דף הבית » תרופות סבתא » נגד יתושים – 19 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ונפלאות
dadd ddaaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadddcddaa dda

נגד יתושים – 19 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ונפלאות

יתושים הם כמה מהמזיקים המעצבנים והמסוכנים ביותר בעולם.לא רק שהם גורמים לעקיצות מגרדות, אלא שהם יכולים גם לשאת מחלות קטלניות כמו מלריה וקדחת דנגה.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להגן על עצמך מפני יתושים, כולל כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו מדור לדור.להלן 19 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ונפלאות עם שימוש נכון שיכולים לעזור להרחיק את יתושים.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם חלק מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר להדחת יתושים.שמני ציטרונלה, לבנדר ואקליפטוס יעילים במיוחד.אתה יכול להשתמש בהם בעצמם או לערבב אותם יחד כדי ליצור דוחה חזק עוד יותר.פשוט הוסף כמה טיפות של השמן לכדור כותנה והניח אותו באזורים שבהם תבלה זמן.אתה יכול גם להשתמש בשמנים אתרים במפזר או במיקסר כדי ליצור סביבה ריחנית.

קליפות הדרים

ידוע כי פירות הדרים הם בעלי ארומה חזקה שיתושים לא אוהבים.אז אם יש לך פילינר הדרים שאריות, אתה יכול להשתמש בהם כדי לעזור להרחיק את יתושים.כל שעליך לעשות הוא למקם את הקליפות באזורים שבהם ברצונך ליצור אזור ללא יתושים, כמו סביב הפטיו שלך או ליד הדלת האחורית שלך.

טיפ ייחודי:

אם יש לך אירוע ברביקיו או חיצוני, אתה יכול למקם פרוסות הדרים סביב ההיקף כדי ליצור מחסום טבעי שירחיק את יתושים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע זה מכבר בתכונותיו הרפואיות, והוא יכול לשמש גם כדוחה יתושים טבעי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים, ואז לרסס אותו סביב כל אזור בו קיימים יתושים.ריח החומץ יעזור להרחיק אותם.

שום

שום הוא עוד דוחה יתושים טבעי פופולרי.אתה יכול להוסיף שום לארוחות שלך או להכין עירוי שום משלך על ידי רתיחת שום במים.לאחר מכן, מסננים את השום ומוסיפים את הנוזל לבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת סביב האזורים שבהם אתה רוצה להדוף יתושים.

עשבי תיבול

ידוע כי עשבי תיבול כמו בזיל, רוזמרין ומנטה יש ניחוחות חזקים שיכולים לעזור להרחיק את יתושים.נטיעת עשבי תיבול אלה בגינה שלך תעזור להרחיק את יתושים, אך אתה יכול גם להשתמש בהם בדרכים אחרות.לדוגמה, אתה יכול למקם שפריץ עשבי תיבול טריים סביב הפטיו שלך או ליד הדלת שלך.אתה יכול גם להכין Potpourri על ידי הרתחת עשבי התיבול במים והוספתו לבקבוק ריסוס.

שטח קפה

ידוע כי שטחי קפה בעלי ריח חזק שיכול לעזור להדוף יתושים.פשוט מפזרים כמה שטחי קפה סביב אזור הגינה או הפטיו שלך, והריח יעזור להרחיק את יתושים.ניתן גם להוסיף שטחי קפה למים ולהשתמש בתערובת כתרסיס דוחה יעיל.

חומץ וסבון כלים

תערובת של חומץ וסבון כלים היא דרך יעילה נוספת להרחיק את יתושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ וסבון כלים בבקבוק ריסוס ואז מרסס אותו סביב כל אזור בו קיימים יתושים.ריח החומץ יעזור להדוף אותם, וסבון הכלים יסייע בפירוק שלדי החוץ שלהם.

בירה

תאמינו או לא, בירה יכולה לשמש גם כדי להדוף יתושים.כל שעליך לעשות הוא לשפוך קצת בירה במנה רדודה ומניחים אותה ליד אזורים שבהם קיימים יתושים.ריח הבירה ימשוך אותם, והם יטבעו במנה.

לימון וציפורן

ניתן להשתמש לימון וציפורן יחד ליצירת דוחה יתושים רב עוצמה.פשוט פורסים לימון לשניים ולהכניס כמה שיני ציפורן לבשר.הניחו את חצאי הלימון באזורים שבהם קיימים יתושים, והריח יעזור להרחיק אותם.

קמפור

Camphor הוא מרכיב נפוץ אצל דוחים רבים של יתושים, וניתן להשתמש בו גם בכוחות עצמו.פשוט הניחו כמה קמפור ליד אזורים שבהם קיימים יתושים, והריח יעזור להדוף אותם.

שמן נם

שמן נם הוא דוחה חרקים טבעי שיכול לעזור להרחיק את יתושים.פשוט מערבב fEW טיפות של שמן נם עם מים ואז מרסס אותו סביב כל אזור בו קיימים יתושים.השמן יעזור להדוף אותם ולהרחיק אותם.

שמן קוקוס

יעילות הסעדים של סבתא נגד יתושים

סבתות עוברות תרופות לבית כדי להגן על יתושים מאז שחר הזמן.החל משמנים טבעיים ועד דוחים העשויים מצמחים, קיימות מגוון רחב של אפשרויות זמינות עבור אלה המעוניינים להגן על עצמם מפני החרקים המציקים.אך עד כמה יעילות הסעדים הללו?

באופן מפתיע, רבים מהתרופות שהועברו מדור לדור הוכחו מדעית כיעילה במאבק בנשיכה של יתוש.מחקרים הראו כי שמנים אתריים שונים, כמו סיטרונלה, אקליפטוס לימון ולבנדר, יעילים להדף יתושים.בנוסף, גם שמן נם, קוטל חרקים טבעי, הוכח גם כדוחה חזק.

צמחים, כמו ציפורני חתול, בזיליקום ובאלם לימון, יכולים לשמש גם כדוחה יתושים טבעי.צמחים אלה מכילים תרכובות טבעיות שיתושים מוצאים לא נעימים, והם יכולים לעזור להפחית את מספר היתושים באזור נתון.

להישאר בטוחים מיתושים

בנוסף לשימוש בתרופות טבעיות כדי להגן על יתושים, ישנם צעדים אחרים שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון לננשך.לבישת בגדים המכסה את הזרועות והרגליים יכולה לעזור להפחית את כמות העור החשופה, מה שמקשה על יתושים למצוא אזור מתאים לנשוך.בנוסף, הימנעות ממים עומדים ושמירה על דלתות וחלונות סגורים בשעות היתושים שיא יכולה לעזור להרחיק אותם.

לבסוף, שימוש ברשת יתושים בעת שינה יכולה לספק שכבה נוספת של הגנה מפני החרקים המציקים.ניתן להשתמש ברשתות הן בתוך הבית והן בחוץ, והם מגיעים במגוון גדלים כדי להתאים לכל מיטה או ערסל.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא יעילים נגד יתושים?

    כן, רבים מהתרופות שסבתות עברו מדור לדור הוכחו מדעית כיעילות במאבק בנשיכה של יתוש.שמנים אתרים, כמו ציטרונלה, אקליפטוס לימון ולבנדר, נמצאו כדוחים יעילים, כמו גם צמחים, כמו ציפורני חתול, בזיליקום ולימון.

  • אילו צעדים אחרים ניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון להיננשך על ידי יתוש?

    בנוסף לשימוש בתרופות טבעיות כדי להדוף יתושים, ישנם צעדים אחרים שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון להיננשך.לבישת בגדים המכסה את הזרועות והרגליים יכולה לעזור להפחית את כמות העור החשופה, מה שמקשה על יתושים למצוא אזור מתאים לנשוך.בנוסף, הימנעות ממים עומדים ושמירה על דלתות וחלונות סגורים בשעות היתושים שיא יכולה לעזור להרחיק אותם.

לסיכום, סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי להגן על יתושים מאז שחר הזמן.משמנים אתרים לצמחים, יש מגוון רחב של אפשרויות זמינות עבור אלה המעוניינים להגן על עצמם מפני החרקים המציקים.בנוסף, הימנעות ממים עומדים ושמירה על דלתות וחלונות סגורים בשעות היתושים שיא יכולה לעזור להרחיק אותם.לבסוף, שימוש ברשת יתושים בעת שינה יכולה לספק שכבה נוספת של הגנה מפני החרקים המציקים.בעזרת שימוש נכון בסעדים אלה, ניתן להילחם ביעילות ביגיסה של יתוש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן