דף הבית » תרופות סבתא » ליחה לתינוק – 8 תרופות סבתות חשובות ויעילות

ליחה לתינוק – 8 תרופות סבתות חשובות ויעילות

אי הנעימות של ליחה לתינוקות ותרופות סבתא שיכולות לעזור
אף הורה לא אוהב לראות את ילדם חולה, וכאשר פלגה מעורבת זה יכול להיות לא נעים במיוחד.אבל כפי שרוב ההורים יודעים, זה חלק בלתי נמנע מהטיפול בתינוק.למרבה המזל, ישנם תרופות של סבתא שיכולות לעזור להפוך את הדברים למעט יותר נסבלים.

8 תרופות יעילות אלה הן שיטות אמיתיות ושיטות אמיתיות ששימשו כדי לסייע בטיפול בפלייג של תינוקות מאז זמן קדם.המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד להשתמש בהם.

1.Steam

קיטור יכול לעזור להירגע ולהרגיע את החזה והגרון של התינוק, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לליבה.לשימוש, מלאו קערה במים חמים והוסיפו קצת אקליפטוס או שמן קמומיל.הניחו את הקערה על השולחן ותנו לתינוק שלכם לשבת קרוב אליו, אך וודאו שהמים לא חמים מדי.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את הליחה ולנקות את הריאות.

2.דבש

דבש הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את כמות הליחה בגרונו של התינוק.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע שיעול.לשימוש, מערבבים כף דבש עם חצי כפית של ג’ינג’ר טרי מגורד וקמצוץ קינמון.תן לתינוק שלך כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום.

3.שום

לשום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הליחה ולהקל על העומס.לשימוש, מערבבים שן אחד של שום קצוץ דק עם כף דבש ותן לתינוקכם כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום.

4.בצל

בצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את הליחה ולהקל על גודש בחזה.לשימוש, מערבבים כפית אחת של בצל מגורד טרי עם כף דבש אחת ותנו לתינוקכם כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום.

5.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הליבה ולהקל על השיעול.לשימוש, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כף דבש אחת ותנו לתינוקכם כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הליחה ולהקל על העומס.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת ותנו לתינוקכם כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום.

7.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את כאב הגרון.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושיהיה איתה לגרגר את התינוק שלך לכמה דקות.

8.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הליחה ולהקל על גודש בחזה.לשימוש, משרים מטלית נקייה במים חמים והסירו את עודפי המים.הניחו את הבד על החזה של התינוק שלכם מספר דקות.

טיפ ייחודי

אתה יכול גם להשתמש באמבט חם כדי לעזור להפחית את הליחה ולהקל על עומס החזה.הוסף למי האמבט כמה טיפות של אקליפטוס או שמן קמומיל ותן לתינוק שלך לספוג למשך 10 דקות.

כאשר מתמודדים עם פלייג התינוק, חשוב לזכור שהתרופה הטובה ביותר היא מניעה.וודא שהתינוק שלך אוכל בריא, מנוחה הרבה ונשאר מתרחק מעשן ומזהמים אחרים.אתה יכול גם להשתמש במכשיר אדים בביתך כדי לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הסיכון שהתינוק שלך יחלה.

על ידי שימוש ב -8 התרופות האפקטיביות של סבתא יחד עם אמצעי מניעה, אתה יכול לעזור לשמור על בריא התינוק שלך ולהפחית את אי הנעימות של ליחת התינוק.

סבים וסבתות היו מקור חוכמה שלא יסולא בפז במשך מאות שנים, והתרופות שלהם לליחה לתינוקות אינן שונות.במאמר זה דנו בכמה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר שסבתא שלך עשויה להציע.עם זאת, ישנם עוד כמה שעשויים להועיל לבריאות התינוק שלך.

דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב התינוק של תינוקך.מערבבים שתי כפיות דבש עם כוס מים חמים ונותנים לתינוק שלך לשתות.אתה יכול גם לערבב אכפית דבש עם כפית מיץ לימון ותן אותו לתינוקך שלוש פעמים ביום.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת לליחה לתינוק.מרסקים שלוש שיני שום ומערבבים אותם עם כף דבש.תן את זה לתינוקך שלוש פעמים ביום וזה יעזור להפחית את הליחה.אתה יכול גם להכין תה שום על ידי הבעיה של שתי שיני שום בכוס מים, מתאמץ אותו והוספת דבש לטעם.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את הליחה בחזהו של התינוק שלך.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס או מנטול.שים את הראש של התינוק שלך מעל הסיר וכסה אותו במגבת.זה יעזור לפנות את הליחה מהחזה והגרון.

תה צמחים

תה צמחים הוא דרך נהדרת להפחית את הליחה בחזה של התינוק שלך.הכינו תה עם עשבי תיבול כמו ליקריץ, ג’ינג’ר, שומר ואניז.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להפחית את הריר בחזה ובגרון.תן לתינוק שלך כוס התה הזה פעמיים או שלוש ביום.

מסקנה

ליחה לתינוק היא בעיה שכיחה שניתן לטפל בתרופות פשוטות.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים והן עדיין יעילות כיום.במאמר זה דנו בכמה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר לליידת התינוק.אלה כוללים מכשירי אדים, טיפות מלח, נוזלים חמים, דבש, שום, שאיפת קיטור ותה צמחים.אם התינוק שלך סובל מפלג, נסה את אחד הסעדים האלה ובדוק אם זה עובד.

שאלות נפוצות

האם דבש בטוח לתינוקות?

כן, דבש בטוח לתינוקות מעל גיל שנה.זהו מדכא שיעול טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב גרונו של התינוק.הקפידו לערבב אותו עם כוס מים חמים או מיץ לימון לפני שתעבירו לתינוק שלכם.

באילו עשבי תיבול ניתן להשתמש בכדי להכין תה צמחים לליבה לתינוק?

עשבי תיבול כמו ליקריץ, ג’ינג’ר, שומר ואניס יעילים להפחתת הריר בחזה ובגרון.הכינו תה עם עשבי התיבול הללו ותנו לתינוק שלכם כוס פעמיים או שלוש ביום.

ליחה לתינוקות היא בעיה שכיחה שיכולה לגרום לאי נוחות רבה לתינוקות והוריהם.עם זאת, בעזרת הסעדים של הסבתות, ניתן לנהל אותה ולטפל בה בצורה יעילה.מכשירי אדים, טיפות מלח, נוזלים חמים, דבש, שום, שאיפת קיטור ותה צמחים הם כולם תרופות נהדרות לליחה לתינוק.שילוב תרופות אלה בשגרה של תינוקך יכול לעזור להפחית את אי הנוחות ולעזור להם להרגיש טוב יותר. למידע נוסף על פלייג לתינוק בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן