דף הבית » תרופות סבתא » עזרה ראשונה לכאבי שיניים – 14 תרופות סבתות פופולריות ומומלצות
daddad daddaddad dcdbddd daddadddd  daadaddaddaa daddaad

עזרה ראשונה לכאבי שיניים – 14 תרופות סבתות פופולריות ומומלצות

כאב שיניים: 14 תרופות של סבתא לעזרה ראשונה
אין זה מפתיע לנו כי כאב שיניים יכול להיות אחד התחושות הכי מרגיזות ולא נוחות.למרות שגרים בעידן המודרני עם טכנולוגיה ורפואה מתקדמים, רבים מאיתנו עדיין מסתמכים על הסעדים של סבתא הזקנה לכאבי שיניים.כאן אנו חוקרים כמה מהתרופות הפופולריות והמומלצות ביותר, ודנים בשימוש נכון של כל אחד מהם.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחד התרופות הפופולריות ביותר המשמשות לכאבי שיניים.זוהי דרך יעילה להפחית דלקת ולהקל על הכאב באזור הפגוע.כל שעליך לעשות הוא לערבב חצי כפית מלח בכוס מים חמים, ולשטוף את הפה שלך איתו כדקה.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי לקבל הקלה מכאב שיניים.

שום ובצל

לשום ובצל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.אתה יכול ללעוס על שן שום טריות של שום או פרוסת בצל למשך כמה דקות כדי לקבל הקלה.לחלופין, תוכלו לערבב ציפורן שום כתוש עם כפית מלח, ולמרוח את העיסה ישירות על האזור הנגוע למשך כרבע שעה.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בציפורן של שום טריות או פרוסת בצל מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות יעילות יותר מאשר שום יבשים או מבושל ובצל.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.יש לו תכונות משכך כאבים, אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן ציפורן על ספוגית כותנה ולהניח אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את כאב השיניים.כל מה שאתה צריך לעשות זה ללעוס על חתיכת ג’ינג’ר טרייה טרייה למשך כמה דקות.לחלופין, תוכלו להרתיח כמה פרוסות ג’ינג’ר במים ולשתות את המרחב.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס שקית תה

דחיסת שקית תה היא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.הטאנינים שנמצאים בשקיות תה יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב.כל שעליך לעשות הוא לתלול שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז ללחוץ עליו על האזור הפגוע במשך כרבע שעה.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת מי חמצן מימן

שטיפת מי חמצן היא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מי חמצן בכוס מים חמים ולשטוף את הפה שלך עם התערובת למשך דקה.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הדבק כורכום

משחת כורכום היא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.תכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכמה טיפות מים כדי ליצור משחה ואז למרוח את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.המנטול שנמצא במנטה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.כל שעליך לעשות הוא לתלול כפית עלי מנטה בכוס מים חמים למשך כמה דקות ואז לשתות את התה.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חבילת קרח

חבילת קרח היא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח בבד דק ולהניח אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תמצית וניל

תמצית וניל היא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.תכונותיו האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של תמצית וניל על ספוגית כותנה ולהניח אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

CINנמון פסטה

משחת קינמון היא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.תכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל מה שאתה צריך לעשות זה לערבב כפית אבקת קינמון בכמה טיפות מים כדי ליצור

תרופות נוספות של סבתא להקלה על כאבי שיניים

בנוסף לתרופות הפופולריות והמומלצות של סבתא להקלה על כאב שיניים, ישנם שפע של טיפולים אלטרנטיביים אחרים שעשויים לעזור להקל על כאבי שיניים ואי נוחות.רבים מהתרופות הללו נעוצים ברפואה המסורתית, ומשמשים במשך מאות שנים בתרבויות שונות ברחבי העולם.להלן כמה תרופות נוספות של סבתא להקלה על כאב שיניים.

שום

שום הוא אחד התרופות העתיקות ביותר להקלה על כאב שיניים, ומשמש במשך מאות שנים בתרבויות רבות.יש לו תכונות חיטוי, אנטיביוטיקה ואנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לטיפול בזיהומים שיניים ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בשום להקלה על כאב שיניים, לרסק שן שום ומערבב אותו עם מספיק מלח כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפת הפה שלך במים.

בצל

בצל הוא תרופה מסורתית נוספת להקלה על כאב שיניים.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות, המסייעות להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בצל להקלה על כאב שיניים, חתוך פרוסת בצל והניח אותו ישירות לאזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפת הפה במים.לחלופין, אתה יכול ליצור משחה על ידי ריסוק כמה פרוסות בצל והוספת אליו קמצוץ מלח.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפת הפה שלך במים.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה טבעית להקלה על כאב שיניים ששימשה במשך מאות שנים.יש לו תכונות חיטוי ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן ציפורן להקלה על כאב שיניים, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן זית.טבלו ספוגית כותנה בתערובת ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפת הפה במים.

מסקנה

הסעדים של סבתא להקלה על כאב שיניים קיימים כבר מאות שנים, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.החל משפשוף אלכוהול ושמן מנטה, לשום, בצל ושמן ציפורן, ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להקל על כאבי שיניים ואי נוחות.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה לא צריכות להחליף ייעוץ וטיפול רפואי מקצועי.אם אתה חווה כאבי כאב שיניים חמורים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מקצועי מרופא שיניים.

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הטובה ביותר של הסבתא להקלה על כאב שיניים?

א: התרופה הטובה ביותר של הסבתא להקלה על כאבי שיניים תלויה באדם ובגורם לכאב השיניים.כמה תרופות פופולריות כוללות שפשוף אלכוהול, שמן מנטה, שום, בצל ושמן ציפורן, אך עדיף להתייעץ עם רופא או רופא שיניים לפני שתנסה את כל הסעדים הללו.

ש: האם הסעדים של סבתא להקלה על כאבי שיניים בטוחים?

א: רוב הסעדים של הסבתא להקלה על כאבי שיניים הם בדרך כלל בטוחים, אך עדיף להתייעץ עם רופא או רופא שיניים לפני שתנסה את כל הסעדים הללו.חלק מהתרופות עשויות שלא להתאים לאנשים עם מצבים רפואיים או אלרגיות מסוימות, וחלק מהתרופות עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן