דף הבית » תרופות סבתא » מה מרדמת – 16 תרופות משקמות ובטוחות
ded dedaddedaa  daadaddaddaa dedadadeddaa dddddddaa

מה מרדמת – 16 תרופות משקמות ובטוחות

הרדמה – 16 תרופות משקמות ובטוחות

כפי שאומר האמרה הישנה, “אם סבתא ידעה הכי טוב, מדוע לא להשתמש בכמה מהתרופות שלה?”סבתות קיימות כבר מאות שנים והיו להן דורות של ידע שהועברו מאחד לשני.ידע זה נצבר לאורך זמן והוא המקור לרבים מהתרופות המשמשות עד היום.תרופות סבתות שימשו לטיפול במגוון מחלות, כולל הקלה בכאב, מצבי עור, בעיות עיכול ועוד ועוד.במאמר זה נדון ב -16 הסעדים המשקמים והבטוחים של סבתא להרדמה.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת להרדם באופן טבעי ולספק הקלה מכאב.ישנם עשבי תיבול רבים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.כמה עשבי תיבול שיכולים לשמש להרדמה כוללים קמומיל, לבנדר, שורש ולריאן ופסיפל פרח.

ניתן לברר את קמומיל לתה ולשתות, או ליישם בצורה אקטואלית בצורה של משחה.יש לו השפעות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

לבנדר הוא עוד עשב נהדר להרדמה.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי, לשאוף או להילקח באופן פנימי כשמן או תמיסה.לבנדר יש השפעות מרגיעות ויכולות לעזור להפחית לחץ וחרדה, כמו גם להפחית את הכאב.

שורש ולריאן הוא עשב נוסף ששימש במשך מאות שנים להפחתת כאב ודלקת.ניתן ליטול אותו באופן פנימי כתה או תמיסתו, או ליישם אותו באופן אקטואלי כעסק.

Passionflower הוא עשב שיש לו השפעות מרגיעות והרגעה.ניתן ליטול אותו באופן פנימי כתה או תמיסתו, או ליישם אותו באופן אקטואלי כעסק.

שמנים אתרים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, והם יכולים לשמש גם להרדמה.כמה שמנים אתרים שניתן להשתמש בהם למטרה זו כוללים לבנדר, קמומיל, אקליפטוס ופפרמינט.

לשמן אתרי לבנדר יש השפעות מרגיעות והרגעה שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי, או לשאיף אותו באמצעות ארומתרפיה.

לשמן אתרי קמומיל יש השפעות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי, או לשאיף אותו באמצעות ארומתרפיה.

לשמן אתרי אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי, או לשאיף אותו באמצעות ארומתרפיה.

לשמן אתרי מנטה יש השפעות משכך כאבים וקירור שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי, או לשאיף אותו באמצעות ארומתרפיה.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשמנים אתרים להרדמה, חשוב לדלל אותם בשמן נשא לפני שמריחים אותם באופן אקטואלי.זה יעזור למנוע גירוי בעור ולהבטיח כי השמנים נספגים כראוי.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.ניתן להשתמש בטכניקה זו להפחתת כאב ודלקת, והיא דרך נהדרת להרדמה.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא השימוש בשמנים אתרים לקידום ריפוי ורווחה.זה יכול לשמש להפחתת כאב ודלקת, ויכול להיות דרך נהדרת להרדמה.

הומאופתיה

הומאופתיה היא מערכת הרפואה הוליסטית המבוססת על העיקרון של “כמו תרופות כמו”.זוהי דרך נהדרת להרדם באופן טבעי וניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מחלות.

קומפרסים קרים וחמים

ניתן להשתמש בקומפרסים קרים וחמים כדי להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בקומפרסים קרים להפחתת נפיחות ודלקת, ואילו ניתן להשתמש בקומפרסים חמים כדי להרפות שרירים ולקדם ריפוי.

עיסוי

עיסוי הוא דרך נהדרת להפחית כאב ודלקת.ניתן להשתמש בו כדי להרפות שרירים ולקדם ריפוי.

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך מצוינת להפחתת כאב ודלקת.זה יכול לשמש לחיזוק השרירים ולקדם ריפוי.

מדיטציה

מדיטציה היא דרך נהדרת להפחית כאב ודלקת.ניתן להשתמש בו כדי להרפות את הנפש והגוף, ולקדם ריפוי.

<

הסעדים של סבתא להרדמה

סבתות עוברות את סודותיהן במשך מאות שנים, והתרופות הללו עדיין יעילות ובטוחות כיום.ישנם 16 תרופות משקמות ובטוחות של סבתא שיכולות לעזור להרדם את האדם בכאב.תרופות אלה כוללות תה צמחי מרפא, שמנים אתרים, זלמים אקטואליים ורוכשי כאבים טבעיים.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע ולהרגיע את הגוף.תה קמומיל הוא אפשרות פופולרית להשפעתו המרגיעה.תה מנטה הוא גם בחירה מצוינת לסייע בהפחתת הדלקת.שורש ליקריץ וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.ניתן להשתמש בתה אחרים כמו לימון בלאם, לבנדר ופספלואר כדי לעזור להירגע ולספק תחושת רווחה.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם גם אפשרות פופולרית להרדמה.שמן לבנדר הוא אפשרות פופולרית לתכונותיו המרגיעות והריפוי.ניתן להשתמש בשמן מנטה להפחתת דלקת וכאב.ניתן להשתמש בשמן אקליפטוס להפחתת הכאב ולשיפור זרימת הדם.שמנים אתרים אחרים כמו לבונה, ציפורן ורוזמרין יכולים לשמש כולם כדי לעזור להירגע ולהעניק הקלה מכאב.

BALMS אקטואלי

balms אקטואליים הם אפשרות נהדרת נוספת להרדמה.ניתן להשתמש בשעוות דבורים וחמאת קקאו כדי ליצור מזור מרגיע שניתן ליישם על האזור המושפע.ניתן להשתמש בשמן קוקוס ושמן שקדים להפחתת דלקת ולהרגיע את האזור.ניתן להוסיף גם שמנים אתרים כמו לבנדר ומנטה מנטה כדי להפחית עוד יותר את הכאב.

משככי כאבים טבעיים

לבסוף, ישנם מספר רוכשי כאבים טבעיים שניתן להשתמש בהם להרדמת אדם בכאב.כורכום וג’ינג’ר יכולים לשמש גם להפחתת דלקת וכאב.ניתן להשתמש בוויטמין E להפחתת הכאב ולקידום הריפוי.וכמובן, ניתן להשתמש באצטמינופן גם להפחתת הכאב.

ניתן להשתמש ב -16 הסעדים המשקמים והבטוחים הללו כדי לעזור להרדם אדם שסובל מכאבים.החל מתה צמחים לשמנים אתרים ועד תמציות אקטואליות ורוכשי כאבים טבעיים, ישנן מספר אפשרויות לסובלים מכאב.אולם לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא תחילה כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה משככי כאבים טבעיים?
    משככי כאבים טבעיים כוללים כורכום, ג’ינג’ר, ויטמין E ואצטמינופן.
  • האם שמנים אתריים בטוחים לשימוש?
    בדרך כלל שמנים אתריים בטוחים לשימוש, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש באחד מהם.
  • מהם תה צמחי מרפא פופולרי להרדמה?
    תה צמחי מרפא פופולרי להרדמה כוללים קמומיל, מנטה, שורש ליקריץ, ג’ינג’ר, לימון בלאם, לבנדר ופסיפלורה.

הרדמה יכולה להיות תהליך קשה, אבל זה לא חייב להיות.סבתות עוברות את סודותיהן במשך מאות שנים, והתרופות הללו עדיין יעילות ובטוחות כיום.החל מתה צמחים לשמנים אתרים ועד תמציות אקטואליות ורוכשי כאבים טבעיים, ישנן מספר אפשרויות לסובלים מכאב.לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ תחילה עם רופא כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים. למידע נוסף על הרדמה בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן