דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב חזק – 15 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ושימושי
ddaddf dbddd ddda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc dda

גרון כואב חזק – 15 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ושימושי

גרון כאב הוא חוויה לא נעימה שיכולה לנוע בין מטרד קל לדאגה בריאותית רצינית.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לטפל בכאבי גרון, הן בבית והן באמצעות התערבות רפואית.סבתות ידועות זה מכבר בזכות הסעדים המנוסים והאמיתיים שלהן בכל סוגי הדאגות הבריאותיות, כולל כאב גרון.להלן חמש עשרה תרופות של סבתא לטיפול יעיל ושימושי בגרונם כואב חזק.

גרגר מי מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר לכאבי גרון הוא גרגר מים מלוחים.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת עם שמונה אונקיות מים חמים.השתמש בתערובת זו כדי לגרוס למשך דקה ואז לירוק אותה.גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

גרון לוזנגס

תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון היא שוללי גרון.מכשירי גרון מכילים מרכיבים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה זמנית מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.חשוב לקרוא את התוויות של גרון מכות בזהירות כדי לוודא שהן מתאימות למצבך הספציפי.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון.תה צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, שורש מרשמלו או אלם חלקלק יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

תערובת דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות לגרון כאב.להכנת תערובת דבש ולימון, מערבבים שתי כפות דבש עם כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.שתו תערובת זו כל שעתיים כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לגרון כאב.כדי ליצור תרופה באמצעות חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם שמונה גרם מים חמים.שתו תערובת זו כל שעתיים כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

שום

שום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.כדי להכין תרופה שום, מערבבים שתי שיני שום עם כף שמן זית אחת.החל תערובת זו ישירות על האזור המושפע בגרון פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.כדי להכין תרופה של פלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.גרגר תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לגרון כואב.כדי להכין תרופה של מיץ בצל, מערבבים בצל אחד עם כוס מים חמים.מסננים את התערובת ואז גרגרו את המיץ למשך דקה אחת.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

תערובת ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שני תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.להכנת תערובת ג’ינג’ר וכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כפית אחת של אבקת כורכום.הוסף תערובת זו לכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

תה נענע

תה נענע הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.להכנת תרופה לתה נענע, תלולה כפית אחת של עלי נענע מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.להכנת תרופה לתה קמומילית, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום כדי לעזור להפחיתהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהכאב ואי הנוחות של כאב גרון.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של

מהו כאב גרון חזק?

כאב גרון הוא מונח כללי לגרון כואב ומגרד שיכול להיגרם על ידי דברים רבים ושונים.גרון כואב חזק הוא גרסה מתקדמת יותר של כאב גרון ויכולה להיות די כואבת.זה יכול להיגרם על ידי מספר דברים, כולל דלקות נגיפיות וחיידקיות, אלרגיות ומגרים.תסמינים שכיחים של גרון כואב חזק כוללים קשיי בליעה, גרון נפוח או רך וחום גבוה.

15 הסעדים של סבתא לגרון כואב חזק

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בגרונות כואבות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות באותה מידה כמו תרופות ללא מרשם.להלן 15 מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול בגרונות כואבים חזקים.

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול בגרונות כואבות.זה עוזר להפחית נפיחות ודלקת בגרון, כמו גם לשחרר ריר ופיטל.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.

2.לשתות נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית נפיחות.חום הנוזל עוזר גם לשחרר את הליחה והריר, מה שמקל על הגירוש.כמה אפשרויות נוזל חמות טובות כוללות תה, מרק חם ומי לימון חמים.

  • תה דבש ולימון
  • תה ג’ינג’ר
  • תה קמומיל
  • תה קינמון

3.קח שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להקל על כאב גרון.החום הלח מסייע בהפחתת הדלקת, לשחרר ליחה וריר ולהרגיע את הגרון.לשם כך, הרתיחו קצת מים בסיר ואז עטפו מגבת מעל הראש כדי ליצור אוהל.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות, הקפידו לעצב את העיניים.

4.שתו מים חמים עם דבש ולימון

זוהי תרופה פופולרית לגרונות כואבות והיא יעילה במיוחד בהקלה על כאב.הדבש עוזר לצבוע את הגרון ולהפחית את הכאב, ואילו הלימון עוזר להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.

5.השתמש במכונת אדים

שימוש במכונת אדים בחדר השינה שלך יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהקל על הנשימה.מכשיר האדים מוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהפוך את הנשימה לנוחה יותר.

6.קח משכך כאב

נטילת משכך כאבים יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.משככי כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן ואצטמינופן יכולים להיות יעילים בהקלת הכאב.עם זאת, חשוב לקרוא את התוויות ולעקוב אחר ההוראות בזהירות.

7.לשתות תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

8.שתו חומץ תפוחים חם

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים.אתה יכול להוסיף כפית דבש לתוספת מתיקות.

9.לאכול שום גולמי

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשיג את התועלת המרבית, אכלו כמה שיני שום גולמיות בכל יום.אתה יכול גם להוסיף שום לארוחות שלך לקבלת טעם נוסף.

10.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.מוסיפים כמה טיפות של השמן האתרי לקערת מים חמים ואז שאפו את הקיטור למשך מספר דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן למפזר או לאדה.

11.לשתות תה ליקר חם

ל- Liquorice יש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן