דף הבית » תרופות סבתא » סוגים – 9 תרופות סבתות אמינות ובטוחות
daddddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa dddddddaa

סוגים – 9 תרופות סבתות אמינות ובטוחות

הקלת הכאב בתרופות של סבתא

ככל שאנו מתבגרים, זה בלתי נמנע שאנו חווים יותר כאבים וכאבים.דלקת פרקים, כאבי שרירים ומפרקים, וכאבי ראש הם כולם מחלות שכיחות שאנו יכולים לצפות איתם להתמודד ככל שאנו מתבגרים.בעבר, סבא וסבתא וסבתא שלנו הסתמכו על תרופות ביתיות ותרופות טבעיות כדי להקל על חוסר הנוחות שלהם.בעוד שהרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה במתן הקלה, רבים מהתרופות הצמחייות הללו עמדו במבחן הזמן ועדיין ניתן לסמוך עליהם כיום.

9 תרופות סבתות אמינות ובטוחות

1. ארניקה: צמח זה שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי שרירים ומפרקים, חבורות ונפיחות.זה משמש לרוב כמשחה אקטואלית, אך ניתן ליטול אותה דרך הפה בצורה גלולה.

2. פלפל קאיין: קאיין שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל כאבי שרירים ומפרקים.קאיין זמין בצורה קפסולה, וניתן להוסיף אותו גם למשקאות חמים, מרקים ותבשילים.

3. קמומיל: קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית, הידועה בהשפעותיו המרגיעות.ידוע גם כי הוא מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי ראש, כאבי שרירים ומפרקים.ניתן לצרוך אותו בצורת תה, או לקחת אותו כתוסף.

4. שמן אקליפטוס: שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי שרירים ומפרקים, כמו גם כאבי ראש.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי, או להוסיף אותו לאמבט חם.

5. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי שרירים ומפרקים, כאבי ראש ובחילה.ניתן לצרוך אותו בצורת תה, או לקחת אותו כתוסף.

6. לבנדר: לבנדר ידוע בהשפעותיו המרגיעות, אך ניתן להשתמש בו גם לטיפול בכאבי ראש, כאבי שרירים ומפרקים ודלקת.ניתן להוסיף אותו לאמבט חם, או להשתמש בו כשמן אתרי.

7. מנטה: מנטה היא תרופה צמחית פופולרית, הידועה בהשפעותיו המרגיעות.ניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי ראש, כאבי שרירים ומפרקים ובחילה.ניתן לצרוך אותו בצורת תה, או לקחת אותו כתוסף.

8. כורכום: כורכום הוא אנטי דלקתי חזק, הידוע ביכולתו להפחית כאב ונפיחות.ניתן לצרוך אותו בצורת תה, או לקחת אותו כתוסף.

9. קליפת ערבה: קליפת ערבה שימשה במשך מאות שנים לטיפול בכאב ודלקת.זה יכול להילקח כתוסף, או ליישם אקטואלי.

טיפ ייחודי ומועיל:

התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן.אמנם הם בדרך כלל בטוחים ויעילים, אך הם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות ועלולות לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים.

שיקולים חשובים

בעת שימוש בתרופות צמחי מרפא, חשוב לשים לב לאיכות המוצר בו אתה משתמש.וודא שהמרכיבים כולם טבעיים, וכי המוצר נקי מכל חומרים משמרים או מרכיבים מלאכותיים נוספים.כמו כן, הקפידו לעקוב אחר ההוראות בחבילה, מכיוון שייתכן שיהיה צורך לקחת סעדים מסוימים באופן קבוע כדי להיות אפקטיביים.

לבסוף, זכור כי תרופות צמחי מרפא אינן תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם אתה חווה כאב או אי נוחות מתמשכים, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

הקלת הכאב ואי הנוחות של מחלות הקשורות לגיל יכולה להיות אתגר, אך בעזרת התרופות של סבתא, אנו יכולים למצוא הקלה טבעית.מארניקה ועד קליפת ערבה, תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון תנאים, וניתן לסמוך עליהם כיום בכדי לספק הקלה בטוחה ויעילה.

7.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא עשב רפואי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כמו שיעול, הצטננות, כאב גרון, קלקולדה ודלקת.ההערכה היא כי היא מועילה בטיפול בהפרעות בעור, כמו גם בעלות תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן לקחת שורש ליקריץ בצורה של תה, שוללים או תמיסות.זה יכול להיות גם אנחנוהועלה באופן אקטואלי כפולטיצה או משחה.עם זאת, חשוב לציין כי שורש ליקריץ יכול להיות רעיל במינונים גדולים, ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא לוקח אותו.

שימושים ויתרונות של שורש ליקריץ

  • עוזר להרגיע את כאב גרון
  • עשוי לעזור להפחית דלקת
  • האמין שיש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות
  • עשוי לעזור להפחית את חומרת שיעול והצטננות
  • יכול לשמש באופן אקטואלי כפולטיצה או משחה

8.דבש

דבש שימש רפואית במשך מאות שנים, בעיקר כתרופת גרון כואבת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן להשתמש בדבש באופן אקטואלי, כמסיכת פנים, או להילקח דרך הפה בצורה של סירופ או תה.זה יכול לשמש גם כמרכיב בתרופות ביתיות, כמו תה צמחים ותמיכות.חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול להכיל נבגי בוטוליזם.

שימושים ויתרונות של דבש

  • עוזר להרגיע את כאב גרון
  • האמין שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטרייתיות ואנטי -ויראליות
  • יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון
  • ניתן להשתמש ב

  • באופן אקטואלי, כמסיכת פנים, או לקחת דרך הפה בצורה של סירופ או תה
  • יכול לשמש כמרכיב בתרופות ביתיות, כמו תה צמחי מרפא ותמיכות

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב רפואי פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כמו בחילה, קלקול קיבה ודלקת.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרת הצטננות ושפעת.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה של תה, תמיסה או כמוסה, או שניתן להשתמש בו באופן אקטואלי כמשחה או עוף.עם זאת, חשוב לציין שג’ינג’ר יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהוא לוקח אותו.

שימושים ויתרונות של ג’ינג’ר

  • מסייע בהפחתת בחילות וקלקוליות
  • האמין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון
  • יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרת הצטננות ושפעת
  • ניתן לקחת

  • בצורה של תה, תמיסה או קפסולה
  • יכול לשמש באופן אקטואלי כמשחה או עוף

סבתות משתמשות בתשעה תרופות אמינות ובטוחות אלה במשך מאות שנים, והן עדיין משמשות כיום.ניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון מחלות, מהצטננות ושפעת ועד הפרעות עור.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות ולהיות רעילות במינונים גדולים.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות של סבתא בטוחות?

א: בדרך כלל התרופות של סבתא נחשבות לתרופות בטוחות ויעילות, כאשר הן נלקחות בכמויות המתאימות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות ולהיות רעילות במינונים גדולים. קרא עוד על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן