דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בטן וגז – 8 תרופות סבתות מרגיעות ומקובלות ברחבי העולם
dadaddddaa dddf ddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa d

נפיחות בטן וגז – 8 תרופות סבתות מרגיעות ומקובלות ברחבי העולם

נפיחות בטן וגז – 8 תרופות של סבתא מרגיעות ומקובלות ברחבי העולם
נפיחות בטן וגז יכולות להיות לא נוחות ומביכות.אבל אתה לא צריך לסבול בלי סוף;יש כמה תרופות פשוטות וטבעיות שהועברו מדורות של סבתות בכל רחבי העולם.להלן שמונה תרופות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים שלך ולהחזיר את מערכת העיכול שלך למסלול.

H2 – תה ג’ינג’ר
ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות כולל נפיחות בטן וגז.התרכובות הפעילות בג’ינג’ר נחשבות לעזור להרפות את שרירי המעי ולהפחית את הדלקת.להכנת תה ג’ינג’ר פשוט, פרוסות תלולות של שורש ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך חמש עד עשר דקות.ואז פשוט מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש או התזת לימון, אם רוצים.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – תה מנטה
מנטה ידועה בהשפעתו המרגיעה והמרגיעה על מערכת העיכול.זה עוזר להפחית את הנפיחות והגז ואף יכול לספק הקלה מהתכווצויות.להכנת תה מנטה, עלי מנטה טריים תלולים במים חמים למשך חמש דקות לפני מתאמץ את הנוזל.מוסיפים דבש או לימון, אם רוצים.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה מנטה מדי יום כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלכם.

H3 – טיפ מועיל
אם אין לך גישה לג’ינג’ר טרי או מנטה, אתה יכול גם להשתמש בשקיות תה אבקת ג’ינג’ר ומנטה.פשוט תלול את שקיות התה במים חמים במשך חמש עד עשר דקות לפני שמאמץ את הנוזל ומוסיף דבש או לימון.

H2 – זרעי שומר
זרעי שומר שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והגז.התרכובות הפעילות בזרעים נחשבות לסייע בהרפיה את שרירי העיכול ולקדם ייצור מיצי עיכול.להכנת תה פשוט, תלולות שתי כפיות זרעי שומר במים חמים במשך חמש עד עשר דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש או לימון לטעם, אם רוצים.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – יוגורט
יוגורט הוא מקור נהדר לחיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול.הפרוביוטיקה ביוגורט יכולה לעזור להפחית את הגז ובנפיחות ולשפר את העיכול הכללי.נסה לבחור ביוגורט רגיל ולא ממותק או להכין משלך בבית.הוסף ארוחות כפית יוגורט לארוחות או לאכול אותה כחטיף.

H2 – תוספי פרוביוטיקה
אם יוגורט אינו הדבר שלך, אתה יכול גם לקחת תוסף פרוביוטיקה.תוספי פרוביוטיקה הם כמוסות או טבליות המכילות חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול.חפש תוספי מזון המכילים שילוב של סוגים שונים של חיידקים מועילים, מכיוון שזה ייתן לך את התוצאות הטובות ביותר.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבעיות עיכול.התרכובות הפעילות בחומץ נחשבות לסייע בהפחתת הנפיחות והגז ולשפר את העיכול הכללי.להכנת טוניק פשוט, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את הטוניק הזה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – תה קמומיל
קמומיל ידוע בהשפעתו המרגיעה והמרגיעה על הגוף.זה עוזר להפחית גז ונפיחות ואף יכול לספק הקלה מהתכווצויות.להכנת תה קמומיל פשוט, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים במים חמים למשך חמש דקות לפני שמאמצים את הנוזל.מוסיפים דבש או לימון, אם רוצים.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה קמומיל מדי יום כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלכם.

נפיחות בבטן וגז יכולים להיות לא נוחים ואפילו מביכים.אבל בעזרת שמונה תרופות טבעיות אלה, אתה יכול להחזיר את מערכת העיכול שלך למסלול ולהתחיל להרגיש טוב יותר.זכור להקשיב תמיד לגופך ולקפוך לדבר עם הרופא שלך אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים. קומארי: סבתות ברחבי העולם סומכות על תרופות טבעיות כדי לעזור בקיבה נפיחות וגז במשך מאות שנים.מאמר זה בוחן שמונה תרופות ביתיות מסורתיות כולל שתיית תה קמומיל, אכילת זרעי שומר, לוקחים Pרוביוטיקה, הימנעות ממזונות מסוימים, צריכת ג’ינג’ר, שתיית תה מנטה, אכילת אננס והימנעות משקאות מוגזים.בנוסף, קטע שאלות נפוצות מסופק כדי לעזור לקוראים להבין יותר על נפיחות בטן וגז.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לנפיחות בטן וגז.עשב זה בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הלא נוחים של נפיחות.להכנת תה קמומיל, תלולות 1-2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש, אם רוצים.שתו את התה 1-2 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הנפיחות והגז.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית לנפיחות בטן וגז.עשב זה יש תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להפחתת תסמיני הנפיחות.הוא מכיל גם תרכובות המופיעות באופן טבעי המסייעות לפרק בועות גז במערכת העיכול.כדי להשתמש בזרעי שומר לנפיחות, תלול 1 כפית זרעי שומר במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש, אם רוצים.שתו את התה 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לאזן את החיידקים הטובים והרעים במערכת העיכול.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגז.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות מותססים כמו יוגורט, כרוב כבוש, קפיר ומיסו.אתה יכול גם ליטול תוספי פרוביוטיקה כדי לעזור בפיצוץ וגז.

הימנע ממזונות מסוימים

מזונות מסוימים יכולים לגרום לנפיחות וגז, ולכן חשוב להימנע מהם.מזונות כמו שעועית, ירקות מצליבים, מוצרי חלב ומזונות מטוגנים יכולים כולם לגרום לנפיחות וגז.אם יש לך מערכת עיכול רגישה, עדיף להימנע ממזונות אלה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לנפיחות בטן וגז.עשב זה כולל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות המסייעות להפחתת הנפיחות והגז.כדי להשתמש בג’ינג’ר לנפיחות, 1 כפית תלולה של שורש ג’ינג’ר במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש, אם רוצים.שתו את התה 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית נוספת לנפיחות בטן וגז.עשב זה יש תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להפחתת תסמיני הנפיחות.להכנת תה מנטה, תלולות 1-2 כפיות של עלי מנטה מיובשים במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש, אם רוצים.שתו את התה 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אננס

אננס הוא תרופה טבעית לנפיחות בטן וגז.פרי זה מכיל ברומלין, אנזים המסייע בפירוק חלבונים ולהפחתת גז במערכת העיכול.כדי להשתמש באננס לצורך ניפוח, אכלו 1-2 כוסות אננס טרי מדי יום.אתה יכול גם לשתות מיץ אננס 1-2 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הימנע ממשקאות מוגזים

משקאות מוגזים יכולים לגרום לנפיחות וגז, ולכן חשוב להימנע מהם.משקאות אלה מכילים פחמן דו חמצני העלול לגרום לגז במערכת העיכול.אם אתה נוטה לנפיחות וגז, עדיף להימנע ממשקאות מוגזים.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן