דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים רגישות – 20 תרופות סבתות ריפוי ויעילות
ddaddbdddd dadddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa daddadd dd

חניכיים רגישות – 20 תרופות סבתות ריפוי ויעילות

מה גורם לחניכיים רגישות?


חניכיים רגישות נגרמות בדרך כלל על ידי מגוון גורמים, כולל חניכיים נסוגות, מחלת חניכיים וצידף יתר.חניכיים מודלקות יכולות להיגרם גם כתוצאה משינויים הורמונליים, הריון, סוכרת והיגיינת דרך הפה לקויה.חשוב לטפל בחניכיים רגישות בהקדם האפשרי, מכיוון שהם יכולים להוביל לבעיות שיניים חמורות יותר אם נותרו ללא טיפול.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולרפא חניכיים רגישות.

הסעדים של סבתא לחניכיים רגישות

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בחניכיים רגישות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין יעילות כיום.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לחניכיים רגישות כוללות:

שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לטיפול בחניכיים רגישות.המלח עוזר להוציא זיהומים ולהפחתת הדלקת, בעוד שהמים החמים מרגיעים את האזור הנגוע.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה פעמיים ביום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטיביוטיקה שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו טיפה אחת של שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס אחד והשתמשו בה כדי לעסות את החניכיים פעמיים ביום.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא חיטוי טבעי נוסף שניתן להשתמש בו לטיפול בחניכיים רגישות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כפית שמן זית אחד ועיסו את החניכיים שלך עם התערובת פעמיים ביום.

שמן ציפורן

שמן ציפורן משמש זה מכבר לטיפול במגוון בעיות שיניים, כולל חניכיים רגישות.לשמן יש תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן קוקוס ועיסו את החניכיים שלכם עם התערובת פעמיים ביום.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע ולרפא חניכיים רגישות.ניתן להשתמש בג’ל מצמח אלוורה כדי לעסות את האזור המושפע פעמיים ביום להפחתת דלקת וכאב.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, לעסות את החניכיים שלך עם כמה טיפות שמן קוקוס פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף שמן קוקוס ועסה את החניכיים שלך עם התערובת פעמיים ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, חבל שקית תה קמומילית במים חמים למשך חמש דקות והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של מיץ לימון עם כפית אחת של סודה לשתייה והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה פעמיים ביום.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית דבש אחת עם כפית מים חמים והשתמשו בו כדי לעסות את החניכיים פעמיים ביום.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של מיץ שום עם כפית מים חמים והשתמשו בו כדי לעסות את החניכיים פעמיים ביום.

מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פרוס מלפפון ועסה את החניכיים שלך עם הפרוסות פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את המוט שלכםH פעמיים ביום.

חניכיים רגישות מרגיעות עם תרופות טבעיות

רגישות לחניכיים יכולה להיות מצב מאוד לא נוח ואף כואב.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות ברחבי העולם כדי להרגיע ולרפא חניכיים רגישות.סעדים אלה פשוטים, קלים לשימוש ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של חניכיים רגישות.

מי מלח

מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע חניכיים רגישות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ושלטו אותה סביב הפה שלך עד דקה אחת.ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים רגילים אחר כך.תרופה פשוטה זו יכולה לעזור להפחית דלקת וגירוי.

כורכום

כורכום הוא תרכובת אנטי-חיטוי חזקה ואנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על החניכיים המושפעים ותן לו לשבת 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

תרופות צמחיות לחניכיים רגישות

תרופות צמחיות יכולות להיות דרך נהדרת להרגיע חניכיים רגישות.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים למטרה זו:

  • קמומיל: קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של קמומיל מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושלטו אותו סביב הפה שלכם, ירקו אותו ושטפו את הפה שלכם במים חמים אחר כך.
  • קלנדולה: קלנדולה היא עשב אנטי דלקתי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של קלנדולה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושלטו אותו סביב הפה שלכם, ירקו אותו ושטפו את הפה שלכם במים חמים אחר כך.
  • לבנדר: לבנדר הוא עשב מרגיע וחיטוי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של לבנדר מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושלטו אותו סביב הפה שלכם, ירקו אותו ושטפו את הפה שלכם במים חמים אחר כך.
  • ציפורן: ציפורן הוא עשב משכך כאבים ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של ציפורן מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושלטו אותו סביב הפה שלכם, ירקו אותו ושטפו את הפה שלכם במים חמים אחר כך.

ניתן להשתמש בתרופות צמחי מרפא אלה לעתים קרובות ככל שצריך כדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות של חניכיים רגישות.

תרופות אחרות לחניכיים רגישות

בנוסף לעשבי התיבול המפורטים לעיל, ישנם תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע חניכיים רגישות.אלו כוללים:

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא עשב אנטי-דלקתי ואנטי-חיטוי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושלטו אותו סביב הפה שלכם, ירקו אותו ושטפו את הפה שלכם במים חמים אחר כך.
  • אלוורה: אלוורה הוא עשב מרפא ומרגיע שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על החניכיים המושפעים ותן לו לשבת 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא עשב חיטוי ואנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על החניכיים המושפעים ותן לו לשבת 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אלה לעתים קרובות ככל שצריך כדי להפחית את הכאב ואי הנוחות של חניכיים רגישות.

שאלות נפוצות: מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופות אלה היא ליישם אותם ישירות על החניכיים המושפעים ולתת להם לשבת למשך 10 דקותג.לאחר מכן, יש לשטוף את הפה שלך במים חמים.זה יעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של חניכיים רגישות.

מסקנה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן