דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 5 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים והתקבלו ברחבי העולם במהלך ההיריון
dbdd ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddedddadaddaa dadc dedadb

כאב גרון – 5 תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים והתקבלו ברחבי העולם במהלך ההיריון

כאב גרון במהלך ההיריון: 5 תרופות סבתות
כאב גרון הוא סימפטום שכיח להפליא במהלך ההיריון לנשים בכל העולם.למרות שזה עלול להיות לא נוח, ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ולעזור לך להמשיך עם היום שלך.כאן אנו מסתכלים על חמש תרופות סבתות שמתקבלות ברחבי העולם ומשתמשות במרכיבים טבעיים.

תה צמחים
תה צמחים הוא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולקבל הקלה מהכאב.יש מגוון עצום של תה צמחים זמין, אך חלק מהטובים ביותר לגרונות כואבים הם קמומיל, ג’ינג’ר, ליקריץ ומרווה.לכל עשבי התיבול הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות ויכולים לעזור להפחית את הנפיחות והכאב בגרון.פשוט תלול את עשבי התיבול במים חמים למשך כעשר דקות ואז מסננים את הנוזל ושותים אותו לאט.

דבש
דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לגרון כאב.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב בגרון.זה גם עוזר לצבוע את הגרון ולהרגיע את הגירוי.כדי להשתמש בדבש לכאבי גרון, פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושותים אותו לאט.

גרגר מי מלח
גרגרי מי מלח הם דרך נהדרת להפחית נפיחות וכאב בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת עם מים חמים ולגרגר אותו למשך מספר דקות.המלח עוזר להוציא את הריר ולהפחית את הנפיחות בגרון.הקפידו לירוק את מי המלח לאחר גרגלים ואל תבלעו אותם.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא עוד תרופה נהדרת לגרון כואב.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו לאט.

שאיפת קיטור
שאיפת קיטור יעילה מאוד להקלה על גרון כאב.פשוט הביאו סיר מים לרתיחה ואז הוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הראש מעל הסיר ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.הקיטור עוזר להפחית את הנפיחות בגרון ושמן האקליפטוס עוזר להרגיע את הגירוי.

טיפ ייחודי ומועיל
כאשר מתמודדים עם כאב גרון במהלך ההיריון, חשוב לזכור להישאר לחות.שתיית שפע נוזלים תעזור לשטוף את החיידקים ולהפחית נפיחות בגרון.

לסיכום, גרון כואב יכול להיות סימפטום מאוד לא נוח להריון, אך חמשת הסעדים הללו יכולים לעזור לספק הקלה מסוימת.תה צמחים, דבש, גרגרי מי מלח, חומץ תפוחים ושאיפת קיטור הם כולם דרכים יעילות להפחתת הנפיחות והכאב בגרון.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן במהלך ההיריון שלך.

תרופות לגרון כואב לנשים בהריון

קיום גרון כואב במהלך ההיריון הוא התרחשות שכיחה, ונשים בהריון רבות מחפשות תרופות טבעיות כדי להקל על אי הנוחות שלהן.ישנם מגוון של תרופות שהועברו לאורך דורות, ורבים מהם נחשבים לבטוחים וניתן להשתמש בהם במהלך ההיריון.להלן חמש תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומקובלים ברחבי העולם במהלך ההיריון.

תה ג’ינג’ר ודבש

לג’ינג’ר ידוע זה מכבר כמי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הדלקת הקשורה לכאבי גרון.כדי להכין תרופה זו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי.אפשר לתה לתלול במשך 10 דקות, ואז מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה מכובדת בזמן לגרון כואב.פשוט מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.מי המלח יסייעו בהפחתת הנפיחות ולהקל על הכאב של כאב גרונך.

לימון ודבש

לימון ודבש עוזרים להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את INFלמד.סוחטים את המיץ של מחצית לימון לכוס מים חמים ומוסיפים כפית דבש.מערבבים את התערובת עד שהדבש מומס ואז שותים את התערובת.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ מלח אם תרצה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות ויכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי גרון.פשוט מערבבים חצי כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ומגרד את התערובת למשך מספר דקות.לירוק את הפיתרון ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.

כורכום וחלב

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב בגרון.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה את התערובת.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש אם תרצה.

סיכום

גרון כואב הם התרחשות שכיחה במהלך ההיריון, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.תה ג’ינג’ר ודבש, גרגרי מי מלח, לימון ודבש, פלפל קאיין וכורכום וחלב הם כולם תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומקובלים ברחבי העולם במהלך ההיריון.אמנם תרופות אלה יכולות לעזור להקל על כאבי גרון כואבים, אך תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח להשתמש בתרופות טבעיות לגרון כאב במהלך ההיריון?

כן, תרופות טבעיות רבות לגרונות כואבות נחשבות לבטוחות לשימוש במהלך ההיריון.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מה התרופה הטבעית הטובה ביותר לגרון כואב?

אין תרופה אחת מתאימה לכל גודל לגרון כואב, שכן תרופות שונות עובדות טוב יותר עבור אנשים שונים.תה ג’ינג’ר ודבש, גרגרי מי מלח, לימון ודבש, פלפל קאיין וכורכום וחלב הם כולם תרופות סבתות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומקובלים ברחבי העולם במהלך ההיריון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן