דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לשלשול-2 תרופות של סבתא יעילה ומהירה להנהיה

מה עוזר לשלשול-2 תרופות של סבתא יעילה ומהירה להנהיה

גוף האדם הוא מערכת מדהימה ומורכבת, המסוגלת לרפא את עצמו ממגוון מחלות.אבל לפעמים אנחנו צריכים קצת עזרה.שלשול הוא בעיית עיכול שכיחה העלולה לגרום לתסמינים לא נוחים ולהימשך במשך ימים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ויעילות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות ולספק הקלה.במאמר זה נחקור שניים מהתרופות של סבתא אלה ששימשו במשך דורות כדי להקל על תסמיני השלשול.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית ששימשה זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל שלשול.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את תסמיני השלשול.להכנת תה קמומיל, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.הקפד להימנע מהוספת כל סוכר או ממתיקים אחרים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את השלשול.

טיפ ייחודי

כדי להפיק את המרב מהתה, נסה להוסיף כמה טיפות דבש או קמצוץ קינמון.זה יעזור לשפר את הטעם ואת היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים של התה.

מי אורז

מי אורז הם תרופה נוספת של סבתא פופולרית ששימשה לטיפול בשלשול במשך מאות שנים.ההערכה היא כי היא מסייעת לספוג עודף נוזלים במעיים, להפחית את כמות הנוזל בצואה והקלת תסמיני השלשול.להכנת מי אורז, הניחו כוס אורז לבן מבושל בסיר והוסיפו שתי כוסות מים רותחים.מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את הנוזל.ניתן לצרוך מי אורז עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני השלשול.

טיפ ייחודי

ניתן לטעום מי אורז עם קמצוץ קינמון או כמה טיפות דבש כדי להפוך אותם לטעים יותר.הוספת פרוסת ג’ינג’ר טרי או כמה טיפות מיץ לימון יכולה גם לעזור להעצים את הטעם ואת היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים.

שני תרופות פשוטות ויעילות אלה שימשו לדורות כדי להקל על תסמיני השלשול.אמנם הם עשויים שלא לספק תרופה, אך הם יכולים לעזור להפחית את אי הנוחות ולספק הקלה.חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי, ועליך תמיד להתייעץ עם הרופא שלך אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים.

התרופה של סבתא מספר 1: יוגורט

יוגורט הוא אחד הסעדים הנפוצים ביותר שסבתותינו נהגו לסייע בטיפול בשלשול.יוגורט עשוי לסייע בהפחתת הדלקת במערכת העיכול, שיכולה לעזור להקל על תסמיני השלשול.הוא מכיל פרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים לאזן את המיקרוביומה של הבטן.אכילת יוגורט יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הבריאים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני השלשול.בנוסף, יוגורט יכול לעזור לחדש את הגוף באלקטרוליטים שאבדו בגלל שלשול.

כיצד להכין

קל להכין יוגורט כתרופה לשלשול.כל שעליך לעשות הוא לרכוש יוגורט רגיל ולא ממותק מהמכולת.הימנע מיוגורט המכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר שלשול.אתה יכול גם להכין יוגורט משלך בבית עם יצרנית יוגורט.הוסף כמה פירות טריים, כמו אוכמניות או תותים, לטעם נוסף ותזונה.

כיצד לקחת

אכלו קערה קטנה של יוגורט פעמיים או שלוש ביום.אתה יכול גם להוסיף יוגורט לשייקים או מתכונים אחרים לטעם נוסף.אם אתה לא סובלני ללקטוז, אתה יכול לרכוש יוגורט נטול לקטוז או לחפש יוגורט העשוי מתחליפי חלב, כמו שקדים או חלב קוקוס.

התרופה של סבתא מס ‘2: תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת שסבתותינו נהגו לטפל בשלשול.ג’ינג’ר מכיל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להקל על תסמיני השלשול.בנוסף, ג’ינג’ר עשוי לעזור להפחית את הבחילות והקאות הקשורות לשלשול.עדיף להשתמש בג’ינג’ר טריr תרופה זו מכיוון שיש לה תכונות רפואיות חזקות יותר.

כיצד להכין

התחל על ידי גריחת ג’ינג’ר טרי לכוס.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים אליו את הג’ינג’ר המגורר.תן לתערובת תלולה 5-10 דקות לפני שתאמץ אותה.הוסף דבש או מיץ לימון לפי הטעם ותיהנה מהתה בזמן שהוא עדיין חם.

כיצד לקחת

שתו כוס אחת של תה ג’ינג’ר פעמיים או שלוש ביום.הקפידו לחכות לפחות 30 דקות בין כל כוס תה.הימנע משתיית יותר משלוש כוסות ביום מכיוון שזה עלול להשפיע לרעה על בריאותך.

מסקנה

מה עוזר לשלשול?הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה ומהירה לטיפול בשלשול.יוגורט ותה ג’ינג’ר הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתותינו נהגו לטיפול בשלשול.שני הסעדים הללו מכילים תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השלשול.אתה יכול בקלות להכין תרופות אלה בבית, והם יכולים לעזור לך לקבל הקלה מהתסמינים הלא נוחים של שלשול.

שאלות נפוצות

כמה יוגורט עלי לאכול ביום?

מומלץ לאכול קערה אחת קטנה של יוגורט פעמיים או שלוש ביום.הימנע מיוגורט שמכיל תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, מכיוון שאלו יכולים להחמיר שלשול.

כמה כוסות תה ג’ינג’ר עלי לשתות ביום?

מומלץ לשתות כוס אחת של תה ג’ינג’ר פעמיים או שלוש ביום.הקפידו לחכות לפחות 30 דקות בין כל כוס תה.הימנע משתיית יותר משלוש כוסות ביום מכיוון שזה עלול להשפיע לרעה על בריאותך.

מסקנה

שלשול יכול להיות מצב מאוד לא נוח, וחשוב לפנות לייעוץ רפואי כדי לקבוע את הסיבה הבסיסית.עם זאת, הסעדים של סבתא כמו יוגורט ותה ג’ינג’ר יכולים להיות דרך יעילה ומהירה לטיפול בתסמיני השלשול.שני הסעדים מכילים תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השלשול.בנוסף, הם קלים להכנה ויכולים לעזור להקלה מהתסמינים הלא נוחים של שלשול.למידע נוסף על מה שעוזר לשלשול, תוכלו לבקר ב wikipedia.org להגדרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן