דף הבית » תרופות סבתא » מתוכם – 23 התרופות של סבתא חמה זמינות בבית לעור גוף מגרד

מתוכם – 23 התרופות של סבתא חמה זמינות בבית לעור גוף מגרד

קיץ הוא העונה שבה העור שלנו מתחיל לגרד בגלל החום, וזה יכול להיות מטרד גדול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה.במאמר זה נחקור 23 תרופות של סבתא חמה הזמינות בבית לעור גוף מגרד.

מה גורם לעור מגרד?

עור מגרד, או פרוריטוס, יכולים להיות תוצאה של מגוון גורמים הכוללים אלרגיות, עור יבש, כוויות שמש ועקיצות חרקים.תחושת הגירוד יכולה לנוע בין עדין לאי נוח במיוחד.במקרים מסוימים, עור מגרד יכול להיות סימן למצב רפואי חמור יותר כמו פסוריאזיס, אקזמה או אפילו מחלות כבד.

הסעדים של סבתא לעור מגרד

לא משנה מה הסיבה לעור המגרד שלך, 23 הסעדים של סבתא החמה יכולים לעזור לספק הקלה מסוימת.

1.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית, ואמבט שיבולת שועל יכולה לעזור להרגיע ולהפחית את תחושת הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור לספק הקלה מגירוד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס אחת של חומץ תפוחים לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 דקות לפחות.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית, והיא יכולה לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט מערבבים כוס אחת של סודה לשתייה לאמבטיה חמה ומשרות לפחות 15 דקות.

4.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להרגיע את התחושה הגירוד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט משפשפים כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ולעסוק בעדינות.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לאמבטיה חמה ומשרות לפחות 15 דקות.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.

8.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית, והיא יכולה לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.

9.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט תלול כמה כפיות קמומיל במים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ומורחים את הנוזל המקורר על האזור הפגוע.

10.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ושתייה.

11.מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט מערבבים כוס אחת של מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות לפחות 15 דקות.

12.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע ועיסו בעדינות.

13.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים חמים ושתייה.

14.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.פשוט משפשפים כמות קטנה של שמן זית על האזור הפגוע ולעסוק בעדינות.

15.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של מיץ לימון

תרופות ביתיות על עור גוף מגרד

עור גוף מגרד יכול להיות לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגירוד ולספק הקלהוהחל מתרופות טבעיות כמו שמנים אתרים ועד תרופות ביתיות פשוטות כמו אמבטיות שיבולת שועל, יש מגוון אפשרויות לבחירה.להלן 23 התרופות של סבתא חמה הזמינות בבית לעור גוף מגרד.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספט, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עור טבעי מרוגע ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה ולהשרות בתוכה למשך 15-20 דקות.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולספק הקלה מאי הנוחות.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו פנימה. השאר אותו למשך 10 דקות ואז שוטף אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ועסה אותו פנימה. השאר אותו למשך 10 דקות ואז שוטף אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור הפגוע ועסה אותו. השאר אותו למשך 10 דקות ואז שוטף אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמנים אתרים לעור גוף מגרד

שמנים אתרים יכולים להיות סעדים יעילים לעור מגרד.להלן כמה מהשמנים האתריים הטובים ביותר לשימוש לעור מגרד.

1.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קמומיל

שמן קמומיל הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן קמומיל עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן מנטה

שמן מנטה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות קשורות

ש: מהם התרופות הביתיות הטובות ביותר לגרד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן