דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להיפטר מיבלות – 9 סעדים מיושנים שעליכם לדעת לטיפול מהיר

כיצד להיפטר מיבלות – 9 סעדים מיושנים שעליכם לדעת לטיפול מהיר

מה הם יבלות?

יבלות הן קטנות, בדרך כלל גידולים ללא כאבים על העור.הם יכולים להופיע בכל מקום בגוף ונגרמים על ידי נגיף.יבלות הן מדבקות מאוד ויכולות להתפשט מאדם לאדם באמצעות קשר ישיר.

הסוגים הנפוצים ביותר של יבלות

הסוגים הנפוצים ביותר של יבלות הם יבלות נפוצות, יבלות פלנטריות ויבלות שטוחות.יבלות נפוצות נמצאות בדרך כלל על הידיים והאצבעות ובעלות מרקם מחוספס ומגורען.יבלות פלנטריות נמצאות על סוליות כפות הרגליים ויש להן משטח קשה ומגושש.לבסוף, יבלות שטוחות בדרך כלל נמצאות על הפנים, הצוואר, הידיים והרגליים ובדרך כלל הן קטנות ושטוחות.

תרופות מיושנות לטיפול ביבלות מהירות

יבלות יכולות להיות קשה להיפטר מהן, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור.להלן תשע מהשיטות היעילות ביותר לטיפול ביבלות:

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא טיפול יעיל ביבלות.משרים כדור כותנה בחומץ ומרחי אותו על היבלת.השאירו אותו למשך מספר דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.
  • שום: שום יש תכונות טבעיות אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להיפטר מיבלות.מרסקים ציפורן שום ומורחים אותו ישירות על היבלת.מכסים אותו בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא עוד חומר טבעי ואנטי -ויראלי טבעי שיכול לעזור להיפטר מיבלות.מרחו כמה טיפות של השמן ישירות על היבלת וכסו אותו בתחבושת.השאירו אותו לילה וחזרו על התהליך במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.
  • קליפת בננה: קליפת בננה יכולה לעזור להיפטר מיבלות.שפשפו את החלק הפנימי של הקליפה על היבלת והשאירו אותה מספר דקות.יש לשטוף אותו ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.
  • מיץ לימון: מיץ לימון יכול לעזור להיפטר מהיבלות על ידי ייבושם.משרים כדור כותנה במיץ ומורחים אותו על היבלת.השאירו אותו למשך מספר דקות ואז שטפו אותו.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.
  • ויטמין C: ויטמין C יכול לעזור להיפטר מיבלות על ידי הגברת מערכת החיסון.קח תוסף ויטמין C או אכל מזונות העשירים בוויטמין C, כמו תפוזים ותותים.
  • אלוורה: אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להיפטר מיבלות.מרחי ג’ל אלוורה ישירות על היבלת והשאיר אותו למשך מספר דקות.יש לשטוף אותו ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להיפטר מיבלות על ידי ייבושן.מערבבים חלקים שווים סודה לשתייה ומים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על היבלת והשאיר אותה למשך מספר דקות.יש לשטוף אותו ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.
  • קלטת צינור: קלטת צינור יכולה לעזור להיפטר מהיבלות על ידי חונקם.מכסים את היבלת עם חתיכת קלטת צינור והשאירו אותה במשך מספר ימים.הסר את הקלטת ושטוף את האזור.חזור על התהליך למשך מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

תרופות מיושנות אלה יכולות לעזור להיפטר מהיבלות במהירות וביעילות.עם זאת, אם היבלות לא נעלמות לאחר מספר שבועות של טיפול, חשוב לפנות לרופא.רופא יכול להמליץ על טיפולים אחרים, כמו קריותרפיה או תרופות, שעשויים להיות יעילים יותר.

טיפ שימושי

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.זה יסייע במניעת התפשטות הנגיף ולהבטיח כי הטיפול יעיל.

6.שמן קיק וסודה לשתייה

ניתן להשתמש ב

שמן קיק וסודה לשתייה יחד לייצור משחה שניתן ליישם על היבלת.השילוב של שני המרכיבים נחשב כתרופה טבעית יעילה ליבלות.ל- cמחדש את העיסה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם מספיק שמן קיק כדי ליצור עקביות דמוית הדבק.החל את ההדחה על היבלת והכריכה עם תחבושת.השאירו אותו למשך מספר שעות ואז הסר את התחבושת ושטוף את העיסה במים חמים.חזור על תהליך זה מדי יום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

7.שום

שום הוא עוד תרופה מיושנת שנחשבת ליעילה בטיפול ביבלות.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום ולהחיל אותו ישירות על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו על לילה.בבוקר, הסר את התחבושת ושטוף את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

8.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה משמשים זה מכבר כתרופה טבעית ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומרחי אחת הפרוסות ישירות על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו על לילה.בבוקר, הסר את התחבושת ושטוף את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

9.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, חתוך עלה אלוורה וחילץ את הג’ל.החל את הג’ל ישירות על היבלת והכריכה בעזרת תחבושת.השאירו אותו למשך מספר שעות ואז הסר את התחבושת ושטוף את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה מדי יום למשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

שאלות נפוצות

  • ש: האם יש תופעות לוואי מהשימוש בתרופות מיושנות אלה?
  • ת: בעוד שתרופות אלה נחשבות בדרך כלל לבטוחות, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה מישהו מהם.חלק מהתרופות הללו עלולות לגרום לגירוי בעור או לתופעות לוואי אחרות.

מסקנה

יבלות יכולות להיות מכוערות ולא נוחות, אך יש המון תרופות מיושנות שיכולות לעזור להתייחס אליהם.תרופות אלה כוללות חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שמן קיק וסודה לשתייה, שום, תפוחי אדמה ואלוורה.בעוד שסעדים אלה נחשבים בדרך כלל לבטוחים, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה מישהו מהם.בעזרת התרופה הנכונה, ניתן לטפל בהצלחה ולבטל בהצלחה במהירות וביעילות.

לסיכום, לסיכום, יבלות יכולות להיות חוויה לא נעימה, אך ניתן לטפל בהן בקלות עם הסעדים הנכונים.החל מחומץ תפוחים ועד אלוורה, ישנם הרבה תרופות מיושנות שניתן להשתמש בהן כדי להיפטר בבטחה וביעילות של יבלות.עם התרופה הנכונה וקצת סבלנות, ניתן לבטל בקלות יבלות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן