דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות האצבע ביד – 12 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת
dadaddddaa dddadda ddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddadedb

נפיחות האצבע ביד – 12 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת

נפיחות האצבע ביד: 12 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת

כאשר אצבע מתנפחת וכואבת, זה יכול להיות מאוד לא נוח.נפיחות האצבע ביד יכולה להיגרם על ידי מגוון סוגיות כמו דלקת פרקים, גאוט, זיהום או פציעה.אם אתה סובל מנפיחות באצבעך, אינך צריך לסמוך על תרופות מודרניות כדי לטפל בה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור.במאמר זה נדון ב -12 סעדים של סבתא מוסמכים שכדאי לדעת.

#1 קומפרס קר

אחת התרופות הפשוטות והוותיקות ביותר לטיפול באצבעות נפוחות היא להשתמש בקומפרס קר.זה נעשה על ידי נטילת בד קר, עטיפתו סביב האזור המושפע והחזקתו במקום במשך כרבע שעה.זה עוזר להפחית נפיחות על ידי הכנת כלי הדם והפחתת הדלקת.

#2 כורכום

כורכום הוא עשב פופולרי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במגוון מצבים, כולל נפיחות באצבע.כדי להשתמש בכורכום למטרה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#3 קומפרס חם

קומפרסים חמים הם גם תרופה נהדרת לנפיחות האצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, קח בד חם ולחץ אותו בעדינות על האזור הנגוע למשך כרבע שעה.זה יעזור להפחית את הנפיחות על ידי הגדלת זרימת הדם לאזור.

#4 ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בג’ינג’ר למטרה זו, קח כפית אבקת ג’ינג’ר וערבב אותה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#5 מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אפסום עם כוס מים חמים.משרים את האזור המושפע בפתרון זה במשך כרבע שעה.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

#6 חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#7 כרוב

עלי כרוב הם גם תרופה נהדרת לטיפול בנפיחות האצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה עלי כרוב והניח אותם על האזור המושפע.מכסים אותם בתחבושת והשאירו אותם כ -15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

#8 שום

שום הוא עשב פופולרי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשום למטרה זו, קח כמה שיני שום ועוסק אותם לעיסה.החל משחה זו על האזור הפגוע והשאיר אותו כ -15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

#9 שמן קיק

שמן קיק הוא שמן טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה טיפות של שמן קיק ועסה אותו לאזור המושפע.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

#10 קמומיל

קמומיל הוא עשב פופולרי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כפית קמומיל וערבב אותה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#11 לבנדר

לבנדר הוא עשב פופולרי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כפית לבנדר וערבב אותה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#12 לימון

לימון הוא תרופה ביתית פופולרית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח לימון וחתך אותו לפרוסות.מעסה בעדינות את הפרוסות לאזור הפגוע במשך כרבע שעה.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה סובל מנפיחות באצבע, חשוב לשמור על האזור המושפע מוגבה.זה יעזור להפחית נפיחות על ידי מניעת הצטברות הנוזל באזור.

סבתאהסעדים שלה על נפיחות האצבע

נפיחות האצבע היא בעיה נפוצה שאנשים רבים חווים בשלב מסוים בחייהם.אמנם הגורם לנפיחות יכול להשתנות, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים אליו.למרבה המזל, כמה מהתרופות הללו הועברו במשך דורות, והם עדיין משמשים כיום.להלן 12 סעדים של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת בכל מה שקשור לטיפול בנפיחות האצבע.

1.חבילת קרח

חבילות קרח הן דרך פשוטה ויעילה להפחתת נפיחות וכאב.החלת חבילת קרח למשך 15 עד 20 דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.הקפד לעטוף את חבילת הקרח במגבת כדי למנוע כוויות כפור.

2.דחיסה

דחיסה

היא תרופה פשוטה נוספת להפחתת נפיחות.עטיפת האצבע בתחבושת אלסטית או סד יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.הקפד לא לעטוף אותו חזק מדי, מכיוון שזה יכול לגרום נזק נוסף.

3.גובה

הרמת האצבע יכולה גם לעזור להפחית את הנפיחות.שמירה על האצבע המוגבהת מעל הלב יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

4.Epsom Salt Soaks

ספירי מלח אפסום הם תרופה פופולרית להפחתת נפיחות.השריית האצבע בתערובת של מים חמים ומלחי אפסום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

5.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.החלת דחיסה חמה למשך 15 דקות ואחריה דחיסה קרה למשך 15 דקות יכולה לעזור להפחית דלקת.הקפד להשתמש במגבת כדי למנוע כוויות.

6.קרמי ארניקה

קרמים ארניקה הם תרופה פופולרית להפחתת נפיחות וכאב.החלת כמות קטנה של קרם ארניקה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

7.קומפרס כורכום

קומפרס כורכום הם תרופה נהדרת להפחתת נפיחות.השריית בד בתערובת של מים חמים וכורכום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

8.קומפרס תה קמומיל

קומפרסי תה קמומיל הם תרופה נהדרת נוספת להפחתת נפיחות.השריית בד בתה קמומיל ואז החלתו על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

9.קומפרס פלפל קאיין

קומפרס פלפל קאיין הם תרופה נהדרת להפחתת נפיחות.השריית בד בתערובת של מים חמים ופלפל קאיין יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

10.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר ושמן אקליפטוס הם תרופה פופולרית להפחתת נפיחות וכאב.החלת כמה טיפות מהשמן על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

11.קומפרס שום

קומפרס שום הם תרופה נהדרת להפחתת נפיחות.השריית בד בתערובת של מים חמים ושום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

12.דחסי לוז מכשפות

קומפרסי לוז מכשפות הם תרופה פופולרית להפחתת נפיחות וכאב.השריית בד בלוז המכשפה ואז החלתו על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

מסקנה

נפיחות האצבע היא בעיה שכיחה שניתן לטפל במספר תרופות.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן עדיין יעילות כיום.החל מאריזות קרח ודחיסה ועד קומפרס פלפל קאיין ושמנים אתרים, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לנפיחות האצבע.בעזרת שימוש והדרכה נאותים, תרופות אלה יכולות להיות יעילות להפליא.

שאלות נפוצות

ש: איך אני יודע איזו תרופה הכי מתאימה לי?

א: עדיף להתייעץ עם רופא או איש מקצוע רפואי כדי לקבוע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן