דף הבית » תרופות סבתא » ערמונית מוגדלת – 7 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים והכנה מהירה
dadadeddaddaa deddddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddada

ערמונית מוגדלת – 7 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים והכנה מהירה

ערמונית מוגדלת – 7 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים והכנה מהירה

הערמונית היא איבר קטן שנמצא מתחת לשלפוחית השתן אצל גברים.כאשר הוא מתרחב, זה יכול לגרום לתסמינים רבים לא נעימים, כמו מתן שתן תכוף, קושי להשתין, ותחושה של התרוקנות שלפוחית השתן.אף על פי שהסיבה המדויקת לערמונית מוגדלת אינה ידועה, על פי ההערכה היא נובעת משינויים הורמונליים כמו הזדקנות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.כאן נדון בשבע הסעדים של סבתא המבוססים על מרכיבים טבעיים והכנה מהירה.

H2: סרפד

סרפד שימשו זה מכבר כתרופה לערמונית מוגדלת.הם משתן טבעי המסייע להפחתת הדלקת בערמונית ולשפר את זרימת השתן.כדי להשתמש בסרפד כתרופה, כפית אחת תלולה של סרפד מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר הקירור, מסננים את התה ושתה אותו פעמיים ביום.

H2: Saw Palmetto

Saw Palmetto הוא תמצית טבעית הנגזרת מהגרגרים של עץ הפלמטו המסור.זה יכול לעזור להפחית את גודל הערמונית ולהקל על הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או בצורה תמיסה.המינון הרגיל הוא 160 עד 320 מ”ג תמצית דקלמו מסור שנלקחה פעמיים ביום.

H3: טיפ ייחודי

הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות שאתה עלול לקחת.

H2: זרעי דלעת

זרעי דלעת עשירים באבץ, וזה חשוב לבריאות הערמונית.הם מכילים גם פיטוסטרולים, בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.כדי להשתמש בזרעי דלעת כתרופה, טוחנים 2 כפות זרעי דלעת במטחנת קפה ומערבבים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני המסייע בשמירה על תפקוד הערמונית הבריאה.זה עוזר להפחתת הדלקת בערמונית ויכול לשפר את זרימת השתן.כדי להשתמש במגנזיום כתרופה, נסה לקחת 400 מ”ג של מגנזיום ציטראט או מגנזיום גליצינט פעמיים ביום.

H2: מיץ רימון

מיץ רימון עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.כדי להשתמש במיץ רימונים כתרופה, שתו כוס אחת של מיץ רימון שלוש פעמים ביום.

H2: מיץ חמוציות

מיץ חמוציות עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת בערמונית.כדי להשתמש במיץ חמוציות כתרופה, שתו כוס אחת של מיץ חמוציות שלוש פעמים ביום.

H2: פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה לבריאות הכללית, אך היא יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.פעילות גופנית מסייעת להפחתת הדלקת בערמונית ויכולה לשפר את זרימת השתן.נסה לעשות איזושהי פעילות גופנית, כמו הליכה או שחייה, לפחות 30 דקות ביום.

7 הסעדים של סבתא אלה מבוססים על מרכיבים טבעיים והכנה מהירה ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.עם זאת, אם התסמינים נמשכים או מחמירים, הקפידו לדבר עם הרופא שלכם.

7 תרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים והכנה מהירה </h2

כשמדובר בטיפול בערמונית מוגדלת, אנשים רבים פונים לתרופות שנקבעו על ידי הרופא שלהם.עם זאת, ישנם גם מספר תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות.תרופות אלה מבוססות על מרכיבים טבעיים וניתן להכין אותם במהירות.להלן שבע תרופות של סבתא לטיפול בערמונית מוגדלת:

1.זרעי אבטיח

זרעי אבטיח הם משתן טבעי והם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.פשוט לאכול קומץ זרעי אבטיח מדי יום כדי להפחית את הנפיחות ולעזור לפנות כל חסימות.

2.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב מצוין לטיפול בערמונית מוגדלת.זהו משתן ועוזר להפחית את נפיחות בלוטת הערמונית.כל שעליך לעשות הוא להוסיף הידUL של פטרוזיליה לכוס מים ושותה אותם מדי יום כדי להפחית את הנפיחות.

3.HorseTail

HorseTail הוא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה יכול לעזור להפחית את נפיחות הערמונית ולנקות חסימה כלשהי.פשוט מרתיחים קומץ סוס בכוס מים למשך 10 דקות ושותים אותו מדי יום כדי להפחית את הנפיחות.

4.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בערמונית מוגדלת.הוא עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את נפיחות הערמונית.פשוט שתו כוס מיץ חמוציות מדי יום כדי להפחית את הנפיחות.

5.זרעי דלעת

זרעי דלעת הם מקור נהדר לאבץ ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.פשוט לאכול קומץ זרעי דלעת מדי יום כדי להפחית את הנפיחות.

6.עלה סרפד

עלה סרפד הוא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה יכול לעזור להפחית את נפיחות הערמונית ולנקות חסימה כלשהי.פשוט מרתיחים קומץ עלה סרפד בכוס מים למשך 10 דקות ושותים אותו מדי יום כדי להפחית את הנפיחות.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בערמונית מוגדלת.הוא עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את נפיחות הערמונית.פשוט שתו כוס תה ירוק מדי יום כדי להפחית את הנפיחות.

שבע הסעדים של סבתא אלה מבוססים על מרכיבים טבעיים וניתן להכין אותם במהירות.הם דרך נהדרת להפחית את נפיחות הערמונית ולעזור בניהול הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.

סיכום

ערמונית מוגדלת יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור.שבע הסעדים של סבתא אלה מבוססים על מרכיבים טבעיים וניתן להכין אותם במהירות.הם דרך נהדרת להפחית את נפיחות הערמונית ולעזור בניהול הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.

שאלות נפוצות

מהם הסימפטומים של ערמונית מוגדלת?

התסמינים השכיחים ביותר של ערמונית מוגדלת הם שתן תכוף, זרם שתן חלש ותחושה של התרוקנות שלפוחית השתן.

מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור ערמונית מוגדלת?

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לערמונית מוגדלת הם זרעי אבטיח, פטרוזיליה, זנב סוס, מיץ חמוציות, זרעי דלעת, עלה סרפד ותה ירוק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן