דף הבית » תרופות סבתא » כאב שיניים במהלך ההיריון – 18 תרופות סבתות מסורתיות ולא מרשם
dbdd daddadddd ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa daddaad

כאב שיניים במהלך ההיריון – 18 תרופות סבתות מסורתיות ולא מרשם

נשים בהריון רגישות יותר לכאבי שיניים בגלל השינויים ההורמונליים בגופם.כאב שיניים יכול להיות מצב כואב ומטריף במיוחד במהלך ההיריון, וחשוב לנקוט בצעדים הנדרשים לניהולו.מאמר זה יבחן 18 תרופות מסורתיות ולא מרשם לכאבי שיניים במהלך ההיריון, כמו גם כיצד להשתמש בהם כראוי.

מה גורם לכאב שיניים במהלך ההיריון?

הורמוני הריון יכולים לגרום לחניכיים להתנפח, מה שעלול להוביל לכאב שיניים.דלקת חניכיים, סוג של מחלת חניכיים, שכיחה גם במהלך ההיריון.זה יכול לגרום לחניכיים להתנפח ולדמם, מה שמוביל לדלקת וכאב.שינויים הורמונליים יכולים גם לגרום למצב המכונה גרנולומה בהריון, שהוא גידול שפיר שיכול לצמוח על החניכיים ולגרום לכאב.

תרופות מסורתיות ולא מרשם לכאבי שיניים במהלך ההיריון

כשמדובר בטיפול בכאב שיניים במהלך ההיריון, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולהשתמש בתרופות טבעיות הבטוחות לנשים בהריון.להלן 18 תרופות מסורתיות ולא מרשם לכאבי שיניים במהלך ההיריון:

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים מכאב שיניים.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

2.משיכת שמן

משיכת שמן היא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מכאבי שיניים.כדי לבצע משיכת שמן, הכניסו כף שמן קוקוס לפה ושלטו אותו במשך 15-20 דקות.לירוק אותו ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

3.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מכאב שיניים.כדי להשתמש בשום, לרסק כמה שיני שום ומערבבים את העיסה עם מעט שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה 10-15 דקות לפני השטיפה.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים מכאב שיניים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

5.שמן מנטה

שמן מנטה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מכאב שיניים.כדי להשתמש בשמן מנטה, מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם מעט שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

6.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מכאב שיניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

7.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות משכך כאבים וחיטוי שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מכאב שיניים.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם מעט שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

8.עלי גויאבה

עלי גויאבה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מכאבי שיניים.כדי להשתמש בעלים של גויאבה, טוחנים כמה עלי גויאבה כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

9.מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים מכאב שיניים.כדי להשתמש במיץ עשב חיטה, מערבבים 1 כפית מיץ עשב חיטה עם כפית דבש ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

10.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום יש תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מכאב שיניים.כדי להשתמש בעלים בזיליקום, טוחנים כמה עלי בזיליקום כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע אnd משאיר את זה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

11.בצל

תרופות סבתות ללא מרשם לכאבי שיניים במהלך ההיריון

מכיוון שכאב שיניים במהלך ההיריון יכול להיות מצב כואב ומסוכן פוטנציאלי, חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתנסו לאף אחד מהתרופות הסבתות הלא-מרשם הללו.עם זאת, חלק מהתרופות הללו עשויות לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לכאבי שיניים במהלך ההיריון.חשוב לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ רפואי מקצועי.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך קלה וזולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאב שיניים במהלך ההיריון.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון בפה שלך למשך דקה ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

2.שקיות תה

שימוש בשקית תה כדחיסה עשוי לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי שיניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשקית תה, הרטיבו שקית תה שחורה במים חמים ואז הניחו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו את שקית התה במקום במשך 10 דקות וחזרו על תהליך זה מספר פעמים ביום.

3.תמצית וניל

תמצית וניל יכולה לשמש כמשכך כאבים אקטואלי לכאבי שיניים במהלך ההיריון.כל שעליך לעשות הוא לטבול ספוגית כותנה לתמצית וניל ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לערבב כפית אחת של תמצית וניל לכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאבים הקשורים לכאבי שיניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשום, מרסקים ציפורן שום ומערבבים אותו לכף אחת של שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו במקום כעשר דקות.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

5.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא משכך כאבים טבעי שיכול לספק הקלה מכאב שיניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מערבבים כפית אחת של שמן ציפורן עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך דקה ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

6.עלי גויאבה

עלי גויאבה מכילים תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לספק הקלה מכאב שיניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בעלים של גויאבה, ריסקו כמה עלי גויאבה לעיסה והפעילו אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו את העיסה במקום כעשר דקות ואז שטפו אותה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

7.בצל

בצל יש תכונות טבעיות אנטיספטיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי שיניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בצל, חתוך בצל קטן לפרוסות והניח פרוסה אחת ישירות על האזור הפגוע.השאר את הבצל במקום במשך 10 דקות ואז שטף אותו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

8.שמן מנטה

שמן Peppermint שמן יש תכונות אנטיבקטריאליות ומשכך כאבים טבעיות שיכולות לספק הקלה מכאב שיניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בשמן מנטה, מערבבים כפית אחת של שמן מנטה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך דקה ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

סיכום

כאב שיניים במהלך ההיריון יכול להיות מצב כואב ומסוכן פוטנציאלי.חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.עם זאת, חלק מהתרופות הסבתות ללא מרשם עשויות לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לכאבי שיניים במהלך ההיריון.תרופות אלה כוללות שטיפות מי מלח, קומפרסים שקיות תה, תמצית וניל, שום, שמן ציפורן, עלי גויאבה, בצל ושמן מנטה.

סעיף שאלות נפוצות

ש: מה הדרך הטובה ביותר לטפל בכאב שיניים במהלך PREGננסי?

א: הדרך הטובה ביותר לטיפול בכאב שיניים במהלך ההיריון היא לפנות לייעוץ רפואי מקצועי.אם אינך מצליח להגיע לרופא שיניים, ישנם כמה תרופות סבתות ללא מרשם שעשויות לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות הקשורה לכאבי שיניים במהלך ההיריון, כמו מי מלח R

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן