מגרד באיבר הנשי, אבל זה יכול להיות נושא לא נוח ומביך להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי להקל על הגירוד ולעזור להחזיר את האיזון בגופכם.להלן 14 תרופות סבתות שימושיות וחמות שיכולות לעזור לך באופן טבעי להפחית את הגירוד ולקבל הקלה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון סוגיות הקשורות לעור, כולל גירוד באיבר הנשי.האופי החומצי של החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים על שני חלקים מים, ומרחי את הפיתרון על האזור המושפע.אפשר לפתרון לשבת כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד.זה ידוע גם בזכות תכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור במניעת כל זיהום שעלול לגרום לגרד.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה וחלה על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית יעילה לגרד באיבר הנשי.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגירוד.פשוט מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים חמים ומורחים על האזור הנגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.זה ידוע גם בתכונות הפרוביוטיקה שלו, שיכולות לעזור להחזיר את האיזון בגופך.פשוט החל יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי

כדי לעזור להפחית גירוד, נסה לשתות כוס מיץ חמוציות כל יום.האופי החומצי של המיץ עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.

תרופות נוספות

  • שום: שום הוא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.
  • שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגירוד.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא תרופה טבעית אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.
  • שיבולת שועל: שיבולת שועל היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לערבב שיבולת שועל עם מים חמים ומרחי על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • דבש: דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לערבב דבש עם מים חמים ומרחי על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • מלפפון: מלפפון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.פשוט מרחי פרוסות מלפפון על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • לבנדר: שמן לבנדר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם מים חמים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • קמומיל: קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע אתעִקצוּץ.פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • הסעדים של סבתא לגירוד באיבר הנשי

    גירוד באיבר הנשי יכול להיות מצב מאוד לא נוח ולעתים קרובות מביך.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים כמו זיהומים, אלרגיות וחוסר איזון הורמונלי.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות של סבתות שיכולות לעזור להקל על הגירוד ולספק הקלה.

    חומץ תפוחים

    חומץ תפוחים יש מגוון שימושים ומהווה תרופה נהדרת לגרד באיבר הנשי.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.אתה יכול גם לשתות כף אחת של חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים כדי לעזור להפחית את הגירוד.

    יוגורט רגיל

    יוגורט רגיל הוא תרופה נהדרת לגרד באיבר הנשי.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של יוגורט רגיל ישירות לאזור הפגוע ולהשאיר אותה דולקת עד 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.חומצת הלקטיקה ביוגורט מסייעת בהפחתת הגירוד והדלקת.

    תרופות צמחיות לגרד באיבר הנשי

    תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית גירוד באיבר הנשי.חלק מהעשבים הנפוצים ביותר כוללים קמומיל, קלנדולה ומכשפה.ניתן ליטול קמומיל וקלנדולה כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע, ואילו לוז מכשפה יכול לשמש כדחיסה או להחיל ישירות על העור.

    קמומיל

    קמומיל הוא עשב קל שניתן לקחת כתה או להחיל ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת.להכנת תה, תלולה כפית אחת של קמומיל מיובש בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.אתה יכול גם למרוח קומפרס קמומיל חם ישירות על האזור המושפע.

    קלנדולה

    קלנדולה הוא עשב המשמש לעתים קרובות לטיפול במצבי עור כמו גירוד באיבר הנשי.להכנת תה קלנדולה, תלול כפית אחת של קלנדולה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.אתה יכול גם למרוח דחיסת קלנדולה חמה ישירות על האזור המושפע.

    תרופות ביתיות לגרד באיבר הנשי

    תרופות ביתיות יכולות להיות דרך נהדרת להפחית גירוד באיבר הנשי.חלק מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר כוללות אלוורה, סודה לשתייה ושמן קוקוס.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע, ניתן לערבב סודה לשתייה עם מים כדי ליצור משחה ולהחיל ישירות על האזור הפגוע, וניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

    אלוורה

    אלוורה הוא צמח המשמש לעתים קרובות לטיפול במצבי עור כמו גירוד באיבר הנשי.כדי להשתמש באלוורה, פשוט חתוך עלה מהצמח והחל את הג’ל ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו עד 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

    סודה לשתייה

    סודה לשתייה היא עוד תרופה נהדרת לגרד באיבר הנשי.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו עד 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

    שאלות נפוצות

    ש: מה התרופה הטובה ביותר לגרד באיבר הנשי?

    א: התרופה הטובה ביותר לגרד באיבר הנשי תלויה בגורם הגירוד.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות חומץ תפוחים, יוגורט רגיל, קמומיל, קלנדולה, אלוורה, סודה לשתייה ושמן קוקוס.עדיף לנסות כמה תרופות ולראות מי עובד הכי טוב עבורך.

    גירוד באיבר הנשי יכול להיות מצב מאוד לא נוח ולעתים קרובות מביך.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות של סבתות שיכולות לעזור להקל על הגירוד ולספק RELIef.חומץ תפוחים, יוגורט רגיל, קמומיל, קלנדולה, אלוורה, סודה לשתייה ושמן קוקוס הם כולם תרופות נהדרות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן