דף הבית » תרופות סבתא » כואב בחיך העליון – 20 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות
dbddd dddda ddadcdddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdaddda

כואב בחיך העליון – 20 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות

כואב בחיך העליון – 20 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות
כאב בחיך העליון יכול להיות מטרד אמיתי ולעיתים יכול להיות קשה להיפטר ממנו.זה יכול להיגרם על ידי מספר דברים, כולל אלרגיות למזון, הצטננות או שפעת, או אפילו נגיף.אבל לא משנה מה הסיבה, זה יכול להיות כואב ולא נוח, ומציאת הקלה יכולה להיות קשה.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים מנוסים ואמיתיים שאולי סבתא שלך השתמשה בכדי לספק הקלה זמנית מהכאב.להלן 20 מהתרופות הללו, יחד עם כמה טיפים להפוך אותם ליעילים יותר.

תרופות טבעיות

  • דבש: דבש משמש זה מכבר כתרופה עממית להרגעת גרון כואב.פשוט קח כפית דבש ותן לו לצפות את אזור אי הנוחות.הדבש עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.
  • מי מלח: גרגר עם מי מלח הוא תרופה קלאסית לגרונות כואבות.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1/4 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.המלח עוזר להפחית נפיחות ושחרור ריר.
  • מי לימון: לימון הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית.מערבבים מיץ לימון עם כוס מים חמים ומגרדים מספר פעמים ביום.הלימון מסייע בהפחתת הדלקת ולהרוג חיידקים.
  • שום: שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וחזקה אנטי דלקתית.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומוסיפים לכוס מים חמים.גרגר מספר פעמים ביום כדי להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.החומץ מסייע בהפחתת דלקת ולהרוג חיידקים.
  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.פשוט מוסיפים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ותלולים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום להקלה.
  • תרופות צמחי מרפא

    • קמומיל: קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאבי הגרון.פשוט תלול כמה שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.הקמומיל מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.
    • Echinacea: Echinacea הוא עשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.תלול כמה שקיות תה Echinacea בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.ה- Echinacea מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.
    • שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא עשב שיש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות.פשוט תלול כמה שקיות תה שורש מרשמלו בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.שורש המרשמלו מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.
    • לבנדר: לבנדר הוא מרגיע טבעי ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.פשוט תעלול כמה שקיות תה לבנדר בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.הלבנדר מסייע בהפחתת הדלקת ולקידום הרפיה.
    • טימין: טימין הוא עשב שיש לו תכונות טבעיות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות.תלול כמה שקיות תה טימין בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.הטימין עוזר להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.
    • תרופות אחרות

      • Steam: Steam הוא טורניר טבעי ויכול לעזור להרגיע את גרונו כאב.כל שעליך לעשות הוא למלא קערה במים חמים והניח את הפנים שלך מעל הקערה.מכסים את הראש במגבת ונושם נשימות עמוקות למשך 10 דקות.הקיטור עוזר לשחרר ריר ולהפחתת הדלקת.
      • שמנים אתרים: שמנים אתרים, כמו מנטה, אקליפטוס ולבנדר, הם בעלי תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות שמן אתרי לקערה של מים חמים ולשאוף את הקיטור למשך 10 דקות.השמנים האתריים עוזרים להפחתת דלקת ולהרוג חיידקים.
      • גרגר עם סודה לשתייה: סודה לשתייה היא נוגדת חומצה טבעית ויכולה לעזור לפיחהוא כאב גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1/4 כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים וגרגר כמה פעמים

        מבוא

        כאב בחיך העליון הוא בעיה שכיחה העלולה לגרום לאי נוחות ואפילו כאב.זה נגרם על ידי מגוון גורמים, כולל יובש, זיהום או חפץ זר המוגש באזור.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שניתן להשתמש בהם כדי לספק הקלה לכאוב בחיך העליון.במאמר זה נדון ב -20 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלת התסמינים הקשורים לכואב בחיך העליון.

        הסעדים של סבתא להרפיה ויעילות

        1.דבש ולימון

        ערבוב דבש ולימון יחד יכול ליצור משחה שניתן ליישם על האזור הכואב.תערובת הדבש והלימון תעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.בנוסף, ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכוי לזיהום.

        2.שטיפת מי מלח

        ניתן להשתמש בשטיפה של מי מלח כדי לסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת הנגרמת על ידי כאב בחיך העליון.פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ולשטוף את התערובת סביב האזור הפגוע.יש לשטוף את הפה שלך במים רגילים אחר כך.

        3.כורכום

        כורכום הוא אנטי דלקת חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לכאוב בחיך העליון.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ומפנים את התערובת סביב האזור הפגוע.לירוק את התערובת אחר כך ושטוף את הפה שלך במים רגילים.

        4.שום

        ידוע כי שום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייה, שיכולות לעזור להפחית את הסיכוי לזיהום.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב האזור הפגוע ואז לירוק אותה.יש לשטוף את הפה שלך במים רגילים אחר כך.

        5.תה קמומיל

        ניתן להשתמש בתה קמומיל כדי להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לכאוב בחיך העליון.פשוט תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים ולתת לו להתקרר.לשטוף את התה סביב האזור שנפגע ואז לירוק אותו.

        6.תה מנטה

        מנטה הוא משכך כאבים טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב הקשור לכאוב בחיך העליון.תלול שקית תה מנטה בכוס מים חמים ולתת לו להתקרר.לשטוף את התה סביב האזור שנפגע ואז לירוק אותו.

        7.שמן קוקוס

        ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאוב בחיך העליון.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו.

        8.אלוורה

        ידוע כי אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לכאוב בחיך העליון.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולעסות אותו.

        9.חומץ תפוחים

        ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכוי לזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולשטוף את התערובת סביב האזור הפגוע.לירוק את התערובת אחר כך ושטוף את הפה שלך במים רגילים.

        10.סודה לשתייה

        ידוע כי סודה לשתייה בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכוי לזיהום.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ולשטוף את התערובת סביב האזור הפגוע.לירוק את התערובת אחר כך ושטוף את הפה שלך במים רגילים.

        11.שמן עץ התה

        ידוע כי שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכוי לזיהום.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם כוס מים חמים ולשטוף את התערובת סביב האזור הפגוע.לירוק את התערובת אחר כך ושוטפותהפה שלך עם מים רגילים.

        12.שורש מרשמלו

        ידוע כי שורש המרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לכאוב בחיך העליון.פשוט מערבבים כפית של אבקת שורש מרשמלו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן