דף הבית » תרופות סבתא » עש הבגדים – 22 תרופות של סבתא מזינה ומיוחדת
dada ddddddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad ddedddd

עש הבגדים – 22 תרופות של סבתא מזינה ומיוחדת

מה זה עש בגדים?

עש בגדים הוא חרק הניזון מבד וסיבים טבעיים.הם קטנים, באורך של כחצי סנטימטר, ויש להם כנפיים חיוורות וזהובות עם רצועות כהות יותר.הם ידועים גם בשם Tineola Bisselliella או עש בגדי רשת.עש בגדים עלול לגרום נזק נרחב לבגדים, שטיחים וריהוט מכיוון שהם ניזונים מהחלבון שנמצא בחומרים אלה.אמנם הם אינם גורמים נזק גופני לבני אדם, אך הם יכולים להוות מטרד.

22 הסעדים של סבתא למלחמה בגדים

בעיית העשים בגדים קיימת כבר מאות שנים, ואנשים המציאו דרכים יצירתיות רבות להילחם בהן.להלן 22 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא שיעזרו לכם להרחיק את המפלטים המציקים האלה מהבית שלכם.

1.דוחים טבעיים

שימוש בדוחים טבעיים כמו ארז, לבנדר או נענע יכול להיות יעיל להרחיק עשות בגדים.מקם פריטים אלה בארונות, מגירות ואזורי אחסון.ניחוחות אלה אינם נעימים לעש, והם ימנעו מהם.

2.ואקום באופן קבוע

שואב את הבית שלך על בסיס קבוע הוא צעד חשוב להרחיק את עש הבגדים.שואב אבק יסייע בהסרת כל ביצים או זחלים העשויים להיות קיימים.הקפד לשקוף את כל האזורים, כולל שטיחים, ריהוט ואפילו בתוך הארונות.

3.בגדים נקיים ובדים

בעת הלבנת בגדים ובדים, וודאו שהם מנקים ביסודיות.עש מעדיף בדים שאינם נשטפים או מנקיים באופן קבוע, לכן הקפידו לשטוף את כל הפריטים לפני שאומנו.

4.אחסן פריטים כראוי

אחסון בגדים ובדים כראוי הוא צעד חשוב נוסף במניעת עש בגדים.וודא שכל הפריטים מאוחסנים במכולות או תיקים אטומים.זה יעזור להרחיק את העשים ולשמור על הפריטים נקיים ונקיים מנזק.

5.השתמש בלוקי ארז

אבני ארז הן בלוקים קטנים העשויים מעץ ארז שניתן להכניס לארונות ומגירות.ניחוח הארז אינו נעים לעש ויעזור להרחיק אותם.

6.כדורי עש

כדורי עש הם דרך נפוצה למנוע עש בגדים.הם מכילים חומר כימי שידוף עש ומזיקים אחרים.עם זאת, יש להשתמש בכדורי עש בזהירות, מכיוון שהם יכולים להיות רעילים.

7.השתמש בשום

שום הוא דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק את העש.הניחו ציני שום בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של שום יסייע להדוף עש.

8.השתמש בציפורן

ציפורן הם דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק את העש.הניחו ציני שום בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של ציפורן יעזור להדוף עש.

9.השתמש בחומץ לבן

ניתן להשתמש בחומץ לבן כדי להרחיק את העשים.הניחו כמה טיפות חומץ בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של החומץ יעזור להדוף עש.

10.השתמש בשמן לבנדר

שמן לבנדר הוא דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק את העש.הניחו כמה טיפות של שמן לבנדר בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של לבנדר יעזור להדוף עש.

11.השתמש בזיליקום

בזיל הוא דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק את העשים.הניחו כמה עלי בזיליקום בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של בזיליקום יעזור להדוף עש.

12.השתמש ברוזמרין

רוזמרין הוא דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק את העשים.הניחו כמה עלי רוזמרין בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של רוזמרין יעזור להדוף עש.

13.השתמש בעלי המפרץ

עלי מפרץ הם דוחה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להרחיק את העש.הניחו כמה עלי מפרץ בארונות, מגירות ואזורי אחסון.הריח החזק של עלי המפרץ יעזור להדוף עש.

14.השתמש בטימין </h

הבנת עש הבגדים

עש הבגדים הוא חרק קטן ומכונף שיכול לגרום נזק לבדים ובגדים.זוהי בעיה נפוצה עבור משקי בית רבים, שכן העש נמשך לסיבים טבעיים כמו צמר, משי וכותנה,D יכול להטיל בקלות את ביציה בבדים אלה.הזחלים של עש הבגדים ניזונים מהבדים ומותירים אותם עם חורים ונזק אחר.כדי למנוע נזק לבגדים ובבדים, חשוב להבין את הרגלים של עש הבגדים ולנקוט צעדים למניעת התפשטות.

הסעדים של סבתא לבקרה על עשבי בגדים

סבתות סיפקו עצות בנושא שליטה על מזיקים במשך דורות, ועש הבגדים אינו יוצא מן הכלל.להלן 22 תרופות של סבתא מזינה ומיוחדת לבקרת עש בגדים:

1.נקה ואחסן את הבגדים שלך כראוי

כדי למנוע התפשטות של עש בגדים, חשוב לנקות ולאחסן את הבגדים שלך כראוי.יש לשטוף את כל הבגדים או לניקוי יבש לפני שהם מאוחסנים כדי להסיר כתמי אוכל או זיעה שיכולים למשוך עש.יש לאחסן בגדים גם בשקיות ניילון או מכולות אטומות כדי למנוע מעשים לגשת אליהם.

2.השתמש בלוקי ארז או בשמן ארז

ניתן להשתמש ב

בלוקים ארזים או בשמן ארז כדי להדוף עש וחרקים אחרים.לסדרווד יש ריח חזק שאינו מעביר את העשים, ולכן הצבת אבני ארז או שמן בארונות שלך ומגירות יכולות לעזור להרחיק אותם.ניתן למקם ישירות של אבני ארז ישירות בארון, ואילו יש לדלל שמן ארז לפני השימוש ולהחיל על בדים או משטחים אחרים.

3.השתמש בכדורי עש

כדורי עש

הם כדורים קטנים העשויים כימיקלים הפולטים ריח חזק שעש מוצא לא נעים.ניתן להציב אותם בארונות, מגירות או אזורים אחרים שבהם עשים נמצאים כדי לעזור להדוף אותם.עם זאת, חשוב לציין שכדורי עש יכולים להיות רעילים ואסור להשתמש בהם סביב ילדים או חיות מחמד.

4.ואקום באופן קבוע

שואב באופן קבוע את הבית שלך יכול לעזור להפחית את מספר העש של הבגדים שנמצאים.ואקום מסיר כל ביצים או זחלים שעשויים להיות קיימים, כמו גם כל כתמי אוכל או זיעה שעשויים למשוך עש.הקפד לשקוף את הפינות והנקיקים של הארונות והמגירות שלך, כמו גם את השטיחים והריהוט.

5.השתמש בדוחים טבעיים

ישנם מספר דוחים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי להדוף עש.ידוע כי לבנדר, רוזמרין ומנטה ידועים כדוחים את העשים, וניתן להציב אותם במגירות או בארונות כדי לעזור להם להרחיק אותם.ניתן להשתמש בדוחים טבעיים אלה גם בשקיות שניתן לתלות בארונות או באזורים אחרים בהם קיימים עש.

6.השתמש במלכודות עש בגדים

ניתן להשתמש במלכודות עש

בגדים כדי לסייע בהפחתת מספר העשים בביתך.מלכודות אלה משתמשות בפרומונים כדי למשוך עש, וברגע שהם נכנסים למלכודת הם לא מסוגלים לברוח.הקפד לבדוק את המלכודות באופן קבוע כדי להבטיח שהם עובדים כראוי.

7.הניחו שום בארונות ובמגירות שלכם

ידוע ש

שום דוחה עש, ולכן הצבת שיני שום בארונות ומגירות יכולות לעזור להרחיק אותם.הריח החזק של השום יקשה על העשים להיכנס לאזור ויכול לעזור להפחית את מספר העשים בביתך.

8.השתמש בחומץ לבן

חומץ לבן יכול לשמש כדוחה טבעי עבור עש.ניתן לרסס אותו ישירות על בדים או על משטחים אחרים, או שניתן יהיה לדלל אותו ולהשתמש בו לניקוי משטחי הארונות והמגירות.הריח החזק של החומץ יעזור להדוף עש.

9.השתמש בציפורן

ציפורן הם דוחים טבעיים נוספים עבור עש, וניתן להציב אותם בארונות או במגירות כדי להרחיק אותם.הניחוח החזק של הציפורן יקשה על העשים להיכנס לאזור ויכול לעזור להפחית את מספר העשים בביתך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן