דף הבית » תרופות סבתא » עין נפוחה ואדומה – 17 תרופות סבתות מומלצות ויעילות
daddf dadaddd ddddded  daadaddaddaa daddaaddaa deddedcdad

עין נפוחה ואדומה – 17 תרופות סבתות מומלצות ויעילות

סקירה כללית של עין נפוחה ואדומה

עיניים נפוחות ואדומות יכולות להיגרם על ידי מספר גורמים שונים, כולל אלרגיות, זיהום, פגיעה בעיניים, שימוש מוגזם בעדשות מגע וחשיפה לגירויים כמו אבקה, אבק ועשן.זה יכול להיגרם גם על ידי כמה מצבים רפואיים הבסיסיים כמו דלקת הלחמית, דלקת בבלפריס ותסמונת עיניים יבשה.לא משנה מה הסיבה, עיניים נפוחות ואדומות יכולות להיות מאוד לא נוחות ויכולות גם להיות מציקות להביט בהן.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להפחית את נפיחות העיניים ואודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

17 תרופות סבתות מומלצות ויעילות לעין נפוחה ואדומה

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחת השיטות הפשוטות והיעילות ביותר להפחתת עיניים נפוחות ואדומות.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית או מגבת נקייה במים קרים ולמרוח אותו על העין המושפעת במשך 10 עד 15 דקות.זה עוזר להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

2.פרוסות מלפפון

ידוע כי מלפפונים הם תרופה יעילה לעיניים נפוחות ואדומות.פשוט קח שתי פרוסות מלפפון דקות והניח אותן מעל העיניים העצומות.השאירו אותם כעשר דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

3.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה גם להפחתת נפיחות ואודם של העיניים.פשוט משרים שתי שקיות תה בכוס מים חמים ולאפשר להם להתקרר.מניחים שקית תה אחת מעל כל עין למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרירים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

4.מי ורדים

מי ורדים שימשו זה מכבר כתרופה לעיניים נפוחות ואדומות.פשוט משרים כרית כותנה במי ורדים ולהניח אותה מעל העיניים העצומות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

5.פרוסות תפוחי אדמה גולמיות

ניתן להשתמש בפרוסות תפוחי אדמה גולמיות גם להפחתת נפיחות ואודם של העיניים.פשוט קח שתי פרוסות דקיקות של תפוח אדמה גולמי והניח אותן מעל העיניים העצומות.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

6.חלב קר

חלב קר הוא תרופה יעילה נוספת לעיניים נפוחות ואדומות.פשוט משרים שתי רפידות כותנה בחלב קר ולהניח אותן מעל העיניים העצומות.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

7.אלוורה ורה ג’ל

ידוע כי ג’ל אלוורה הוא תרופה יעילה לעיניים נפוחות ואדומות.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.ואז יש לשטוף את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה יעילה נוספת לעיניים נפוחות ואדומות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כרית כותנה בלוז המכשפה ולהניח אותה מעל העיניים העצומות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

9.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע כתרופה יעילה לעיניים נפוחות ואדומות.כל שעליך לעשות הוא לספוג שתי רפידות כותנה בתה קמומיל ולהניח אותן מעל העיניים העצומות.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

10.שקיות תה ירוק

ניתן להשתמש בשקיות תה ירוק גם להפחתת הנפיחות ואודם של העיניים.פשוט משרים שתי שקיות תה ירוק בכוס מים חמים ולאפשר להם להתקרר.הניחו שקית תה אחת על כל עין למשך 10 דקות ואז שטפו את האזור wעם מים קרירים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והאודם ולספק הקלה מאי הנוחות.

11.דבש

דבש ידוע כתרופה יעילה להבנת

נפוחה ועין אדומה

עיניים נפוחות ואדומות הן מחלה שכיחה הנגרמת על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, זיהומים ופגיעות עיניים.ברוב המקרים, המצב אינו חמור וניתן לטפל בו בתרופות ללא מרשם.עם זאת, מקרים חמורים עשויים לדרוש טיפול רפואי.כדי להבין טוב יותר את המצב, זה עוזר לדעת מה גורם לו.הגורמים השכיחים לעיניים נפוחות ואדומות כוללות אלרגיות, זיהומים ופגיעות עיניים.

הסעדים של סבתא לעין נפוחה ואדומה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.לעיניים נפוחות ואדומות, ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לספק הקלה.להלן 17 מהתרופות המומלצות והיעילות ביותר של סבתא לעיניים נפוחות ואדומות.

1.קומפרסים קרים

אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לעיניים נפוחות ואדומות הוא דחיסה קרה.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה להפחית נפיחות ואדמומיות, כמו גם להרגיע את הגירוי.

2.טיפות עיניים

טיפות עיניים

יכולות לעזור להקל על הסימפטומים של עיניים נפוחות ואדומות.יש מגוון של טיפות עיניים ללא מרשם, שחלקן תוכננו במיוחד לטיפול באלרגיות.הקפד לקרוא את ההוראות בתווית לפני השימוש.

3.קומפרסים חמים

ב

במקרים מסוימים, דחיסה חמה עשויה להיות יעילה יותר מקומפרס קר.החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה להפחית את אדמומיות ונפיחות, כמו גם להרגיע את הגירוי.

4.פרוסות מלפפון

מלפפונים מכילים תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה פרוסות מלפפון על האזור הפגוע למשך מספר דקות.

5.שקיות תה

שקיות תה מכילות תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז הניחו את שקית התה על האזור הפגוע למשך מספר דקות.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

7.שמן קיק

שמן קיק עם תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות של שמן קיק על האזור המושפע.

8.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה פרוסות תפוח אדמה על האזור הפגוע למשך מספר דקות.

9.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.כדי להשתמש בתרופה זו, סגול שקית תה קמומילית במים חמים למשך מספר דקות, ואז הניחו את שקית התה על האזור הפגוע למשך מספר דקות.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור המושפע.

11.מי מלח

ל

למי מלח יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

12.דבש

דבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואדמומיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע.

13.חלב

חלב מכיל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות חלב על האזור המושפע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן