דף הבית » תרופות סבתא » כואב בנחיר – 9 התרופות של סבתא עתיקה ופופולרית בין כל הגילאים
dbddd ddaddda  ddaadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad ddadda

כואב בנחיר – 9 התרופות של סבתא עתיקה ופופולרית בין כל הגילאים

כואב בנחיר – 9 תרופות סבתות עתיקות ופופולריות בין כל הגילאים

אף אחד לא אוהב להיות כאב בנחיר.זה יכול להיות מאוד לא נוח וכואב, וזה יכול להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים מסורתיים שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הכאב בנחיריים.מסעדים עתיקים למודרניים, טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

1.תמיסת מלח

אחד הסעדים הפשוטים והפופולאריים ביותר עבור כאב בנחיר הוא פיתרון מלח.זהו תערובת פשוטה של מים חמים ומלח שניתן להשתמש בהם כדי לשטוף את הנחיר ולהפחית נפיחות ודלקת.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש בטיפה או בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי לקדם ריפוי ולהפחתת הכאב.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאב בנחיר.יש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם שתי כפות מים חמים.השתמש בטיפה או בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

חשוב לזכור לדלל את חומץ סיידר התפוחים לפני השימוש כדי למנוע גירוי נוסף בעור הרגיש בנחיר.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת עבור כאב בנחיר.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע בעזרת ספוגית כותנה.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שום

לשום תכונות אנטיספיות וריפוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק שן שום אחד ולערבב אותו עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה מסורתית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה עלי בזיליקום טריים ומערבבים אותם עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי חזק ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות מסורתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי של כאב בנחיר.בעוד שטיפולים אלה יכולים להיות eFFECTICE, חשוב לזכור לפנות לטיפול רפואי אם הכאב אינו משתפר או אם הוא מחמיר.

מה גורם לנחיריים כואבים?

כאב בנחיריים נגרם לרוב על ידי זיהום חיידקי או נגיפי.גורמים אחרים לכאב בנחיריים יכולים לכלול אלרגיות, אוויר יבש או חומרים מגרים כמו בשמים ועשן.במקרים מסוימים, הגורם לכאב בנחיריים יכול להיות קשה לאתר.חשוב לפנות לרופא אם הכאב נמשך או אם הוא מלווה בתסמינים אחרים.

9 הסעדים של סבתא עתיקה ופופולרית לנחיריים כואבים

כאב בנחירים יכול להיות לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות ששימשו במשך דורות כדי להקל על אי הנוחות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לנחיריים כואבים:

1.שטיפת מלח ומים

שטיפת מלח ומים היא אחד הפתרונות העתיקים והפופולאריים ביותר לכאב באף.המלח עוזר להוציא כל חיידקים או וירוסים שעלולים לגרום לכאב.כדי לבצע את השטיפה, מערבבים 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי לשפריץ את הפיתרון לכל נחיריים.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

2.דבש

דבש גולמי שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לכאב באף.לדבש יש תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט החל כמות קטנה על החלק הפנימי של הנחיריים.לחלופין, מערבבים 1 כף דבש לכוס מים חמים ושותים אותם.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וחיידקים בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו.לחילופין, הספיקו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על החלק הפנימי של הנחיריים.

4.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, מוחץ 2 שיני שום ומערבב אותם לכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

5.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, הוסיפו 2 עד 3 טיפות שמן עץ התה לכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי לשפריץ את התערובת לכל נחיריים.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותה.לחלופין, מערבבים 1 כפית כורכום עם כף דבש וצורכים אותו.

7.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית 1 של ג’ל אלוורה לכוס מים חמים ושתה אותם.לחלופין, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על החלק הפנימי של הנחיריים.

8.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על החלק הפנימי של הנחיריים.לחלופין, מערבבים 1 כפית שמן קוקוס לכוס חלב חם ושותים אותו.

9.מיץ לימון

למיץ לימון תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בנחיריים.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים 1 כף מיץ לימון לכוס מים חמים ושותים אותו.לחילופין, הספיקו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על החלק הפנימי של הנחיריים.

התרופות של סבתא העתיקה והפופולרית הללו יכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאב בנחיריים.עם זאת, אם הכאב נמשך או מלווה בתסמינים אחרים, חשוב לפנות לרופא.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן