דף הבית » תרופות סבתא » ערמונית מוגדלת – 19 תרופות של סבתא זולה וותיקה
dadadeddaddaa deddddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd dd

ערמונית מוגדלת – 19 תרופות של סבתא זולה וותיקה

הערמונית וההרחבה

הערמונית היא בלוטה קטנה הממוקמת בין שלפוחית השתן לאיבר המין.הוא מייצר נוזל שהוא חלק מהזרע, ועוזר להזין ולהגן על זרע.אצל גברים מעל גיל 50, הערמונית יכולה להיות מוגדלת.זה נקרא היפרפלזיה שפירה של הערמונית (BPH).למרות שזה לא מצב רפואי רציני, זה יכול לגרום למספר תסמינים לא נוחים, כמו קושי שתן, זרם שתן חלש, שתן תכוף והצורך להשתין בלילה.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.להלן 19 תרופות של סבתא זולה וותיקה ששימשו במשך מאות שנים לניהול BPH:

H2 – עשבי תיבול

  • שורש שן הארי: שורש שן הארי נחשב כמפחית דלקת ומקדם זרימת שתן.
  • מסור פלמטו: מסור פלמטו נחשב להפחית את תסמיני ה- BPH על ידי חסימת האנזים הגורם לערמונית להגדיל.
  • pygeum: Pygeum הוא תמצית קליפת עץ המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהגדלת הערמונית.
  • שורש סרפד: שורש סרפד נחשב להפחית דלקת בערמונית ולשפר את זרימת השתן.
  • שמן זרעי דלעת: שמן זרעי דלעת מאמינים כי הוא מפחית את הדלקת ועוזר להפחית את גודל הערמונית.

H2 – אוכלים

  • עגבניות: עגבניות עשירות בליקופן, נוגד חמצון חזק שיכול להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • פירות יער: פירות יער עשירים בנוגדי חמצון שיכולים להפחית דלקת ולשפר את תסמיני השתן.
  • דגים: דגים כמו סלמון, מקרל וסרדינים עשירים בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות להפחית את הדלקת ולשפר את תסמיני השתן.
  • תה ירוק: תה ירוק מכיל קטכינים, שהם נוגדי חמצון שיכולים להפחית דלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • שום: השום נחשב להפחית דלקת ולשפר את זרימת השתן.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר נחשב להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת השתן.

H2 – שינויים באורח החיים

  • פעילות גופנית: פעילות גופנית קבועה יכולה להפחית דלקת ולשפר את תסמיני השתן.
  • הפחתת צריכת אלכוהול: אלכוהול יכול לעצבן את שלפוחית השתן ולהגדיל את הסיכון להגדלת הערמונית.
  • להפחית את צריכת הקפאין: קפאין יכול לעצבן את שלפוחית השתן ולהגדיל את הסיכון להגדלת הערמונית.
  • הפחתת לחץ: לחץ יכול להגביר את הדלקת ולהחמיר תסמיני שתן.
  • להפסיק לעשן: עישון יכול להגביר את הדלקת ולהחמיר תסמיני שתן.

H3 – טיפ מועיל

חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש ב- BPH, כולל תרופות טבעיות.כמה תרופות טבעיות יכולות לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי אחרות, ולכן חשוב לדון בכל שינוי בתוכנית הטיפול שלך עם הרופא שלך.

חשוב גם לבצע שינויים באורח החיים כדי להפחית את הסיכון ל- BPH ולהפחית את הסימפטומים.ביצוע בחירות אורח חיים בריא, כמו אכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית באופן קבוע, הפחתת צריכת אלכוהול והפסקת עישון, יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית.

חלק 2: יותר תרופות של סבתא לערמונית מוגדלת

בעוד שהרפואה המודרנית יכולה לספק הקלה לערמונית מוגדלת, אנשים רבים עדיין פונים לתרופות מיושנות שהועברו דרך הדורות.התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכל מיני מחלות, וערמונית מוגדלת אינה יוצאת דופן.להלן 19 תרופות של סבתא זולה יותר וזקנה לערמונית מוגדלת.

1.תה עלה סרפד

תה עלים סרפד הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסימפטומים של ערמונית מוגדלת.כדי להכין את התה, תלול קומץ עלי סרפד טריים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את העלים ושותים את התה 2-3 פעמים ביום.

2.זרעי דלעת

pumזרעי פקין הם מקור עשיר לאבץ, החיוני לבריאות הערמונית.אכילת קומץ זרעי דלעת מדי יום יכולה לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.אתה יכול לאכול את הזרעים גולמיים או קלויים, או להכין תה על ידי הרתחת קומץ זרעים בכוס מים למשך 10 דקות.

3.מסור פלמטו

Saw Palmetto הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בערמונית מוגדלת.זה יכול לעזור להפחית את גודל הערמונית ולהפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת את דמתו המסור בצורה קפסולה או כתה.כדי להכין את התה, תלול כפית של גרגרי פלטו מסור מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הגרגרים ושותים את התה 2-3 פעמים ביום.

4.HorseTail

HorseTail הוא עשב העשירים בסיליקה, החיוני לבריאות הערמונית.זה יכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.להכנת תה, תלול כפית סוס מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את העלים ושותים את התה 2-3 פעמים ביום.

5.Pygeum

pygeum הוא עשב שיכול להפחית דלקת ולעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לקחת פיגום בצורה קפסולה או כתה.כדי להכין את התה, חלב כפית קליפת פייגום מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הקליפה ושתו את התה 2-3 פעמים ביום.

6.Hops

כשות הן משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.להכנת תה, תלול כפית של כשות מיובשות בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הכשות ושתו את התה 2-3 פעמים ביום.

7.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.להכנת תה, תלול כפית שורש שן הארי היבש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את השורש ושתה את התה 2-3 פעמים ביום.

8.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.להכנת תה, תלול קומץ פטרוזיליה טרייה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הפטרוזיליה ושתו את התה 2-3 פעמים ביום.

9.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.שתו כוס מיץ חמוציות לא ממותק 2-3 פעמים ביום.

10.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הערמונית המוגדלת ולהפחית את הסימפטומים.אכלו שן שום 2-3 פעמים ביום.

11.סרסאפרילה

סרסאפרילה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בערמונית מוגדלת.זה יכול לעזור להפחית את

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן