דף הבית » תרופות סבתא » עקיצות יתושים – 7 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות
dadaddaddaa ddaaddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa

עקיצות יתושים – 7 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות

עקיצות יתושים – 7 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות
עקיצות יתושים יכולות להיות מעצבנות למדי ולעתים קרובות משאירה אותנו עם בליטות מגרדות על העור שלנו.סבתות העבירו תרופות כדי לעזור לנו להקל על הגירוד והנפיחות.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא שלך עשויה להשתמש בהן.

1.החל קומפרס קר

קומפרס קר יכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד הנגרם כתוצאה מעקיצות יתושים.מניחים קומפרס קר על האזור הפגוע במשך כ -15 דקות.אתה יכול גם להשתמש בשקית של ירקות קפואים או בכף קרה שהייתה במקרר.

2.שפשוף אלכוהול

שפשוף אלכוהול יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרם על ידי עקיצת יתושים.פשוט השתמש בספוגית כותנה ומרחי מעט אלכוהול משפשף על האזור הפגוע.ניתן להשתמש בו מספר פעמים במהלך היום.

טיפ:

אתה יכול גם להשתמש במכשפות לוז על האזור הפגוע, מכיוון שיש לו השפעות דומות כמו שפשוף אלכוהול.

3.קרח

קרח יכול לשמש גם להפחתת דלקת וגירוד הנגרם על ידי עקיצת יתושים.פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך כ -15 דקות.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.החל קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע וזה יעזור להפחית את הגירוד והנפיחות.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת כתוצאה מעקיצות יתושים.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן עץ התה על האזור הפגוע כדי לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים יכול לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הנגרמת כתוצאה מנשיכת יתוש.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת חומץ תפוחים על האזור המושפע וזה יעזור להפחית את הגירוד והנפיחות.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הנגרמת על ידי עקיצת יתושים.כל שעליך לעשות הוא לערבב מעט סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך כ -15 דקות וזה יעזור להפחית את הגירוד והנפיחות.

שבעת הסעדים הללו הועברו לאורך הדורות וכולן דרכים טבעיות להקל על הגירוד והנפיחות הנגרמות כתוצאה מעקיצות יתושים.אם אתם מחפשים דרך טבעית לצמצם את אי הנוחות של עקיצות יתושים, תרופות אלה בהחלט שווה לנסות.

כיצד סבתות השתמשו בתרופות ביתיות לטיפול ביתושים

סבתות נתפסות לעתים קרובות כמרפאות החכמות של משפחתנו.הם משתמשים בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול בעקיצות יתושים.תרופות ביתיות אלה יכולות להיות יעילות באותה מידה, אם לא יעילות יותר, מאשר המוצרים שנקנו בחנות.להלן 7 תרופות מצוינות ומשמעותיות של סבתא שיכולות לעזור לרפא עקיצות יתושים.

1.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה כדי להפחית את הנפיחות והגרד של עקיצות יתושים.כדי ליצור דחיסה קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד דק והחזיקו אותו על האזור הפגוע במשך רבע שעה.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד של הנשיכה.

2.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בדבש כטיפול בעקיצות יתושים, פשוט החל שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו.דבש יכול לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות של הנשיכה.

3.בזיל

בזיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הגירוד והנפיחות של עקיצות יתושים.כדי להשתמש בזיליקום כתרופה לעקיצות יתושים, פשוט טוחנים כמה עלי בזיליקום על משחה והפעילו אותה על האזור המושפע.השאירו את העיסה למשך 15 דקות ואז שטפו.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן עץ התה כטיפול בעקיצות יתושים, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם מעט מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות וואז לשטוף.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הגירוד והנפיחות של עקיצות יתושים.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לעקיצות יתושים, פשוט חתוך עלה אלוורה ושפשף את הג’ל על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הגירוד והנפיחות של עקיצות יתושים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לעקיצות יתושים, פשוט מערבבים כמה כפות מהחומץ עם מעט מים ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו.

7.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן לבנדר כטיפול בעקיצות יתושים, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם מעט מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בעקיצות יתושים במשך מאות שנים.תרופות ביתיות אלה יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו מוצרים שנקנו בחנות ולעיתים קרובות יש להם פחות תופעות לוואי.שבע הסעדים שהוזכרו לעיל הם כולם טיפולים מצוינים ומשמעותיים עבור עקיצות יתושים.בשימוש נכון, הם יכולים לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות של הנשיכה ולהאיץ את תהליך הריפוי.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לעקיצות יתושים?

התרופה הטובה ביותר לעקיצות יתושים תלויה באדם.חלק מהתרופות הביתי היעילות ביותר לעקיצות יתושים כוללות קומפרס קר, דבש, בזיליקום, שמן עץ התה, אלוורה, חומץ תפוחים ושמן לבנדר.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בעקיצות יתושים במשך מאות שנים.תרופות ביתיות אלה יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו מוצרים שנקנו בחנות ולעיתים קרובות יש להם פחות תופעות לוואי.שבע הסעדים המוזכרים במאמר זה כולם טיפולים מצוינים ומשמעותיים עבור עקיצות יתושים.בשימוש נכון, הם יכולים לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות של הנשיכה ולהאיץ את תהליך הריפוי.יתר על כן, a Wikipedia.org הגדרה על עקיצות יתושים זמינה גם כדי לספק מידע נוסף על הנושא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן