דף הבית » תרופות סבתא » עור יבש בפנים – 20 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי
dadda ddda ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ded

עור יבש בפנים – 20 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי

עור מזדקן יכול להוות מקור לתסכול עבור אנשים רבים, במיוחד כאשר קמטים ויובש הופכים להיות מורגשים יותר ויותר.עור יבש בפנים יכול להיות לא נוח במיוחד, ובמקרים מסוימים הוא יכול אפילו להוביל לגירוי ודלקת.למרבה המזל, קיימים טיפולים רבים מסורתיים ומודרניים העומדים לסייע בהקלה על תסמיני העור היבש בפנים.להלן 20 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי בעור יבש בפנים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר לחות טבעי ואנטי דלקתי.זה עוזר לחות את העור ולהפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כקרם לחות, החל כמה טיפות ממנו על הפנים שלך ועסה אותו פנימה עד שהוא נספג לחלוטין.

אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי הידוע ביכולתו להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש באלוורה כקרם לחות, החל כמה טיפות ממנו על הפנים שלך ועסה אותו בעדינות עד שהוא נספג לחלוטין.

טיפ ייחודי:

מערבבים אלוורה עם כמה טיפות שמן קוקוס ליצירת מסכת לחות טבעית.השאר את זה על הפנים שלך למשך 10-15 דקות ואז שטף במים פושרים.

דבש

דבש הוא חומר הומטוס טבעי, מה שאומר שהוא יכול לעזור למשוך לחות לעור.כדי להשתמש בדבש כקרם לחות, החל שכבה דקה על הפנים שלך ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

אבוקדו

אבוקדו הוא מקור טבעי לשומנים ויטמינים בריאים שיכולים לעזור להזין ולהתייבש את העור.כדי להשתמש באבוקדו כקרם לחות, מועך אבוקדו בשל והחל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

שמן זית

שמן זית עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשמן זית כקרם לחות, החל כמה טיפות ממנו על הפנים שלך ועסה אותו עד שהוא נספג לחלוטין.

שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.כדי להשתמש בשמן חוחובה, החל כמה טיפות ממנו על הפנים שלך ועסה אותו עד שהוא נספג לחלוטין.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש במיץ לימון כקרם לחות, מרחו כמה טיפות ממנו על הפנים והשאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

OATMEAL

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולקדם צמיחת תאים חדשים.כדי להשתמש ב- OatMeal כקרם לחות, ערבבו אותו עם כמה טיפות מים והמרחו אותם על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

יוגורט

יוגורט הוא מקור טבעי לחומצה לקטית, שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש ביוגורט כקרם לחות, החל שכבה דקה על הפנים שלך ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

מלפפון

מלפפון הוא מקור טבעי לנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש במלפפון כקרם לחות, מועך כמה פרוסות ממנו והחל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

בננה

בננה היא מקור טבעי לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין ולהתייבש את העור.כדי להשתמש בבננה כקרם לחות, מועכים בננה בשלה ומורחים אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

שמן שקדים

שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בשמן שקדים כקרם לחות, החל כמה טיפות ממנו על הפנים שלך ועסה אותו פנימה עד שהוא נספג לחלוטין.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת

תרופות ביתיות טבעיות לעור יבש על הפנים

עור יבש על הפנים יכול להיות מכוער ולא נוחותLE.אבל למרבה המזל, יש המון תרופות ביתיות טבעיות שיעזרו לך להיפטר מזה.להלן 20 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומסורתי בעור יבש על הפנים.

1.דבש

דבש הוא חומר חומש טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור.כדי להשתמש בו כתרופה לעור יבש, מערבבים כפית דבש עם כמה טיפות מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי מצוין שיכול לעזור להרגיע ולהיבש עור יבש.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו למשך 5-10 דקות.שטפו במים פושרים.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא דרך נהדרת להרגיע את העור היבש על הפנים.כדי להשתמש ב- OatMeal כתרופה, ערבבו כף שיבולת שועל אחת עם כמה טיפות מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור טבעי לחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולהיבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מעיסים אבוקדו בשל אחד והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

5.אלוורה

אלוורה היא מקור טבעי לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להרגיע ולהתייבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

6.יוגורט

יוגורט הוא מקור טבעי לחומצה לקטית, שיכול לעזור להזין ולהיבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כף אחת של יוגורט רגיל עם כמה טיפות מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

7.חלב

חלב הוא מקור טבעי לחומצה לקטית, שיכולה לעזור להזין ולהתייבשות עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כף חלב אחת עם כמה טיפות מים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

8.שמן זית

שמן זית הוא מקור טבעי לחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולהידרג לעור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כף אחת של שמן זית עם כמה טיפות מים חמים ומורחים אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

9.מלפפון

מלפפון הוא מקור טבעי לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להרגיע ולהתייבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מועכים מלפפון אחד והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

10.בננה

בננה היא מקור טבעי לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להזין ולייבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מעיסים בננה אחת והיישמו אותה על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

11.פפאיה

PAPAYA הוא מקור טבעי לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להרגיע ולייבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מעיסים פפאיה אחת והחל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו עד 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

12.ביצה

ביצה היא מקור טבעי לחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולהיבש עור יבש.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבב חלמון ביצה אחד עם כמה טיפות של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן