דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בחניכיים – 2 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ובריאות
dadaddddaa dddaddbdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddad

נפיחות בחניכיים – 2 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ובריאות

מה גורם לנפיחות בחניכיים?

נפיחות בחניכיים היא בעיה שכיחה שיכולה להוביל לרגישות, כאב ואפילו זיהום.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל דלקת חניכיים, דלקת חניכיים, היגיינת דרך הפה לקויה, תרופות מסוימות ומחלות כמו סוכרת.נפיחות מסטיקים יכולה להיגרם גם על ידי שן מורחבת או מושפעת.

2 הסעדים של סבתא על בסיס ניסיון ובריאות

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות מאוד בטיפול בנפיחות בחניכיים.להלן שתי תרופות ששימשו בהצלחה על ידי סבתות כדי להפחית נפיחות בחניכיים:

שטיפת מי מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר לנפיחות חניכיים הוא שטיפה של מי מלח.כדי להכין את השטיפה, פשוט מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.שטיפת מי המלח מסייעת להפחתת הדלקת ולהוציא כל זיהום שעלול להיות קיים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בנפיחות בחניכיים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של מים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על היגיינה אוראלית טובה כדי למנוע נפיחות מסטיקים.צחצח שיניים פעמיים ביום, חוט דנטלי לפחות פעם ביום, והשתמש בשטיפת פה כדי להבטיח שהפה שלך נקי מחיידקים.בנוסף, הקפידו לבקר את רופא השיניים שלכם כל 6 חודשים לניקוי ובדיקה מקצועי.

הסעדים של סבתא לטיפול בנפיחות בחניכיים

נפיחות החניכיים היא בעיה שכיחה, אך לעיתים קרובות מתעלמים ממנה כמי שאינו רציני מספיק כדי לפנות לטיפול רפואי מקצועי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות בהן סבתות השתמשו במשך דורות לטיפול במצב.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר.

שטיפת מלח ומים חמים

אחד התרופות הנפוצות ביותר לנפיחות חניכיים הוא לשטוף בתערובת של מים חמים ומלח.תערובת פשוטה זו מסייעת להפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב של חניכיים נפוחות.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים.השטף את התערובת בפה שלך במשך כ- 30 שניות לפני שהוא יירק אותה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

משיכת שמן

משיכת נפט היא נוהג איורוודי עתיק ששימש במשך מאות שנים להפחתת דלקת ולהפחתת הנפיחות בחניכיים.לשם כך, קח כף אחת של שמן קוקוס ושטף אותו בפה למשך 15-20 דקות.ירק את השמן ושטוף את הפה שלך במים חמים.עשו זאת פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

נפיחות מסטיקים יכולה להיות מצב כואב ולא נוח, אבל זה לא חייב להיות בעיה לטווח הארוך.על ידי שימוש באחת מתרופות הסבתא המפורטות לעיל, אתה יכול להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לחניכיים נפוחות.בנוסף, חשוב לבקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע כדי לוודא שהבעיה אינה נגרמת על ידי סוגיית שיניים בסיסית.

שאלות נפוצות

מה נפיחות בחניכיים?

נפיחות בחניכיים היא מצב שכיח בו החניכיים הופכות להיות מודלקות ונפוחות.זה יכול להיגרם על ידי גורמים שונים, כמו בעיות שיניים או היגיינת שיניים לקויה.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מתגובה אלרגית או זיהום.

מהם הסעדים של סבתא לנפיחות בחניכיים?

סבתות השתמשו בשני תרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול בנפיחות בחניכיים.סעדים אלה הם שטיפת מים מלח וחמים ומשיכת שמן.שני הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הכאב הקשור לחניכיים נפוחות.בנוסף, חשוב לבקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע כדי לוודא שהבעיה היאלא נגרם על ידי סוגיית שיניים בסיסית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן