דף הבית » תרופות סבתא » הרחקת יתושים – 12 תרופות של סבתא סודית וותיקה
ddaddadaa ddaaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa dddaa

הרחקת יתושים – 12 תרופות של סבתא סודית וותיקה

טיפים למניעת יתושים

יתושים יכולים להוות מטרד אמיתי לפעילויות בחוץ, והם יכולים להיות נשאים של מחלות, ולכן חשוב לנקוט צעדים כדי למנוע מהם להשתלט על המרחב החיצוני שלך.להלן 12 תרופות של סבתא סודית ומיושנת שיעזרו לכם להרחיק את יתושים.

קרח יבש

קרח יבש הוא דרך טובה להיפטר מיתושים.מניחים כמה חתיכות מהקרח היבש בקערת מים והאדים מהקרח היבש יהרגו את היתושים.הקפידו להניח את הקערה באזור בו מתרכזים היתושים.

צמח ציטרונלה

סיטרונלה היא דוחה חרקים טבעי.נטיעת סיטרונלה בחצר או בגינה שלך תעזור להרחיק את יתושים.ריח הצמח יעזור להדוף את היתושים.

גדל שום

שום הוא דוחה חרקים טבעי נוסף.גידול שום בגינה שלך יעזור להרחיק את יתושים.ריח השום יעזור להדוף את היתושים.

קליפות הדרים

קליפות הדרים הן דרך נהדרת להרחיק את יתושים.הניחו את הקילופים סביב הגן או הפטיו שלכם וריח ההדרים ימרחיקו את היתושים.

Lemongrass

Lemongrass הוא דוחה חרקים טבעי נוסף.נטיעת לימון בגינה או בפטיו שלך תעזור להרחיק את יתושים.ריח הצמח יעזור להדוף את היתושים.

חומץ

חומץ הוא דרך נהדרת להרחיק את יתושים.הניחו כמה קערות חומץ סביב הפטיו או הגינה שלכם וריח החומץ יעזור להרחיק את היתושים.

אקליפטוס

אקליפטוס הוא דוחה חרקים טבעי.נטיעת אקליפטוס בגינה או בפטיו שלך תעזור להרחיק את יתושים.ריח הצמח יעזור להדוף את היתושים.

קמפור

קמפור הוא דוחה חרקים טבעי.שריפת כמה חתיכות קמפור סביב הגינה או הפטיו שלך תעזור להרחיק את יתושים.ריח הקמפור יעזור להדוף את היתושים.

catnip

Catnip היא דרך נהדרת להרחיק את יתושים.נטיעת קטניפ בגינה או בפטיו שלך תעזור להרחיק את יתושים.ריח הצמח יעזור להדוף את היתושים.

לבנדר

לבנדר הוא דוחה חרקים טבעי נוסף.נטיעת לבנדר בגינה או בפטיו שלך תעזור להרחיק את יתושים.ריח הצמח יעזור להדוף את היתושים.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להרחיק את יתושים.מערבבים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו סיטרונלה, לבנדר, אקליפטוס או לימון עם מעט מים בבקבוק ריסוס וריססו את התערובת סביב הגינה או הפטיו שלכם כדי לעזור להרחיק את היתושים.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת שכבה נוספת של הגנה, נסה להשתמש ברשת יתושים או צמידים דוחים יתושים.ניתן למקם רשתות יתושים מעל חלונות ודלתות כדי להרחיק את יתושים, וניתן ללבוש צמידים דוחים יתושים על פרק כף היד או הקרסול כדי לעזור להדוף יתושים.

בעקבות 12 הסעדים של סבתא הסודית והמיושנת הללו יכולים לעזור לכם להרחיק את יתושים וליהנות מהמרחב החיצוני שלכם ללא עצבנות של חרקים מצחיקים אלה.

5.השתמש בשום ובצל כדי להדוף יתושים

ידוע כי שום ובצל הם דוחי יתושים יעילים מכיוון שהם מכילים תרכובות גופרית, רעילות ליתושים.כדי להשתמש בהם כדוחה, אתה יכול ליצור ריסוס שום ובצל על ידי שילוב של חלקים שווים של שניהם בבלנדר והוספת מספיק מים כדי להפוך אותו לפיתרון ריסוס.לאחר מכן, ריססו אותו סביב הבית או החצר כדי להרחיק את יתושים.אתה יכול גם למקם שום ובצל סביב רכושך כדי לשמש כמחסום נגד יתושים.

6.צמחים צמחים של יתושים צמחים

ידוע כי חלק מהצמחים דוחים באופן טבעי יתושים, כמו ציפורני חתול, לבנדר, סיטרונלה ובזיליקום.נטיעת אלה סביב הבית או החצר שלך יכולה לעזור להרחיק את יתושים.אתה יכול גם להשתמש בשמנים אתרים העשויים מצמחים אלה כדי ליצור דוחה חזק עוד יותר.

7.השתמש בשמנים אתרים

השמנים ssential הם דרך נהדרת להרחיק את יתושים מבלי להשתמש בכימיקלים.ידוע כי שמנים אתרים רבים בעלי תכונות המוחזקות יתושים, כמו לימון, מנטה ואוקליפטוס.כדי להשתמש בהם, פשוט שים כמה טיפות של השמן האתרי במפזר בבית או בחצר שלך.אתה יכול גם ליצור ריסוס על ידי הוספת כמה טיפות של השמן האתרי לבקבוק ריסוס עם מים.

8.שמור על החצר שלך נקייה ונטולת מים עומדים

יתושים זקוקים למים עומדים כדי להתרבות, ולכן חשוב לשמור על החצר שלך נקייה ונקייה מכל מים עומדים.רוקן דליים, מרחציות או מכולות אחרות שעלולות אסף מים.הקפד לנקות את המרזבים שלך באופן קבוע כדי למנוע הצטברות מים.

9.השתמש בנרות וצירי סיטרונלה

נרות וצירי סיטרונלה הם דרך נהדרת להדוף באופן טבעי יתושים.שמן סיטרונלה ידוע כדוחה יתושים רב עוצמה, והנרות והפידים הללו עוזרים לפיזור השמן ולהרחיק את יתושים.

10.השתמש במלכודת יתוש DIY

אם אתה מחפש פיתרון קבוע יותר לבעיית היתושים שלך, אתה יכול להכין מלכודת יתושים משלך.זה כרוך בשימוש במכולה עם אור ומאוורר כדי לפתות יתושים וללכוד אותם.זוהי דרך נהדרת להפחית את מספר היתושים באזורכם מבלי להשתמש בכימיקלים כלשהם.

11.ללבוש בגדים בצבע קל

יתושים נמשכים לצבעים כהים, ולכן לבוש בגדים בצבע בהיר יכול לעזור להפחית את מספר היתושים שאתה מושך.כדאי גם לחפות על עור ככל האפשר כשאתם יוצאים החוצה כדי להפחית את מספר העקיצות שתקבלו.

12.השתמש במאווררים בחוץ

יתושים מתקשים לטוס בתנאים סוערים, כך ששימוש באוהדים בחוץ יכול לעזור להרחיק אותם.אתה יכול למקם מעריצים סביב הבית או החצר שלך כדי ליצור סביבה סוערת שיתושים לא יוכלו לטוס.

סיכום

יתושים יכולים להוות מטרד, אך ישנן דרכים רבות להרחיק אותם מבלי להשתמש בכימיקלים.שימוש בדוחים טבעיים כמו שום ובצל, שמנים אתרים וצמחים יכולים לעזור להרחיק את יתושים.אתה יכול גם להשתמש במלכודת יתושים DIY וללבוש בגדים בצבע קל כדי להפחית את מספר היתושים שנמשכים אליך.בנוסף, שימוש במעריצים בחוץ יכול ליצור סביבה סוערת שיתושים לא יוכלו לטוס בה.

שאלות נפוצות – להרחיק את יתושים

מהם דוחי היתושים הטבעיים הטובים ביותר?

דוחי היתושים הטבעיים הטובים ביותר הם שום ובצל, שמנים אתרים וצמחים כמו ציפורני חתול, לבנדר, סיטרונלה ובזיליקום.

מהי מלכודת יתוש DIY?

מלכודת יתושים DIY היא מלכודת העשויה עם מיכל, אור ומאוורר לפיתוי וללכוד יתושים.זוהי דרך נהדרת להפחית את מספר היתושים באזורכם מבלי להשתמש בכימיקלים כלשהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן