דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לבחילה – 19 תרופות משקמות ומומלצות של סבתא

מה עוזר לבחילה – 19 תרופות משקמות ומומלצות של סבתא

מהי בחילה?

בחילה היא תחושת מחלה לא נוחה שיכולה להיות מלווה בדחף להקיא.זו לא מחלה עצמה, אלא סימפטום של הרבה סיבות בסיסיות שונות.כמה גורמים שכיחים לבחילה כוללים מחלת תנועה, הריון, תרופות מסוימות, הרעלת מזון ולחץ רגשי.בחילה יכולה להיות בעיה לטווח קצר שפתרה בפני עצמה, או שהיא יכולה להוות סימן למצב רפואי חמור יותר.

הסעדים של סבתא לבחילה

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הבחילה.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילה.להלן 19 תרופות משקמות ומומלצות של סבתא לטיפול בבחילה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה לבחילה ששימשה במשך מאות שנים.נחשב להפחית בחילה על ידי חסימת ייצור החומצה של הקיבה.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות רבות, כולל שורש ג’ינג’ר טרי, יבש או אבקה, תה ג’ינג’ר, סוכריות ג’ינג’ר או ג’ינג’ר אייל.

2.Acupressure

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק הכרוך בהפעלת לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי להקל על כאבים ובחילה.זה נחשב לעבוד על ידי גירוי העצבים ושחרור אנדורפינים, שהם משככי כאבים טבעיים.

3.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך מנטה בצורת תה מנטה או שמן מנטה.

4.קמומיל

קמומיל הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בתלונות עיכול, כולל בחילה.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת הדלקת.ניתן לצרוך את קמומיל בצורה של תה קמומיל או שמן קמומיל.

5.שומר

שומר הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בתלונות עיכול, כולל בחילה.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך שומר בצורה של תה שומר או שמן שומר.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה עתיקה לבחילה המשמשת במשך מאות שנים.נחשב להפחית בחילה על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך קינמון בצורה של תה קינמון, סוכריות קינמון או שמן קינמון.

7.ליקריץ

ליקריץ הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בתלונות עיכול, כולל בחילה.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת הדלקת.ניתן לצרוך ליקריץ בצורה של תה ליקריץ או שמן ליקריץ.

8.ציפורן

ציפורן הם תרופה בת גיל לבחילה המשמשת במשך מאות שנים.נחשב להפחית בחילה על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך ציפורן בצורת תה ציפורן, סוכריות ציפורן או שמן ציפורן.

9.לימון

לימון הוא תרופה עתיקה לבחילה המשמשת במשך מאות שנים.נחשב להפחית בחילה על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך לימון בצורה של תה לימון, סוכריות לימון או שמן לימון.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה לבחילה המשמשת במשך מאות שנים.נחשב להפחית בחילה על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בצורה של תה חומץ תפוחים או שמן חומץ תפוחים.

11.דבש

דבש הוא תרופה של גיל לבחילה המשמשת במשך מאות שנים.נחשב להפחית בחילה על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך דבש בצורה של תה דבש, סוכריות דבש או שמן דבש.

12.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטרהבחילה.זה נחשב לעבוד על ידי הרגעת שרירי הקיבה והפחתת ייצור חומצת הקיבה.ניתן לצרוך יוגורט בצורה של יוגורט רגיל, יוגורט עם דבש, או

תרופות צמחיות לבחילה

עשבי תיבול שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכל מיני מחלות.להלן כמה מעשבי התיבול המומלצים ביותר לטיפול בבחילה.

קמומיל

קמומיל הוא עשב שידוע שהוא עוזר להרגיע בטן מוטרדת.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה קפסולה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.זה יכול להילקח כתה, או בצורת כמוסה, או להשתמש בו כתבלין בבישול.

PEPPERMINT


למנטה יש השפעה מרגיעה על הקיבה ויכולה לעזור להרגיע את הסימפטומים של בחילה.זה יכול להילקח כתה, או בצורה כמוסה.

תרופות טבעיות לבחילה

בנוסף לעשבי תיבול, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני הבחילה.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקה סינית עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.מחקרים הראו כי החלת לחץ על נקודת P6 (הממוקמת על הזרוע הפנימית) יכולה לעזור להפחית את הבחילה.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו מנטה, ג’ינג’ר ולבנדר שימשו כדי לסייע בהפחתת בחילות.ניתן לשאוף אותם ישירות מהבקבוק או להפזר במפזר שמן אתרי.

שאלות נפוצות

מה אני יכול לעשות כדי להפחית את הבחילה שלי?

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להפחית את הבחילה שלך.נסה לשתות תה ג’ינג’ר, לקחת כמוסות קמומיל, להחיל לחץ על נקודת האקופרסורה P6 או לשאוף שמנים אתרים כמו מנטה, ג’ינג’ר ולבנדר.

מסקנה

בחילה יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה ומתישה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הבחילה.עשבי תיבול כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט יכולים לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.גם תרופות טבעיות כמו אקופרסורה ושמנים אתרים יכולים להועיל.אם אתה חווה בחילה, חשוב לדבר עם הרופא או ספק שירותי הבריאות כדי לקבוע את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבורך. הגדרת Wikipedia.org לגבי מה שעוזר לבחילה – 19 תרופות משקמות ומומלצות של סבתא יכול לספק מידע נוסף על תרופות טבעיות לבחילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן