דף הבית » תרופות סבתא » דלקת עיניים אצל תינוקות – 10 ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתית
ddcdadaa daddadddd ddadc daaddaddaddaa  dcdcd dedadadd ddadad

דלקת עיניים אצל תינוקות – 10 ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתית

זיהום עיניים אצל תינוקות – 10 ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתית

דלקות עיניים אצל תינוקות יכולות להיות מפחידות, לא נוחות ואפילו מסוכנות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות ללא מרשם שיכולות לעזור להביא הקלה וריפוי לעיני התינוק שלך.מעשבי תיבול ושמנים אתריים ועד תרופות הומיאופתיות, התרופות של סבתא המסורתית שימשו זה מכבר לטיפול בזיהומים בעיניים אצל תינוקות.להלן 10 ללא מרשם וסעדים מסורתיים שיכולים לעזור בטיפול בזיהום בעיניים של תינוקך.

1.חלב אם

חלב אם הוא אחד התרופות היעילות ביותר לזיהומי עיניים אצל תינוקות.הוא מכיל נוגדנים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בחלב אם כתרופה, פשוט הביע כמה טיפות והפיל אותו בעדינות לעיני התינוק שלך.יש להשתמש בחלב תוך 24 שעות מרגע הביטוי ולהקפיד להשתמש בחלב טרי שבא לידי ביטוי בכל פעם.

2.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.כדי להשתמש בתה קמומיל כתרופה, תלול שקית תה קמומילית במים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז לסנן אותו לקערה נקייה.השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התה על עיני התינוק שלך.

טיפ ייחודי:

אם עיניו של התינוק שלך כואבות מאוד, אתה יכול להכין קומפרס קמומיל קר.תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים רותחים למשך 10 דקות, ואז מאפשרים לתה להתקרר.הניחו את שקיות התה במקרר למשך 15 דקות, ואז הניחו אותם מעל עיני התינוק.

3.קלנדולה

קלנדולה היא עשב אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום בעיני תינוקך.כדי להשתמש קלנדולה, תלול כפית פרחי קלנדולה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר.השתמש בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הנוזל על עיני התינוק שלך.

4.עיניים

Eyebright הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות וזיהום.כדי להשתמש בעין, תלול כפית של עיניים מיובשות בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר.השתמש בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הנוזל על עיני התינוק שלך.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום בעיני תינוקך.כדי להשתמש בשמן קוקוס, חיממו כפית שמן קוקוס בכף היד ודחפו אותו לכדור כותנה נקי.מרחו בעדינות את השמן על עיני תינוקכם.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום בעיני התינוק שלך.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, דלל כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.השתמש בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הנוזל על עיני התינוק שלך.

7.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום בעיני תינוקך.כדי להשתמש ב- Goldenseal, תלול כפית של גולדנסיל מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר.השתמש בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הנוזל על עיני התינוק שלך.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב טבעי אנטי-דלקתי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום בעיני התינוק שלך.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תלול כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר.השתמש בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הנוזל על עיני התינוק שלך.

9.Ferderflower

פרח הזקנים הוא עשב טבעי אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום בעיני תינוקך.כדי להשתמש ב- Elderflower, תלול כפית של פרח מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשריםזה כדי להתקרר.השתמש בכדור כותנה נקי כדי למרוח את הנוזל על עיני התינוק שלך.

10.אלוורה

Al

5 תרופות ללא מרשם לזיהומי עיניים אצל תינוקות

תרופות ללא מרשם יכולות להיות יעילות מאוד בטיפול בזיהומי עיניים אצל תינוקות.להלן חמישה מהתרופות הנפוצות ביותר ללא מרשם לזיהומי עיניים אצל תינוקות:

  • קומפרסים חמים: החלת דחיסה חמה על העין הפגועה יכולה להרגיע את אי הנוחות ולעזור להפחית נפיחות.קומפרס חם יכול גם לעזור לשחרר כל פסולת שעלולה להיתקע בעין.
  • טיפות עיניים: ניתן להשתמש בטיפות עיניים כדי לשמן ולהרגיע את העין.הם יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת והאודם הקשורים לזיהומים בעיניים.
  • משחות עיניים: ניתן להשתמש במשחות עיניים כדי לשמן ולהגן על העין.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת.
  • תמיסת מלח: ניתן להשתמש בתמיסת מלח כדי לשטוף פסולת וחיידקים מהעין.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהומים בעיניים.
  • דמעות מלאכותיות: ניתן להשתמש בדמעות מלאכותיות כדי לשמן ולהרגיע את העין.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת.

5 התרופות של סבתא מסורתית לזיהומי עיניים אצל תינוקות

התרופות של סבתא המסורתית שימשו במשך מאות שנים לטיפול בזיהומי עיניים אצל תינוקות.להלן חמישה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא המסורתית לזיהומי עיניים אצל תינוקות:

  • דבש: ניתן ליישם דבש על העין המושפעת כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את אי הנוחות.
  • מלפפונים: ניתן לפרוס מלפפונים ולהניח על העין המושפעת כדי לעזור להפחית דלקת ונפיחות.
  • אלוורה: ניתן ליישם אלוורה על העין המושפעת כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהפחית את הדלקת.
  • תה קמומיל: ניתן להשתמש בתה קמומיל כדי להכין דחיסה כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העין.
  • שמן קוקוס: ניתן ליישם שמן קוקוס על העין המושפעת כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את אי הנוחות.

שאלות נפוצות

  • מה התרופה הטובה ביותר לזיהום בעיניים בתינוק?
    התרופה הטובה ביותר לזיהום בעיניים בתינוק תלויה בסוג הזיהום ובחומרה.באופן כללי, קומפרסים חמים, טיפות עיניים, משחות עיניים, תמיסת מלח ודמעות מלאכותיות הם התרופות הנפוצות ביותר ללא מרשם.ניתן להשתמש גם בתרופות של סבתא מסורתית כמו דבש, מלפפונים, אלוורה, תה קמומיל ושמן קוקוס כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהפחית דלקת.

מסקנה

זיהומי עיניים אצל תינוקות יכולים להיות לא נוחים ומפחידים הן לתינוק והן להורים.למרבה המזל, ישנם רבים ללא מרשם וסעדים של סבתא מסורתיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהפחית את הדלקת הקשורה לזיהומים בעיניים.עדיף תמיד לדבר עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, מכיוון שחלקם עשויים להתאים לזיהום הספציפי של תינוקך.

למידע נוסף על זיהומי עיניים בתינוקות, תוכלו לבקר ב wikipedia.org

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן