דף הבית » תרופות סבתא » כתמי עור – 23 תרופות סבתות מרגיעות וזולות

כתמי עור – 23 תרופות סבתות מרגיעות וזולות

מדוע כתמי עור זקוקים לתשומת לב
קיום כתמי עור על גופך הוא בעיה שכיחה.זה יכול להיות לא נוח, מביך ואפילו כואב.חשוב לטפל בכל כתמי העור כדי למנוע אי נוחות נוספת ואפילו זיהום.ישנם מגוון טיפולים זמינים הכוללים תרופות ללא מרשם וטיפולים מקצועיים יקרים.עם זאת, אנשים רבים עשויים שלא להיות מודעים לכך שיש גם תרופות טבעיות וטבעיות זמינות.

סבתות הציגו זה מכבר את כוחם של תרופות טבעיות לעזור במגוון בעיות עור, וכתמי עור אינם יוצאים מן הכלל.להלן 23 תרופות פשוטות של סבתא זולה בהן תוכלו להשתמש בכדי להרגיע את כתמי העור.

1.אלוורה

אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר עבור כתמי עור הוא אלוורה.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות, חיטוי ואנטיבקטריאלי שיכולים לעזור להרגיע כתמי עור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לנקודות עור.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חלקים שווים של חומץ ומים ומורחים אותו על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

טיפ:

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם שתי כפות דבש כדי להכין מסכת פנים מרגיעה שיכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית למקומות עור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים ומורחים אותה על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש ביום.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת למקומות עור.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

חלק 2: תרופות ביתיות טבעיות על כתמי עור

כשמדובר בכתמי עור, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות להפחית ביעילות את המראה שלהם.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים והן נשארות כמה מהטיפולים היעילים ביותר למקומות עור.להלן 23 תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית את המראה של כתמי עור.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לבעיות בריאות ויופי רבות בגלל החומציות הטבעית שלו.כדי להשתמש בו כטיפול בכתמי עור, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כתמי העור.כדי להשתמש באלוורה, קח עלה וסחט את הג’ל בפנים.החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת למקומות עור.האופי החומצי של המיץ יכול לעזור להפחית את מראה הכתמים.כדי להשתמש בו, סחטו את המיץ של לימון אחד לקערה ומורחים אותו ישירות על הכתמים בעזרת כדור כותנה או קצה Q.השאירו אותו למשך 30 דקות ושטפו אותו במים קרירים.חזור על התהליך פעמיים ביום.

4.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי עור.כדי להשתמש בדבש, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לנקודות עור.יש לו תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי עור.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה טיפותשל שמן עץ התה עם כפית מים ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.חזור על התהליך פעמיים ביום.

מסקנה

כתמי עור יכולים להיות מכוערים ומביכים, אך בעזרת תרופות ביתיות טבעיות, ניתן להפחית אותם.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך מאות שנים, והן נשארות כמה מהטיפולים היעילים ביותר עבור כתמי עור.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר הביתיות כוללות חומץ תפוחים, אלוורה, מיץ לימון, דבש ושמן עץ התה.על ידי שימוש בתרופות אלה באופן קבוע, אתה יכול להפחית ביעילות את המראה של כתמי העור.

שאלות נפוצות

  • מהם כתמי עור? כתמי עור הם כתמי עור כהים שיכולים להופיע בכל מקום בגוף.הם בדרך כלל לא מזיקים אך יכולים להיות מכוערים.
  • מהם כמה תרופות טבעיות למקומות עור? כמה תרופות טבעיות לנקודות עור כוללות חומץ תפוחים, אלוורה, מיץ לימון, דבש ושמן עץ התה.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה? לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש להשתמש בתרופות אלה פעמיים ביום.

כתמי עור יכולים להיות מכוערים, אך בעזרת טבעיתתרופות לבית, ניתן להפחית אותם.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך מאות שנים, והן נשארות כמה מהטיפולים היעילים ביותר עבור כתמי עור.על ידי שימוש בתרופות אלה באופן קבוע, אתה יכול להפחית ביעילות את המראה של כתמי העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן