דף הבית » תרופות סבתא » כיבים – 17 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ומבוסס על מרכיבים טבעיים
dbddddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda daddadddf dde

כיבים – 17 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ומבוסס על מרכיבים טבעיים

כיבים: 17 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ומרכיבים טבעיים

ידוע כי לסבתות יש שפע של ניסיון וידע על תרופות טבעיות עבור מחלות נפוצות רבות.הם הועברו דורות ומשמשים במשך מאות שנים רבות.כיבים אינם יוצאים מן הכלל.במאמר זה נבחן 17 סעדים סבתות המשמשים לטיפול בכיבים, על סמך ניסיון ומרכיבים טבעיים.

מהם כיבים?

כיבים הם פצעים בחלק הפנימי של הבטן או במעי הדק.פצעים אלה יכולים להיות כואבים ביותר ויכולים לגרום לאי נוחות קשה.בדרך כלל הם נגרמים כתוצאה מחוסר איזון של חומצת קיבה או על ידי חיידקי הליקובקטר פילורי.כיבים יכולים להיגרם גם כתוצאה מתרופות או לחץ מסוים.

טיפול בכיבים עם תרופות טבעיות

ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכיבים.להלן 17 הסעדים האהובים על סבתות לכיבים.

1.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שניתן להשתמש בה להפחתת כאב ואי נוחות הנגרמים על ידי כיבים.פשוט מרחו קצת ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ותנו לו לשבת כמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.תה קמומיל

יד ידוע כי תה קמומיל מפחית דלקת וכאבים הקשורים לכיבים.פשוט הרתיחו כמה פרחי קמומיל בסיר מים ונותנים להם תלול למשך 10 דקות לפני שתאמצו אותם.שתו את התה הזה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע כתרופה יעילה לכיבים.פשוט הוסף קצת אבקת שורש מרשמלו לכוס מים רותחים ותן להן תלול למשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה.שתו את התה הזה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע כתרופה יעילה לכיבים.פשוט הוסף קצת אבקת שורש ליקוריץ לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה.שתו את התה הזה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.קינמון

קינמון ידוע כתרופה יעילה לכיבים.פשוט הוסף קצת אבקת קינמון לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות לפני שתאמץ אותה.שתו את התה הזה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים היה ידוע כתרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף כפית דבש לפיתרון חומץ תפוחים כדי להפוך אותו ליותר טעים.

7.אלם חלקלק

ידוע כי ELM חלקלק הוא תרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים 1 כף אבקת אלם חלקלקים עם כוס מים חמים ושותה אותה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה כתרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושותה אותה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע כתרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים קצת ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושתה אותם כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שום

שום ידוע כי הוא תרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים קצת שום מגורר טרי עם כוס מים חמים ושתה אותו כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.כורכום

כורכום ידוע כתרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים כמה כורכום מגורד טרי עם כוס מים חמים ושתה אותם כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.חילבה

ידוע כי חילבה היא תרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים כמה זרעי חילבה עם כוס מים חמים ושתה אותם כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.גדילן חלב

ידוע כי גדילן חלב הוא תרופה יעילה לכיבים.פשוט מערבבים קצת אבקת גדילן חלב עם כוס מים חמים ושתה אותם כמה פעמים

התרופות של סבתא לכיבים

כיבים הם כואבים ויכולים להיות קשים לטיפול בהם.למרבה המזל, יש הרבה נטתרופות אוראליות שהועברו על ידי סבתות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכיבים.תרופות אלה מבוססות על ניסיון ומרכיבים טבעיים ושימשו לטיפול בכיבים במשך מאות שנים.להלן 17 תרופות של סבתא לכיבים שתוכלו לנסות:

1.תה קמומיל

תה קמומיל משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כיבים.ידוע שהוא מפחית דלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, פשוט כבש שקית תה קמומילית במים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה ידוע בתכונות הריפוי שלו ומשמש לעתים קרובות לטיפול בכיבים.ידוע שהוא מרגיע את הקיבה ומפחית דלקת.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של מיץ אלוורה עם כוס מים אחת ושתו אותו פעמיים ביום.

3.ליקריץ

ידוע כי ליקריץ מפחית דלקת ומרגיע את מערכת העיכול.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש מרשמלו

ידוע כי שורש המרשמלו מפחית דלקת ומרגיע את מערכת העיכול.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלם חלקלק

ידוע כי ELM החלקלק מפחית דלקת ומרגיע את מערכת העיכול.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של קליפת עץ חלקלקים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים מפחית דלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתו אותו פעמיים ביום.

7.סודה לשתייה

ידוע כי סודה לשתייה מפחיתה את הדלקת ומשפרת את העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ושתה אותה פעמיים ביום.

8.ג’ינג’ר

ידוע שג’ינג’ר מפחית דלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.כורכום

ידוע כי כורכום מפחית דלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס מים אחת ושתה אותם פעמיים ביום.

10.מיץ כרוב

ידוע כי מיץ הכרוב מפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס מיץ כרוב אחד עם כוס מים אחת ושתו אותו פעמיים ביום.

11.שום

ידוע כי שום מפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, אכלו שן שום אחד של שום כל יום או מערבבים כפית אחת של אבקת שום עם כוס מים אחת ושתו אותו פעמיים ביום.

12.גדילן חלב

ידוע כי גדילן חלב מפחית דלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, תלול כפית גדיל חלב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.מיץ תפוזים

מיץ תפוזים ידוע כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, שתו כוס אחת של מיץ תפוזים טריים ומוצלח פעמיים ביום.

14.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס מפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, קח כפית אחת של שמן קוקוס פעמיים ביום.

15.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע כמפחית את הדלקת ומשפר את העיכול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים אחת ושתו אותו פעמיים ביום.

16.חילבה

ידוע כי חילבה מפחיתה את הדלקת ומשפרת את העיכול.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של חילבה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

17.יוגורט

ידוע כי יוגורט מפחית דלקת ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן