דף הבית » תרופות סבתא » מאזן בלוטת יותרת הכליה – 10 תרופות של סבתא איכותית וסבתא זקנה
dedddf ddcdddaa dddaadadaa ddbdcdd  daadaddaddaa dadc daddaad

מאזן בלוטת יותרת הכליה – 10 תרופות של סבתא איכותית וסבתא זקנה

מהו מאזן בלוטת יותרת הכליה?

מאזן בלוטת יותרת הכליה הוא מונח המשמש לתיאור התפקוד הראוי של בלוטות יותרת הכליה, שהן שתי בלוטות קטנות הממוקמות מעל הכליות.בלוטות אלה משחררות הורמונים המווסתים רבים מתפקידי הגוף, כולל ייצור אנרגיה, חילוף חומרים ווויסות לחץ.כאשר בלוטות אלה אינן מתפקדות כראוי, זה יכול להוביל למגוון בעיות בריאות, כולל עייפות, דיכאון, חרדה, עלייה במשקל וקושי שינה.

10 הסעדים של סבתא זקנה לאזן את בלוטות יותרת הכליה

1. קבל מנוחה רבה: קבלת מנוחה מספקת חיונית לאיזון בלוטות יותרת הכליה.מכוון לפחות 8 שעות שינה בכל לילה ולקחת הפסקות קבועות במהלך היום להירגע ולהטעין.

2. פעילות גופנית באופן קבוע: הוכח כי פעילות גופנית מפחיתה את הלחץ ומשפרת את תפקודן של בלוטות יותרת הכליה.כוון למשך 30 דקות של פעילות גופנית ביום, והקפידו לכלול גם פעילות אירובית וגם אימוני כוח.

3. אכל תזונה בריאה: אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חשובה לשמירה על איזון בלוטת יותרת הכליה.הימנע ממזון מעובד ובחר בשפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים.

4. קח עשבי תיבול אדפוגניים: ידוע כי עשבי תיבול אדפוגניים מפחיתים את הלחץ ומשפרים את תפקוד האדרנל.הדוגמאות כוללות את אשווגנדה, רודיולה וג’ינסנג.

5. הפחית את צריכת הקפאין: קפאין יכול להפריע ליכולת הגוף לספוג ויטמינים ומינרלים מסוימים.נסה להגביל את צריכת הקפה, התה והמשקאות הקפאיים האחרים שלך.

6. קבל עיסוי קבוע: הוכח כי העיסוי מפחית את הלחץ ומשפר את תפקוד בלוטת יותרת הכליה.נסה לקבל עיסוי לפחות פעם בחודש.

7. קח תוספי מזון: תוספי מזון מסוימים יכולים לעזור לאזן את בלוטות יותרת הכליה.הדוגמאות כוללות ויטמין C, ויטמינים B ומגנזיום.

8. תרגול טכניקות לניהול מתח: טכניקות ניהול מתח כמו מדיטציה, יוגה ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את תפקוד בלוטת יותרת הכליה.

9. הימנע מסוכר: סוכר יכול להפריע ליכולת הגוף לספוג ויטמינים ומינרלים מסוימים.שואפים להפחית את צריכת המזונות והמשקאות הסוכרים שלך.

10. דיקור סיני: הוכח כי הדיקור מפחית את הלחץ ומשפר את תפקוד בלוטת יותרת הכליה.נסה להשיג לפחות מפגש דיקור אחד בחודש.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לשמור על איזון בלוטת יותרת הכליה, חשוב להפחית ככל האפשר לחץ.מכוון למצוא פעילויות שעוזרות לך להירגע ולהירגע, כמו קריאת ספר, האזנה למוזיקה או טיול בטבע.

הסעדים של סבתא למאזן בלוטת יותרת הכליה

בלוטות האדרנל אחראיות לייצור הורמונים המסייעים בוויסות מצב הרוח, חילוף החומרים, רמות הלחץ והאנרגיה.לרוע המזל, עייפות אדרנל או חוסר איזון יכולים לזרוק את ההורמונים הללו מאיזון, מה שמוביל למגוון תסמינים כמו עייפות, אנרגיה נמוכה, תנודות במצב הרוח וקושי להתרכז.למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שסבתותינו נהגו לעזור להחזיר את בלוטות יותרת הכליה לאיזון.

1.תה צמחים

כוס תה צמחים מרגיע הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לעייפות יותרת הכליה.ידוע כי עשבי תיבול כמו שורש ליקריץ, ג’ינסנג ואשווגנדה הם עוזרים לתמוך בבריאות יותרת הכליה.כוס תה צמחים יכולה לעזור להירגע ולהרגיע את הגוף, תוך מתן חומרים מזינים הנחוצים לתמיכה בבריאות האדרנל.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית ששימשה כדי לסייע באיזון הורמונים ולשיפור בריאות האדרנל במשך מאות שנים.החומציות של חומץ תפוחים מסייעת לאזן את ה- pH של הגוף, ומקלה על הגוף לספוג מינרלים ויטמינים חיוניים.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

3.שינויים בתזונה

מה שאנחנו אוכלים יכול למלא תפקיד חשוב בבריאות האדרנל.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בפחמימות מורכבות, שומנים בריאים וחלבונים רזים חיוניים לסייע להחזרת בריאות האדרנל.הימנעות ממזון מעובד, סוכרים מעודנים וקפאין יכולה גם לעזור להפחית את הלחץ בבלוטות יותרת הכליה.

4.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני לבריאות יותרת הכליה.זה עוזר להפחתת דלקת ועוזר בוויסות הורמוני לחץ.ניתן למצוא ויטמין C בפירות וירקות כמו תפוזים, ברוקולי וקייל.נטילת תוסף ויטמין C יכולה גם לעזור להחזיר את בריאות האדרנל.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה היא חלק חשוב מכל משטר בריאותי, אך הוא חשוב במיוחד לבריאות האדרנל.פעילות גופנית מסייעת להפחתת לחץ ומעוררת את ייצור האנדורפינים, שיכולים לעזור בשיפור רמות מצב הרוח והאנרגיה.פעילות גופנית מתונה רגילה כמו הליכה, יוגה או שחייה יכולה להועיל לבריאות יותרת הכליה.

6.שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.ידועים כולם לבנדר, קמומיל וברגמוט כמסייעים להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.הפצת שמנים אלה בבית או במשרד שלך יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.

7.טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה יכולות להועיל מאוד לבריאות יותרת הכליה.טכניקות אלה עוזרות להפחית את הלחץ ולקידום הרפיה, מה שיכול לעזור להחזיר את בריאות יותרת הכליה.לקחת פסק זמן מהיום שלך לתרגול טכניקות הרפיה יכולה להועיל מאוד לבריאות הכללית.

8.שינה

ישנה מספיק שינה חיונית לבריאות יותרת הכליה.שינה מסייעת להפחתת הלחץ ולהחזיר את רמות האנרגיה.מכוון ל 7-8 שעות שינה רגועה בכל לילה כדי לעזור להחזיר את בריאות האדרנל.

9.Adaptogens

אדפוגנים הם עשבי תיבול עוצמתיים המסייעים להפחתת לחץ ולקדם אנרגיה.עשבי תיבול כמו ג’ינסנג, אשווגנדה ורודיולה יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולהחזיר את בריאות האדרנל.ניתן ליטול אדפוגנים כתוסף או להתבשל לתה.

10.תוספי צמחים

תוספי צמחים כמו שורש ליקוריץ, ג’ינסנג ואשווגנדה יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולהחזיר את בריאות האדרנל.ניתן ליטול עשבי תיבול אלה כתוספי מזון או להתבשל לתה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם.

מסקנה

חוסר איזון באדרנל יכול להיות מצב מאתגר לניהול, אך ישנם מספר תרופות פשוטות ויעילות שסבתותינו נהגו לעזור להחזיר את האיזון.שינויים בתזונה, פעילות גופנית, טכניקות הרפיה, תה צמחים ותוספי צמחים הם כולם דרכים נהדרות לעזור להחזיר את בריאות האדרנל.לוקח את הזמן להחזיר את האיזון בחייך חיוני לבריאות ולרווחה הכללית.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן