דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 6 תרופות להפחתת הנפיחות בפנים ולהאיץ את ההחלמה!
daddaad ddddadaa ddbd ddd  daadaddaddaa dcddaddaadaa ddadad

סבתא יודעת הכי טוב: 6 תרופות להפחתת הנפיחות בפנים ולהאיץ את ההחלמה!

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים

עור פנים נפוח, נפוח או אדום יכול להוות מקור למצוקה ומבוכה, במיוחד אם הוא מלווה בכאב או בגירוד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות בטוחות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהחזיר את פניכם למצבם הרגיל.6 הסעדים של סבתא אלה עברו לטיפול במגוון מצבי עור במשך מאות שנים עם הצלחה רבה.

1.מסכות מלפפון ותפוחי אדמה

מלפפונים ותפוחי אדמה הם שניים מהמרכיבים הנפוצים ביותר במסכות פנים.תכונות הקירור הטבעיות שלהם עוזרות להפחתת הדלקת, ואילו תכולת המים הגבוהה שלהם עוזרת לחות את העור.להכנת המסכה, מגרדים מלפפון ותפוח אדמה לקערה.הוסף כמה טיפות מי ורדים ומערבב הכל יחד.מרחי את התערובת על הפנים שלך ותן לה לשבת 10 דקות לפני שטיפה אותה.

2.תה קמומיל

יד ידוע כי תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להפחתת נפיחות בפנים.להכנת התה, תלולים כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר, ואז להשרות בתוכו מטלית נקייה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

טיפ ייחודי

לקבלת אפקט חוץ-רישייה, הוסיפו כמה טיפות של שמן לבנדר לתה לפני שתשרו את הבד.השמן מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

3.מסכת דבש ויוגורט

דבש ויוגורט מכילים נוגדי חמצון טבעיים המסייעים להפחתת דלקת ונפיחות.להכנת המסכה, מערבבים חלקים שווים דבש ויוגורט רגיל.מוסיפים כמה טיפות מיץ לימון ומערבבים לאיחוד.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

4.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ורה ג’ל יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להפחתת נפיחות בפנים.כדי להשתמש בו, גזרו כמות קטנה של ג’ל אלוורה ופיזרו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

5.כורכום וחלב

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת להפחתת הנפיחות בפנים.כדי להכין את המסכה, מערבבים כפית כורכום עם מספיק חלב להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני ששטיפת אותה במים פושרים.

6.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להפחתת נפיחות בפנים.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

6 הסעדים של סבתא אלה הם דרכים בטוחות ויעילות להפחתת הנפיחות בפנים.בשימוש נכון, הם יכולים לעזור להחזיר את העור למצבו הרגיל.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לדבר עם רופא כדי לקבוע את הגורם הבסיסי ולקבל את הטיפול המתאים ביותר. ## סיכום
סבתות תמיד היו משלהן מנוסה ואמיתית למחלות שונות.מאמר זה בוחן שישה מהתרופות הללו שיכולות לעזור בהתאוששות ולהחזיר להפחתת הנפיחות בפנים.משימוש בדבש כאנטיביוטיקה טבעית או להפחתת דלקת, לשימוש בתפוחי אדמה להבהרת עור ולהפחתת נפיחות, תרופות סבתות אלה קלות לשימוש, טבעיות ויכולות לעזור להפחית נפיחות בפנים.

## התרופות של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים
סבתות תמיד היו ידועות בזכות הסעדים המנוסים והאמיתיים שלהן, והתרופות הללו יעילות באותה מידה כיום כמו שהיו לפני מאות שנים.להלן שש תרופות של סבתא שיכולות לעזור בהתאוששות ולהחזיר להפחתת הנפיחות בפנים.

### דבש
דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית, וניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות בפנים.ניתן ליישם דבש כיווןטלי לעור או מעורבב עם מרכיבים אחרים לייצור מסכת פנים.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית נפיחות.

### תפוחי אדמה
ניתן להשתמש בתפוחי אדמה להפחתת נפיחות בפנים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך תפוח אדמה לפרוסות ולהניח אותו מעל העיניים או על כל אזורי הפנים הנפוחים.תפוחי אדמה מכילים חומרי הלבנה טבעיים, שיכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים, כמו גם להבהיר את העור.

### הלבן של הביצה
ניתן להשתמש בחלבוני ביצה כדי להפחית נפיחות בפנים.פשוט מקציפים לבן ביצה עד שהיא מקציפה ואז מרחי אותה על הפנים.תן לזה לשבת 15 דקות ואז לשטוף אותו במים קרים.חלבוני ביצה מכילים חלבונים שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.

### תה ירוק
תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות, וניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות בפנים.פשוט תעלול שקית תה במים חמים ואז אפשר לתה להתקרר.הניחו את שקית התה על אזורי הפנים הנפוחים ונתנו לו לשבת במשך 15 דקות.

### מלפפון
ניתן להשתמש במלפפונים להפחתת דלקת ונפיחות בפנים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהניח אותם מעל העיניים.מלפפונים מכילים אסטרים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות.

### יוגורט
יוגורט עשיר בחומצה לקטית, שיכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות בפנים.פשוט מרחי יוגורט רגיל על הפנים ותן לו לשבת 15 דקות.יש לשטוף אותו במים קרים.

ששת הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור בהתאוששות ולהחזיר להפחתת הנפיחות בפנים.הם קלים לשימוש, טבעיים וניתן להשתמש בהם כדי להפחית נפיחות ודלקת.

## שאלות נפוצות
** ש: מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש כדי להפחית נפיחות בפנים? **

ת: ניתן ליישם דבש ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור מסכת פנים.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית נפיחות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן