דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לחסל הרפס – 7 תרופות סבתות מוסמכות ובטוחות
dbddad dcddadc ddadada  daadaddaddaa daddaaddaa deddadedbddaa d

כיצד לחסל הרפס – 7 תרופות סבתות מוסמכות ובטוחות

הרפס הוא זיהום נפוץ המועבר במגע מיני (STI) שיכול לגרום לפצעים כואבים ומגרדים באיברי המין.זה נגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV) וניתן להפיץ אותו באמצעות מגע מיני.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לעזור להפחית את הסימפטומים ולמנוע התפרצויות של הרפס.להלן מבט על שבע הסעדים של סבתא מוסמכת ובטוחה לביטול הרפס עם שימוש נכון בתגי HTML.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס.זה ידוע בתכונותיו נגד פטריות, חיטוי ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן עץ התה להרפס, דלל אותו בשמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

2.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב עם תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.כדי להשתמש בזרם לימון להרפס, הכינו תה על ידי כפית כפית של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ונתנו להתקרר לפני השתייה.אתה יכול גם למרוח את התה המקורר ישירות על האזור המושפע.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והשריפה הקשורים להרפס.כדי להשתמש בו, מערבבים חומץ תפוחים 1 חלק עם 4 חלקים ומרחו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

4.שום

שום הוא אנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס.כדי להשתמש בשום להרפס, לרסק כמה שיני והחל אותם ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים להרפס.כדי להשתמש באלוורה להרפס, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים להרפס.כדי להשתמש במכשפות לוז להרפס, משרים כדור כותנה במכשפה לוז והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

7.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים להרפס.כדי להשתמש בדבש על הרפס, החל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על האזור נקי ויבש כדי לעזור להפחית את תסמיני הרפס.לבשו בגדים רופפים ונמנעים מבגדים או תחתונים הדוקים.זה עוזר להפחתת חיכוך וגירוי, מה שעלול להחמיר את הסימפטומים.

חלק 2: הסעדים של סבתא לחיסול הרפס

הרפס הוא נגיף שיכול לגרום לפצעים כואבים ומגרדים על העור.זה מדבק מאוד וניתן להפיץ אותו באמצעות קשר ישיר.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מסורתיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ואף לחסל את הרפס.להלן 7 סעדים של סבתא מוסמכת ובטוחה שיכולים לעזור לחסל הרפס:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם להפחתת תסמיני הרפס.החלת כמה טיפות של חומץ תפוחים על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

2.שום

לשום תכונות אנטי-ויראליות חזקות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.אכילת שום על בסיס קבוע יכולה לעזור בחיזוק מערכת החיסון ולהפחית את חומרת ההתפרצויות.

3.חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.זה יכול גם לעזור להפחית את התפשטות הנגיף על ידי מניעת התפרצות הפצעים.

4.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב טבעי עם תכונות אנטי -ויראליות.יישום לימוקרם B BALM לאזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס.החלת כמה טיפות שמן עץ התה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.החלת משחה העשויה מסודה לשתייה ומים לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את תסמיני הרפס.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.החלת תמיסת לוז מכשפה על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

7 הסעדים של סבתא מוסמכת ובטוחה אלה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הרפס ואף לחסל את הנגיף מהגוף.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה לא צריכות להחליף טיפול רפואי מסורתי בהרפס.עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה תרופות טבעיות כלשהן.

מסקנה

הרפס הוא נגיף מדבק ביותר שיכול לגרום לפצעים כואבים ומגרדים על העור.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מסורתיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ואף לחסל את הרפס.7 הסעדים של סבתא המוסמכת והבטוחה שנדונו במאמר זה יכולים לעזור להפחית את תסמיני הרפס ואף לחסל את הנגיף מהגוף.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה לא צריכות להחליף טיפול רפואי מסורתי בהרפס.

שאלות נפוצות

ש: מהם הסימפטומים של הרפס?

ת: הסימפטומים של הרפס כוללים פצעים כואבים ומגרדים על העור, חום ובלוטות לימפה נפוחות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן