דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להיפטר מאקנה – 13 תרופות סבתות יעילות ומומלצות
dbddad dcdddadda deddadad  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcd

כיצד להיפטר מאקנה – 13 תרופות סבתות יעילות ומומלצות

אקנה הוא מצב עור שכיח ולעתים קרובות מציק שיכול להיות בעל מגוון רחב של השפעות פיזיות ורגשיות שליליות.עם זאת, זו לא חייבת להיות בעיה שאתה תקוע איתה.ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בשליטה על אקנה.להלן מדריך ל -13 הסעדים של סבתא אפקטיבית להיפטר מאקנה.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקנה.זה נחשב להכיל תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרוג חיידקים ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בשמן עץ התה לאקנה, פשוט מדללים אותו בשמן נשא, כמו חוחובה או שמן קוקוס, ומרחים על אזורי העור הפגועים.

2.דבש

דבש ידוע בתכונות הלחות והריפוי שלו, וניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.כדי להשתמש בדבש לאקנה, מערבבים אותו עם כמה טיפות מיץ לימון ומרחים על האזורים המושפעים.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת, להרוג חיידקים ולאזן בין pH של העור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לאקנה, מערבבים אותו עם מים שווים מים ומרחים על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הנגרמת על ידי אקנה.כדי להשתמש באלוורה על אקנה, פשוט החל את הג’ל ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש במכשפות לוז על אקנה, פשוט החל אותו ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר טבעי ומעורר העור טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הנגרמת על ידי אקנה.כדי להשתמש במיץ לימון לאקנה, מערבבים אותו עם מים שווים ומרחו על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.מלפפון

מלפפון הוא חומר טבעי ומעורר העור טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הנגרמת על ידי אקנה.כדי להשתמש במלפפון על אקנה, פשוט החל את המיץ ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בסודה לשתייה לאקנה, מערבבים אותה עם מים שווים ומרחים על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות הנגרמת על ידי אקנה.כדי להשתמש ב- OatMeal לאקנה, פשוט ערבבו אותו עם כמה טיפות מים והפעלו על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.עגבנייה

עגבנייה היא חומר טבעי ומעורר העור טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הנגרמת על ידי אקנה.כדי להשתמש בעגבנייה לאקנה, פשוט החל את המיץ ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לאקנה, פשוט החל אותו ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.יוגורט

יוגורט הוא חומר טבעי אנטי דלקתי והבהיר עור שיכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות הנגרמת על ידי אקנה.כדי להשתמש ביוגורט על אקנה, פשוט החל אותו ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני כןמתנגד במים חמים.

13.שום

7.מיץ לימון כתרופה של סבתא

מיץ לימון ארוז בוויטמין C, שיכול לעזור להילחם בזיהום, להפחית דלקת ולשפר את מראה העור שלך.לשימוש, פשוט חותכים לימון לשניים וסחטו את המיץ על כדור כותנה.מרחו את מיץ הלימון על האזור המושפע והשאירו אותו 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.אתה יכול גם לערבב מיץ לימון עם כמה טיפות דבש או מי ורדים להכנת מסכה.השאר אותו על העור שלך למשך 15 עד 20 דקות לפני השטיפה.

אמצעי זהירות של מיץ לימון

מיץ לימון יכול להיות חומצי במיוחד ועלול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה גירוי בעור כלשהו, יש לשטוף את מיץ הלימון באופן מיידי והפסיק את השימוש.

8.שיבולת שועל כתרופה של סבתא

שיבולת שועל היא מקור נהדר לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהגן על עורכם מפני נזק.זה יכול גם לעזור לקלוט עודף שמן מעורך.לשימוש, מערבבים שתי כפות שיבולת שועל עם כמה טיפות מים עד שהם יוצרים משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אמצעי זהירות שיבולת שועל

שיבולת שועל עלולה לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים, ולכן חשוב לבדוק תחילה טלאי עור קטן לפני שמריחים אותו על כל הפנים שלך.אם אתה חווה גירוי בעור כלשהו, יש לשטוף את שיבולת השועל באופן מיידי והפסיק את השימוש.

9.שמן עץ התה כתרופה של סבתא

שמן עץ התה הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים על עורך.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אמצעי זהירות שמן עץ התה

שמן עץ התה יכול להיות חזק במיוחד ועלול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה גירוי בעור כלשהו, יש לשטוף את שמן עץ התה באופן מיידי והפסיק את השימוש.

10.חומץ תפוחים כתרופה של סבתא

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על עורך מאוזן.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כמה טיפות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אמצעי זהירות של חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול להיות חומצי ביותר ועלול לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים.אם אתה חווה גירוי בעור כלשהו, יש לשטוף את חומץ התפוחים באופן מיידי והפסיק את השימוש.

סיכום

הסעדים של סבתא לאקנה קיימים כבר דורות והם עדיין משמשים כיום.ממיץ לימון ועד שיבולת שועל לשמן עץ התה ועד חומץ תפוחים, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להילחם בחיידקים ולשפר את מראה העור שלך.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות יעילות, חשוב לזכור שהעור של כולם שונה והתוצאות עשויות להשתנות.בנוסף, חלק מהתרופות הללו יכולות להיות קשות ועלולות לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים, ולכן חשוב לבחון תחילה טלאי עור קטן לפני שמריחים אותו על כל הפנים שלך.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות של סבתא יעילות לאקנה?
    הסעדים של סבתא לאקנה כוללים מיץ לימון, שיבולת שועל, שמן עץ התה וחומץ תפוחים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להילחם בחיידקים ולשפר את מראה העור שלך.חשוב לזכור שהעור של כולם שונה והתוצאות עשויות להשתנות.
  • האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?
    חלק מהתרופות הללו יכולות להיות קשות ועלולות לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים, ולכן חשוב לבדוק תחילה כתם עור קטן לפני שמריחים אותו על כל הפנים שלך.אם אתה חווה גירוי בעור, יש לשטוף את התרופה מיידבאופן כללי ולהפסיק את השימוש.

הסעדים של סבתא לאקנה קיימים במשך דורות ויכולים להיות דרך יעילה להפחתת דלקת, להילחם בחיידקים ולשפר את מראה העור שלך.עם זאת, חשוב לזכור שהעור של כולם שונה והתוצאות עשויות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן