דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להתייחס להרפס – 16 תרופות חשובות של סבתא על בסיס ניסיון
dbddad dcddaadddda dcddadada  daadaddaddaa ddaddddaa dadc da

כיצד להתייחס להרפס – 16 תרופות חשובות של סבתא על בסיס ניסיון

הרפס הוא נגיף נפוץ שיכול לגרום לסבל פיזי ונפשי כאחד.אמנם אין תרופה להרפס, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית תסמינים ולמנוע הישנות.סבתות ברחבי העולם שיתפו את החוויה שלהן עם תרופות טבעיות להרפס, והנה 16 מהיעילים ביותר שתוכלו לנסות בבית.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית עבור הרפס, מכיוון שיש בו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ואנטי -חיטוי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור הפגוע בכדור כותנה, ומקפיד לדלל אותו בשמן נשא כמו זית או שמן קוקוס.

2.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד אנטי -ויראלי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בהרפס.ניתן ליישם אותו באופן פנימי או מיושם באופן אקטואלי.מרחו כמה טיפות של שמן אורגנו על האזור הפגוע בכדור כותנה, ומקפידים לדלל אותו בשמן נשא.

3.Lemon Balm

Lemon Balm הוא תרופה טבעית פופולרית להרפס.יש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.זה יכול להילקח כתמורת תמיסה או לבשל לתה ולצרוך מדי יום.

4.Echinacea

Echinacea הוא עשב רב עוצמה שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ומגבירות חיסוניות.זה יכול להילקח כתמורת תמיסה או לבשל לתה ולצרוך מדי יום.

5.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-ויראליות, חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור הפגוע בכדור כותנה, ומקפידים לדלל אותו בשמן נשא.

טיפ:

אתה יכול גם להכין משחה ריפוי על ידי שילוב של חלקים שווים של שמן לבנדר, שמן עץ התה ושמן קוקוס.החל משחה זו על האזור המושפע כדי לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.החל שכבה דקה של דבש גולמי ואורגני על האזור המושפע פעמיים עד שלוש ביום.

7.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

8.שום

לשום תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.אכלו שום גולמי מדי יום או מרחו כמה טיפות שמן שום על האזור המושפע.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.הכינו קומפרס על ידי השריית בד בתערובת של חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.החל כמה טיפות של לוז מכשפה על האזור המושפע בכדור כותנה.

11.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים עד שלוש ביום.

12.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.ערוך משחה על ידי שילוב של חלקים שווים של סודה ושתייה ומים והחל אותה על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

13.כסף קולואידי

כסף קולואידי הוא אנטי דלקתי ואנטי-ויראלי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.מרחו כמה טיפות של כסף קולואידי על האזור הפגוע בכדור כותנה.

14.מלח אפסום

למלח אפסום יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את הריפוי.הכינו קומפרס על ידי השריית בד בתערובת של חלקים שווים של מלח ומים אפסום והמרחו אותו על האזור הפגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

15.תמצית עלה זית

לתמצית עלים זית יש אנטי -ויראליואנטי

חלק 2: הסעדים של סבתא לטיפול בהרפס

הסעדים של סבתא הועברו במשך דורות ולעתים קרובות הם הדרך הבטוחה והאמינה ביותר להתייחס להרפס ובמחלות אחרות.ייתכן כי סעדים אלה לא מגובים על ידי מחקרים מדעיים אך הוכחו כיעילים על ידי אנשים רבים.להלן 16 תרופות חשובות של סבתא לטיפול בהרפס.

1.Echinacea

Echinacea הוא עשב טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בהרפס ומחלות אחרות.ידוע שהוא מפחית דלקת, משפר את מערכת החיסון ומפחית את חומרת התפרצויות הרפס.Echinacea זמין בכמוסות, תמיסות ותה, וניתן ליישם אותו דרך הפה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע כגורם אנטי-ויראלי, אנטי-פטרייתי ואנטי דלקתי.זה עוזר להפחית את חומרת התפרצויות הרפס וידוע שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשור למצב.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורת תה או כמוסה, וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

3.Lemon Balm

לימון בלאם הוא עשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס וניתן לקחת אותו בצורת תה או קפסולה.ידוע גם שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשורים למצב.

4.אלוורה

אלוורה הוא עשב טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס וניתן לקחת אותו בצורת תה או קפסולה.ידוע גם שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשורים למצב.

5.שמרים של בירה

השמרים של

Brewer הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס.הוא מכיל ויטמינים B שידוע כמפחיתים את הדלקת ומשפר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמוסה וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

6.מנטה

מנטה הוא עשב טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס וניתן לקחת אותו בצורת תה או קפסולה.ידוע גם שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשורים למצב.

7.שום

שום הוא עשב טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס.ידוע שהוא מפחית דלקת ומשפר את מערכת החיסון.ניתן ליטול שום בצורת תה או כמוסה וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

8.תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס.ידוע שהוא מפחית דלקת ומשפר את מערכת החיסון.ניתן ליטול תלתן אדום בצורת תה או קפסולה וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס.ידוע שהוא מפחית דלקת ומשפר את מערכת החיסון.ניתן ליישם שמן עץ התה ישירות על האזור המושפע.

10.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב טבעי שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס וניתן לקחת אותו בצורת תה או קפסולה.ידוע גם שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשורים למצב.

11.כורכום

כורכום הוא עשב טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס וניתן לקחת אותו בצורת תה או קפסולה.ידוע גם שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשורים למצב.

12.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא עשב טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.זה שימש במשך מאות שנים לטיפול בהתפרצויות הרפס וניתן לקחת אותו בצורת תה או קפסולה.ידוע גם שהוא מפחית את הכאב והגרד הקשורים למצב.

13.לוז מכשפה </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן