דף הבית » תרופות סבתא » נוזלים באוזניים – 14 תרופות של סבתא טבעית ואמיתית
dadddcddd dddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa

נוזלים באוזניים – 14 תרופות של סבתא טבעית ואמיתית

נוזלים באוזניים: 14 תרופות של סבתא טבעית ואמיתית
זה לא נדיר שאנשים יחוו הצטברות נוזלים באוזניהם מדי פעם.בין אם זה נגרם על ידי אלרגיות, הצטננות או זיהומים בסינוסים, זה יכול להיות לא נוח ואפילו כואב.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים טבעיים ואמיתיים של סבתא שיכולים לספק הקלה.הנה 14 מהם.

H2 – השתמש בקומפרס חם
דחיסה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.השתמש במטלית נקייה וספג אותו במים חמים, ואז החל אותו בעדינות על האוזן המושפעת למשך מספר דקות.אל תשתמש במים חמים שכן הם עלולים לשרוף את העור.

H2 – נסה קיטור
שאיפת קיטור יכולה לעזור לדלל את הריר, שיכול לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.הרתיחו סיר מים ואז מניחים מגבת מעל הראש.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות.

H3 – טיפ מועיל:
אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה, למי המים הרותח לתוספת הקלה.

H2 – נסה חומץ תפוחים
ידוע כי חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, והוא יכול לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ולהשתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן הפגועה.

H2 – נסה שמן שום
בשמן שום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של שמן שום ושמן זית ולהשתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן הפגועה.

H2 – השתמש במי חמצן
מי חמצן יכול לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מי חמצן ומים ולהשתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן הפגועה.

H2 – השתמש בשמן זית חם
שמן זית חם יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.פשוט מחממים כמות קטנה של שמן זית ולהשתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן הפגועה.

H2 – השתמש בשמן עץ התה
שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות, אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של שמן זית חם ולהשתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן הפגועה.

H2 – נסה גרגר מי מלח
גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.

H2 – השתמש בטיפול בחום
טיפול בחום יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כל שעליך לעשות הוא לחמם בקבוק מים חמים או דחיסה חמה ומרחי אותו על האוזן המושפעת למשך מספר דקות.

H2 – נסה את Echinacea
Echinacea ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, האנטי-ויראליות והפטריאיות, שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.פשוט קח תוסף או לשתות כוס תה Echinacea.

H2 – נסה שורש ליקוריץ
שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.פשוט קח תוסף או לשתות כוס תה שורש ליקוריץ.

H2 – נסה זרעי חילבה
זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.פשוט מערבבים כפית זרעי חילבה עם כוס מים חמים ושותים אותם.

H2 – השתמש ב- Goldenseal
Goldenseal ידוע בתכונותיו נגד פטריות, אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.פשוט קח תוסף או לשתות כוס תה זהב.

H2 – נסה שמן מולין
שמן מוללין ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן מוללין עם כמות קטנה של שמן זית חם ולהשתמש בטפטפת כדי להניח כמה טיפות באוזן הפגועה.

סקירה כללית של נוזלים באוזניים

נוזלים באוזניים, או בתקשורת דלקת דלקת בשם, הם מצב ילדות שכיח בו האוזן התיכונה הופכת לדלקת ונוזלים מצטברים באוזן הפנימית.נוזל זה יכול לגרום ללחץ וכאב, ואם לא נותר לטפל, יכול להוביל לאובדן שמיעה.למרבה המזל,הם מגוון סעדים טבעיים ואמיתיים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את הדלקת והנוזל באוזניים.במאמר זה נדון בארבע עשרה תרופות טבעיות ואמיתיות של סבתא שיכולות לעזור להפחית נוזלים באוזניים.

14 התרופות הטבעיות והסבתות האמיתיות להפחתת נוזלים באוזניים

1.שמן שום

שמן שום הוא תרופה טבעית אנטי דלקתית ואנטיבקטריאלית שיכולה לעזור להפחית דלקת באוזניים.להכנת שמן שום, שלב חלקים שווים של שום טחון ושמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס.מכניסים את התערובת בסיר ומבשלים על פי 15 דקות.אפשר לתערובת להתקרר לפני השימוש בה כדי להפיל כמה טיפות של שמן שום חם לאוזן הפגועה.ניתן להשתמש בשמן שום כדי לעזור להקל על כאבי אוזניים.

2.Mullein

מולין הוא עשב עם תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש במולין, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומאפשרים לה להתקרר לפני השימוש בה כדי להפיל כמה טיפות של תה מוללין חם לאוזן הפגועה.ניתן לערבב את מולין גם עם שמן שום ליעילות רבה יותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים והשתמשו בטפטפת כדי להפיל כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.חומץ סיידר תפוחים יכול לשמש גם כדי לסייע בהפחתת כאב אוזניים.

4.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים על ידי הגדלת זרימת הדם והפחתת הדלקת.כדי להשתמש בקומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים והוציאה את עודפי המים.החל את הדחיסה החמה על האוזן המושפעת למשך 15 דקות כדי לעזור להפחית נוזלים באוזניים.

5.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית נוזלים באוזניים על ידי שטיפת האוזן הפנימית.כדי להשתמש בשטיפה של מי מלח, ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בטיפה כדי להפיל כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.תן לפיתרון לשבת כמה דקות לפני שתשטוף אותו עם מים חמים.

6.חלב אם

חלב אם הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש בחלב אם, פשוט השתמש בטיפה כדי להפיל כמה טיפות חלב אם לאוזן הפגועה.ניתן להשתמש בחלב אם גם כדי לסייע בהפחתת כאב אוזניים.

7.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש במיץ תפוחים, פשוט השתמש בטיפה כדי להפיל כמה טיפות של מיץ תפוחים טרי המנופח לאוזן הפגועה.ניתן להשתמש במיץ תפוחים גם כדי לעזור להפחית את כאב האוזניים.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש במיץ בצל, פשוט השתמש בטפטפת כדי להפיל כמה טיפות של מיץ בצל טרי המנומס לאוזן הפגועה.ניתן להשתמש במיץ בצל גם כדי לעזור להפחית את כאב האוזניים.

9.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש בשמן זית, פשוט השתמש בטפטפת כדי להפיל כמה טיפות של שמן זית חם לאוזן הפגועה.ניתן להשתמש בשמן זית גם כדי לסייע בהפחתת כאב אוזניים.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבב שווה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן