דף הבית » תרופות סבתא » נשים בהריון – 3 תרופות של סבתא מרפא מהמטבח לכאבי שיניים
dadaddd dddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadad deddedd

נשים בהריון – 3 תרופות של סבתא מרפא מהמטבח לכאבי שיניים

ריפוי התרופות של סבתות מהמטבח לשקאי שיניים

נשים בהריון החוות כאבי שיניים עלולות להיות מושפעות מהכאב ואי הנוחות ועלולות למצוא את עצמן מחפשות תרופות טבעיות שיעזרו להן למצוא הקלה.לסבתות יש לעתים קרובות שפע של ידע בכל הקשור לתרופות ביתיות, ורבים מהתרופות המוערכות בזמן הללו עושה שימוש במרכיבים שנמצאים במטבח.להלן כמה מהפתרונות הטבעיים הללו לכאבי שיניים שנשים בהריון יכולות לנסות.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לנשים בהריון הסובלות מכאבי כאב שיניים.כדי להכין את השטיפה, פשוט ממיסים כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה במשך כ- 30 שניות ואז לירוק.טכניקה זו מסייעת להפחתת דלקת ויכולה להציע הקלה זמנית מכאבי כאב שיניים.

הדבק שום

שום ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי -חיוביות והמשכך כאבים, והוא יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של החניכיים.להכנת משחת שום שניתן ליישם ישירות על אזור הכואב, מועכים שן שום במרגמה ועל ואז מוסיפים כמה טיפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ מועיל

הימנע מאכילה או שתיית משהו קר במהלך פרק כאב שיניים, מכיוון שזה יכול להחמיר את הכאב.

שמן ציפורן ושמן זית

שמן ציפורן הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחתת כאבי כאב שיניים.זהו חיטוי, ויש לו גם תכונות קהות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן ציפורן עם שמן זית ומורחים אותו על אזור הכואב.השאר אותו כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

נסה להשתמש בתרופות ביתיות לכאבי שיניים בהקדם האפשרי לאחר תחילת הכאב.זה יעזור להפחית את חומרת הכאב ולהקל על הניהול.

הסעדים של סבתא עבור כאבי שיניים

כאבי שיניים הם מקור עיקרי לכאב עבור נשים בהריון.אמנם תרופות ללא מרשם עשויות אינן מהוות אפשרות בטוחה עבור אמהות מצפות, אך ישנם מספר תרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור.סעדים אלה נמצאים לרוב ממש במטבח שלך, מה שהופך את שניהם לבטוחים ונגישים.

מלח ופלפל

אחד התרופות העתיקות ביותר לכאבי כאב שיניים הוא שילוב של מלח ופלפל.המלח נחשב לשלוף כל זיהום ולפלפל יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות וכאב.כדי לנסות תרופה זו, ערבבו חלקים שווים של מלח ופלפל יחד עם כמה טיפות מים ומורחים את התערובת ישירות על השן הפגועה.השאירו אותו לכמה דקות ואז שוטפים במים חמים.

כיצד להכין תערובת מלח ופלפל

  • מערבבים חלקים שווים של מלח ופלפל יחד
  • הוסף כמה טיפות מים
  • מערבבים עד להיווצרות משחה
  • החל את הדבק ישירות על השן המושפעת
  • השאירו כמה דקות
  • שוטפים במים חמים

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שניתן להשתמש בה לטיפול במשקפי שיניים.כדי להשתמש בשום לכאבי שיניים, פשוט לרסק שן שום ומורחים אותו ישירות על השן הפגועה.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.כדי להפוך את התרופה ליותר טעימה, מערבבים את השום עם כפית מלח וכמה טיפות שמן זית.

כיצד להכין תרופת שום

  • לרסק שן שום
  • החל אותה ישירות על השן הפגועה
  • השאירו כמה דקות
  • שוטפים במים חמים
  • מערבבים עם כפית מלח וכמה טיפות שמן זית (אופציונלי)

בצל

בצל הוא תרופה טבעית נוספת לכאבי כאב שיניים.התכונות האנטיבקטריאליות של בצל יכולות לעזור להפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב.כדי לנסות את התרופה הזו, פשוט חתוך בצלפרוסות דקות ומורחים אותן ישירות על השן הפגועה.השאירו אותם כמה דקות ואז שוטפים במים חמים.

כיצד להכין תרופת בצל

  • חותכים בצל לפרוסות דקות
  • החל אותם ישירות על השן המושפעת
  • השאירו כמה דקות
  • שוטפים במים חמים

שלושת התרופות הפשוטות הללו שימשו במשך דורות לטיפול בכאבי כאב שיניים אצל נשים בהריון.כאשר משתמשים בהם כראוי, הם יכולים לספק הקלה מכאב ולהפחית את הדלקת.למרות שהם עשויים להיות לא יעילים כמו תרופות ללא מרשם, הן הרבה יותר בטוחות עבור נשים בהריון וניתן למצוא אותם בקלות במטבח שלך.

שאלות נפוצות

  • האם זה בטוח להשתמש בתרופות אלה במהלך ההיריון? כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש במהלך ההיריון כל עוד הן משמשות כמופניות.
  • האם אני צריך לפנות לרופא שיניים? עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא או רופא השיניים שלך אם אתה חווה כאבי כאב שיניים, מכיוון שהם יכולים לאבחן את הגורם לכאב ולספק את הטיפול הטוב ביותר.

נשים בהריון יכולות למצוא הקלה מכאבי כאב שיניים ללא צורך בתרופות ללא מרשם.הסעדים של סבתא לכאבי שיניים, כמו מלח ופלפל, שום ובצל, שימשו במשך דורות כדי לספק הקלה בטוחה ויעילה.כמו תמיד, הקפד להתייעץ עם הרופא או רופא השיניים שלך אם אתה חווה כאבי שיניים כלשהו.

לסיכום, נשים בהריון יכולות למצוא הקלה מכאבי כאב שיניים בעזרת תרופות מסורתיות.מלח ופלפל, שום ובצל הם כולם מרכיבים טבעיים שניתן למצוא במטבח ומספקים הקלה כאשר משתמשים בהם כראוי.עם זאת, תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא או רופא השיניים שלך אם אתה חווה כאבי שיניים כלשהו.

<a href = "https

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן