דף הבית » תרופות סבתא » לעור – 5 תרופות סבתות אורגניות ומזיינות
dcdadda  daadaddaddaa daddaaddaa dddaddadddaa ddeddddaddaa

לעור – 5 תרופות סבתות אורגניות ומזיינות

שמחות טיפוח העור הטבעי

כולנו רוצים להיראות ולהרגיש במיטבנו, ולקיים עור בריא זה חלק גדול מזה.אבל עם כל כך הרבה מוצרים בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת מה באמת טוב לנו ולעור שלנו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות מנוסות ואמיתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לשמור על מראה העור ולהרגיש במיטבו.להלן חמש תרופות אורגניות ומזיינות של סבתא שיכולות לעזור לכם להשיג עור יפה.

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח עסיסי ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור.תכונות אנטי דלקתיות, אנטי בקטריאליות ולחות הופכות אותו לאידיאלי לטיפול בכוויות שמש, עור יבש, אקזמה ופסוריאזיס.אלוורה יכולה לשמש גם כדי להפחית את המראה של קמטים וצלקות.לשימוש, פשוט החל את הג’ל מעלה אלוורה טרי שנחתך לאזור המושפע.

2.דבש

דבש הוא הומנטנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשמור על לחות בעור.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-בקטריאליות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול באקנה.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק לפחות 15 דקות.שוטפים במים חמים.

טיפ:

לקבלת יתרונות נוספים, נסה לערבב דבש עם יוגורט למסיכת פנים מזינה.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בעור שומני ופגמים.זה עוזר לאזן את ה- pH של העור, המסייע להפחתת המראה של אקנה.לשימוש, פשוט מדללים 1-2 כפות חומץ תפוחים עם כוס מים והחל על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד השמנים המגוונים והמועילים ביותר לעור.זה עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.זה גם באופן טבעי אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו נהדר לטיפול באקנה.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע.

5.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא מענק טבעי נהדר להפחתת דלקת ואודם.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את המראה של אקנה.לשימוש, פשוט החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.

שימוש בתרופות טבעיות זו דרך נהדרת לשמור על עורך להיראות ולהרגיש במיטבו.חמש הסעדים המפורטים לעיל כולם טבעיים, מזינים וקלים לשימוש.נסה להם ולראות כיצד הם יכולים לעזור לך להשיג עור יפה!

טיפים לתחזוקה לעור בריא

חשוב לטפל נכון בעור שלך כדי להבטיח שהוא יישאר בריא ויפה.להלן מספר טיפים שיעזרו לשמור על עור בריא:

  • שתו הרבה מים והישארו לחות כדי לעזור לשמור על לחות בעור.
  • אכלו תזונה בריאה הכוללת שפע של פירות וירקות לתכונות הנוגדות לחמצון שלהם.
  • הימנע מחשיפה מוגזמת לשמש והשתמש בקרם הגנה במידת הצורך.
  • הסר את כל האיפור לפני שאתה הולך לישון והשתמש במנקה עדין או פילינג כדי להסיר תאי עור מתים.
  • השתמש בקרם לחות נטול שמן כדי לשמור על עורך לחות ומוגן.
  • פילינג פעם בשבוע להסרת תאי עור מתים.
  • הימנע מסבונים וחומרי ניקוי קשים שיכולים להפשיט שמנים טבעיים מהעור.
  • השתמש במוצרים טבעיים נטולי כימיקלים וניחוחות סינתטיים.

הסעדים של סבתא לעור בריא

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במצבי עור במשך מאות שנים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שעמדו במבחן הזמן:

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור לשמור על לחות בעור ורך.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון שיכולים לעזור בהגנה על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.כדי להשתמש בו, החל כמה טיפות שמן זית על הפנים שלך ועסה אותו פנימה. השאר אותו למשך 10 דקות ואז שוטף אותו במים חמים.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא מצבי עור.הוא מכיל גם נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש עם אותה כמות מים חמים ומורחים אותם על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחומצה לקטית שיכול לעזור לפילינג ולהרטיב את העור.הוא מכיל גם פרוביוטיקה שיכולה לעזור להגביר את ההגנות הטבעיות של העור מפני נזק סביבתי.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של יוגורט רגיל על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא מצבי עור.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון שיכולים לעזור בהגנה על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על הפנים והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולהפחית את מראה האקנה.הוא עשיר גם בוויטמין C שיכול לעזור להבהיר את העור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מיץ לימון עם אותה כמות של מים חמים ומורחים אותם על הפנים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במצבי עור במשך מאות שנים.שמן זית, דבש, יוגורט, אלוורה ומיץ לימון הם חלק מהתרופות הפופולריות ביותר שעמדו במבחן הזמן.תרופות אלה נהדרות ללחות, פילינג והגנה על העור, כמו גם להפחתת המראה של אקנה והבהרת גוון העור.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה לעור בריא?

מומלץ להשתמש בתרופות אלה 2-3 פעמים בשבוע לקבלת תוצאות מיטוביות.

האם תרופות אלה בטוחות לכל סוגי העור?

כן, התרופות הללו בדרך כלל בטוחות לכל סוגי העור.עם זאת, עדיף תמיד לבצע בדיקת טלאים לפני שתחיל אותם על הפנים שלך כדי לוודא שאין לך תגובות שליליות.

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במצבי עור במשך מאות שנים.שמן זית, דבש, יוגורט, אלוורה ומיץ לימון הם חלק מהתרופות הפופולריות ביותר שעמדו במבחן הזמן.שימוש בסעדים אלה יכול לעזור לשמור על התייבשות העור, פילינג ומוגן מפני נזק סביבתי תוך הפחתת המראה של אקנה והבהרת גוון העור.כמו בכל מוצר לטיפול בעור, חשוב לעשות א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן