דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד קשקשים – 4 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם ועם תוצאות מוכחות

מה לעשות נגד קשקשים – 4 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם ועם תוצאות מוכחות

קשקשים הוא מצב מגרד ומקרקפת מגרד, הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול להיות מביך ולא נוח, וזה יכול להיות קשה למצוא פיתרון לטווח הארוך שעובד עבורך.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות המשמשות סבתות ברחבי העולם שיכולות לעזור לך לנקות את קשקשתך לתמיד.להלן 4 מהטיפולים היעילים ביותר שהוכחו שהם עובדים עם שימוש נכון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון תנאי עור וקרקפת.זה יכול לעזור לאזן את רמות החומציות של הקרקפת שלך, להפחית גירוד ולמנוע יצירת קשקשים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בקשקשים, מערבבים 1/4 כוס חומץ סיידר תפוחים עם 1/4 כוס מים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת שלך ומעסה אותה פנימה. השאר אותה 5 עד 10 דקות ואז שוטפים אותה במים חמים.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר את תאי העור המתים הגורמים לקשקשים.כדי להשתמש בסודה לשתייה לטיפול בקשקשים, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם 2 כפות מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה על קרקפתך ולהשאיר אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף את זה במים חמים ושמפו כרגיל.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן זית

שמן זית יכול לעזור להזין ולהרטיב את הקרקפת שלך, מה שיכול לעזור להפחית גירוד והתקלפות.כדי להשתמש בשמן זית לטיפול בקשקשים, לעסות כמה כפות שמן זית על קרקפתך והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף את זה במים חמים ושמפו כרגיל.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול להפחית את הגירוד והתקלף הנגרם על ידי קשקשים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בקשקשים, לעסות כמה כפות שמן קוקוס על קרקפתך והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף את זה במים חמים ושמפו כרגיל.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי

טיפ ייחודי ומועיל לשימוש בתרופות אלה הוא לשלב אותם יחד לקבלת תוצאות טובות עוד יותר.לדוגמה, אתה יכול לערבב 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כף שמן זית ולעסות אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים ושמפו כרגיל.ביצוע זה פעם בשבוע יכול לעזור להפחית את הגירוד והתרופפות הנגרמות על ידי קשקשים.

ארבעת הסעדים של סבתא אלה התקבלו ברחבי העולם והוכחו שהם עובדים עם שימוש נכון.הקפד להשתמש בהם באופן קבוע כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר וכדי לשמור על קרקפתך ללא קשקשים.

טיפולים עבור קשקשים

קשקשים הוא מצב שכיח המשפיע על הקרקפת ונגרם על ידי מגוון גורמים, כמו עור יבש, עור שומני או צמיחת יתר של סוג מסוים של פטריה.טיפול בקשקשים דורש גישה רב -פנים הכוללת שינויים באורח החיים, תרופות ושמפו ומזגנים מתמחים.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים שלך יכול לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.חלק מהשינויים שתוכלו לבצע כוללים:

  • ניהול רמות מתח
  • שטיפת שיערך באופן קבוע עם שמפו עדין
  • באמצעות מברשת שיש בה זיפים רכים
  • הימנעות ממוצרי סטיילינג קשים וכימיקלים חזקים
  • באמצעות מרכך לאחר שמפו שיער

תרופות

הרופא שלך עשוי להמליץ על מגוון תרופות שיעזרו בטיפול בקשקשים שלך.אלה עשויים לכלול קרמים אקטואליים, תרופות דרך הפה, או שמפו תרופתי.סוג התרופות שתקבל יהיה תלוי בחומרת מצבך ועשוי לכלול קרמים נגד פטריות, קורטיקוסטרואידים או שמפו מבוסס זפת.

הסעדים של סבתא

בנוסף לטיפולים לעיל, ישנם גם מספר תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ויש להם תוצאות מוכחות בשימוש נאות.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

  • using תערובת של חומץ ומים כדי לשטוף את הקרקפת שלך
  • מריחת תערובת של שמן קוקוס ומיץ לימון לקרקפת
  • הוספת כמה טיפות שמן עץ התה לשמפו
  • ערבוב חלקים שווים של יוגורט ודבש ומריחה על הקרקפת

הסעדים הללו כולם זולים וקלים לייצור, והם יכולים לעזור להפחית את חומרת הקשקשים שלך.הם עשויים לעזור גם בשיפור הבריאות הכללית של הקרקפת והשיער שלך.

מסקנה

קשקשים הוא מצב שכיח שניתן לנהל באמצעות שינויים באורח החיים, תרופות ושמפו ומזגנים מיוחדים.בנוסף, הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם ועם תוצאות מוכחות יכולות לעזור גם להפחית את חומרת הסימפטומים שלך.אם אתה נאבק עם קשקשים, חשוב לדבר עם הרופא שלך על אפשרויות הטיפול שלך.

שאלות נפוצות

מה גורם לקשקשים?

קשקשים נגרמים על ידי מגוון גורמים, כמו עור יבש, עור שמנוני או צמיחת יתר של סוג מסוים של פטרייה.

מהן הסעדים של סבתא עבור קשקשים?

כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לקשקשים כוללות שימוש בתערובת של חומץ ומים כדי לשטוף את קרקפתכם, ומריחת תערובת של שמן קוקוס ומיץ לימון לקרקפת, והוסיפו כמה טיפות של שמן עץ התה לשמפו, וערבוב שווהחלקים מיוגורט ודבש ומריחים על הקרקפת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן