דף הבית » תרופות סבתא » ליחה ושיעול – 3 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל
dcddd ddaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa dcddda

ליחה ושיעול – 3 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל

ליחה ושיעול – 3 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל

אחת המחלות הנפוצות ביותר בקרב אנשים בכל הגילאים היא ליחה ושיעול.זהו מצב שמשפיע על הגרון והחזה ויכול לגרום לאי נוחות ומצוקה רבה.תסמינים של ליחה ושיעול כוללים גודש בחזה, עודף ריר, כאב גרון, שיעול, קושי נשימה וחום.אמנם תסמינים אלה הם בדרך כלל קלים וניתן לנהל אותם באמצעות תרופות ללא מרשם, אך ישנם גם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים ולספק הקלה.כאן נדון בשלושה סעדים של סבתא טבעית היעילים לטיפול בפליגה ושיעול.

תה ג’ינג’ר ודבש

תה ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה פופולרית לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל ליחה ושיעול.זה פשוט לבצע וניתן לצרוך אותו מספר פעמים ביום להקלה מהתסמינים.להכנת התה הזה, קח כפית ג’ינג’ר מגורד טרי והוסף אותו לכוס מים חמים.תן לזה תלול מספר דקות ואז להוסיף כפית דבש.מערבבים ושותים את התה לאט.השילוב של ג’ינג’ר ודבש עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, וחום התה עוזר להקל על העומס.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור לטיפול בפליגה ושיעול.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובחזה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום להקלה מהתסמינים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה אך יעילה לליחה ושיעול.זה עוזר לשחרר ריר ולהפחית את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, קח קערת מים חמים והוסף כמה טיפות של שמן אתרי אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, וודאו שהפנים שלכם נמצאות במרחק של לפחות 10 סנטימטרים מהמים.שאפו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.זה יעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על העומס.

טיפ ייחודי

חשוב להישאר לחות כשיש לך ליחה ושיעול.שתו הרבה מים ונוזלים אחרים כדי לעזור לדלל את הריר ולהפחית את העומס.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב גם לתרגל היגיינה טובה כדי למנוע התפשטות של חיידקים ולשמור על הסימפטומים במפרץ.לכסות את הפה והאף כשאתה מתעטש או משתעל, ואל תשכח לשטוף את הידיים באופן קבוע.

3 התרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל לטיפול ושיעול

פלג ‘ושיעול יכולים להיות די מטרד, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו את הסבתות במשך מאות שנים.ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להקל על תסמיני הליחה והשיעול ולעזור לך לחזור על הרגליים.להלן שלושה מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר שיעזרו לך לקבל את ההקלה הדרושה לך.

1.דבש ומיץ לימון

אחד התרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לליחה ושיעול הוא מיץ דבש ומיון לימון.ידוע כי שילוב זה מרגיע את הגרון ומפחית דלקת בגרון, המסייע להפחתת כמות הליחה והשיעול.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי יחד וקח אותו שלוש פעמים ביום.תרופה זו תעזור להפחית את כמות הליחה והשיעול ולספק הקלה.

2.תה ג’ינג’ר

ידוע ש

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית יעילה לליבה ושיעול.ידוע שהוא מפחית דלקת בגרון וגם מסייע בהפחתת כמות הליחה והשיעול.להכנת התה, הוסף שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 5 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש כדי להמתיק אותו, אם רוצים.שתו את התה הזה שלוש פעמים ביום להקלה.

3.חומץ תפוחים

תרופה טבעית נוספת לליחה ושיעול היא חומץ תפוחים.חומץ תפוחים עוזרהפחיתו את הדלקת בגרון ומסייעת להפחתת כמות הליחה והשיעול.כדי להכין את התרופה, ערבבו שתי כפיות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתו אותו 3 פעמים ביום להקלה.תרופה זו תעזור להפחית את כמות הליחה והשיעול ולספק הקלה.

שאלות נפוצות

מה זה פלגם?

פלגם הוא חומר עבה ודביק המיוצר בריאות ובגרון כדי לסייע בהגנה עליהם מפני זיהום.בדרך כלל הוא ברור או לבן ומיוצר כאשר הגוף נלחם בזיהום.

האם אוכל למנוע פליגה ושיעול?

כן, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור במניעת ליחה ושיעול.הימנע מעישון, הימנע מחשיפה לאלרגנים, וקפד למנוחה מספקת.אתה יכול גם להשתמש בתרופות הטבעיות שהוזכרו לעיל כדי לעזור להפחית את כמות הליחה והשיעול.

שלושת הסעדים של סבתא הטבעית הללו יעילים וקלים לשימוש.מיץ דבש ולימון, תה ג’ינג’ר וחומץ תפוחים יכולים כולם לעזור להפחית את כמות הפליגה והשיעול ולהעניק הקלה.הקפד לעקוב אחר ההוראות ולקחת את הסעדים באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר. פלגם היא דרך טבעית להגן על הריאות והגרון שלך מפני זיהום, אך אם אתה חווה אי נוחות כלשהי או אם התסמינים לא ”לא לשפר, עדיף ליצור קשר עם הרופא שלך.

פלגה ושיעול יכולים להיות מעצבנים, אבל עם כמה תרופות טבעיות, אתה יכול לקבל את ההקלה הדרושה לך.מיץ דבש ולימון, תה ג’ינג’ר וחומץ תפוחים הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית את כמות הליחה והשיעול ולהעניק הקלה.הקפד לקחת את הסעדים באופן קבוע ולעקוב אחר ההוראות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן