דף הבית » תרופות סבתא » פורום – 18 תרופות של סבתא להרפיה מהמטבח
daddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddadadd deddeddd

פורום – 18 תרופות של סבתא להרפיה מהמטבח

הסעדים של סבתות להרפיה מהמטבח

בעולם של לחץ וחרדה הולכים וגדלים, זה יכול להיות קשה למצוא דרכים להירגע ולהירגע.אבל יש כמה תרופות שהועברו מסבתותינו שיכולות לספק לנו הקלה נחוצה.החל בתה צמחים לארומתרפיה, התרופות של סבתות אלה פשוטות וקלות להכנה עם מרכיבים שנמצאים במטבח שלך.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להירגע ולהירגע.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להרגיע את העצבים ולהקל על לחץ וחרדה.קמומיל הוא אחד התה הצמחיית הפופולרית ביותר להרפיה, וניתן למצוא אותו ברוב חנויות המזון הבריאות.ניתן להשתמש גם בצמחי מרפא אחרים כמו מנטה, לימון בלאם ולבנדר לייצור תה מרגיע.

טיפ ייחודי:

נסה להוסיף קצת דבש לתה שלך לקבלת אפקט מרגיע במיוחד.לדבש תכונות מרגיעות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא תרגול עתיק ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרפות את הנפש והגוף.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס ליצירת אווירה מרגיעה בבית.הניחו כמה טיפות מהשמן האתרי לבחירתכם במפזר ותנו לו להתפזר בכל החדר.הניחוח המרגיע של השמן האתרי יסייע בהפחתת לחץ וחרדה.

טיפ ייחודי:

נסה להשתמש בכמה טיפות של השמן האתרי שבחרת באמבט חם.הניחוח המרגיע של השמן האתרי יעזור להרפות את גופך ונפשך, ואילו המים החמים יסייעו להקל על כל מתח או כאבי שרירים.

אמבטיות צמחים

אמבטיות צמחים הן דרך נהדרת להירגע ולהירגע.ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו לבנדר, קמומיל ורוזמרין כדי ליצור אמבטיה מרגיעה שתעזור להרגיע את העצבים ולהרגיע את הגוף.כדי לעשות אמבטיה צמחית, פשוט הוסף כמה טיפות מהשמן האתרי שבחרת לכוס מלח אפסום.לאחר מכן מוסיפים את התערובת לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות ומעלה.

טיפ ייחודי:

נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לכרית לפני שאתה הולך לישון.ניחוח הלבנדר המרגיע יעזור להרפות את הנפש והגוף שלך, ויקל על ההירדמות.

על ידי הקדישת הזמן להשתמש בתרופות של סבתות אלה להרפיה מהמטבח תוכלו ליצור אווירה שלווה ומרגיעה בביתכם.בין אם אתה בוחר לשתות תה צמחים, להשתמש בארומתרפיה או לנקוט באמבט צמחים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הלחץ והחרדה ולהקל על ההרגעת והירגע.

חלק 2: תרופות ביתיות להרפיה

פורום – 18 סבתות היו תמיד שפע של תרופות ביתיות להרפיה.רבים מהתרופות הללו ניתן למצוא ממש במטבח, מעשבי תיבול ותבלינים ועד תה ודבש.עם כמה מרכיבים פשוטים, הסעדים של סבתא יכולים ליצור ערב או אחר הצהריים מרגיעים.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם אחד העתיקים והפופולריים ביותר בסעדים הביתיים.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות מרגיעות שיכולות להועיל בהפחתת הלחץ וקידום הרפיה.קמומיל היא בחירה פופולרית, כידוע כי היא מפחיתה את הלחץ ומקדמת הרפיה.עשבי תיבול פופולריים אחרים לתה כוללים לבנדר, מנטה ולימון בלאם.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להירגע ולהירגע.ידוע כי לבנדר, יסמין וקמומיל ידוע כי יש השפעות מרגיעות.הוספת כמה טיפות של שמן אתרי לאמבטיה חמה היא דרך נהדרת להירגע, או שימוש במפזר כדי למלא את החדר בארומה המרגיעה.

דבש

דבש הוא מקור נהדר לסוכרים טבעיים ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להירגע ולהקל על המתח.הוספת דבש לתה הייתה ידועה כמפחיתה את הלחץ ועוזרת בהרפיה.דבש יכול להילקח גם כתוסף, או פשוט ליהנות מעצמו.

תבלינים

ניתן להשתמש בתבלינים כדי לעזור להירגע ולהירגע במגוון דרכים.קינמון וג’ינג’ר ידוע שניהם מפחיתים את הלחץ ומקדמים הרפיה.ניתן להשתמש בהם אניN Teas, נוסף לאמבטיה חמה, או פשוט נהנו מעצמם.

סיכום

פורום – 18 סבתות יש שפע של תרופות ביתיות להרפיה שניתן למצוא ממש במטבח.ניתן להשתמש בתה צמחים, שמנים אתרים, דבש ותבלינים כדי לעזור להירגע ולהפחית את הלחץ.עם כמה מרכיבים פשוטים, הסעדים של סבתא יכולים ליצור ערב או אחר הצהריים מרגיעים.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות להרפיה?

כמה תרופות ביתיות להרפיה כוללות תה צמחים, שמנים אתרים, דבש ותבלינים.

כיצד אוכל להשתמש בתרופות אלה?

ניתן ליהנות מעצמם בתה צמחים או להוסיף לאמבטיה חמה.ניתן להוסיף שמנים אתרים לאמבט חם או להשתמש בהם במפזר.ניתן לקחת דבש כתוסף או להוסיף לתה.ניתן להוסיף תבלינים לתה, אמבטיה חמה או ליהנות מעצמם.

למידע נוסף על הפורום – 18 תרופות של סבתות על הרפיה מהמטבח, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן