דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון ואף נזלת – 8 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וטבעיות
dbdd ddaddf ddda daddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadd

כאב גרון ואף נזלת – 8 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וטבעיות

הצטננות: כאב גרון ואף נזלת

אף אחד לא אוהב להצטנן, ואת כאב הגרון והאף הנזלת שלעתים קרובות מלווים אותו גרוע עוד יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות ומשמשות ברחבי העולם כדי להקל על תסמיני הצטננות.להלן שמונה מהיעילים ביותר מבין הסעדים של סבתא אלה.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה כואבת בגרון.זה משמש כמדכא שיעול טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.ניתן ליטול כפית דבש דרך הפה או לערבב עם מים חמים ומיץ לימון כדי להכין משקה מרגיע.

גרגר מי מלח

זהו אחד הסעדים העתיקים ביותר לגרונות כואבות.גרגר עם מים חמים ומלוחים מסייע בהפחתת דלקת בגרון ולשחרר ריר.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כפית מלח אחת עם 8 גרם מים חמים וגרגר כל כמה שעות.

שום

השום מוכר זה מכבר בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, מבושל לכלים או לאכול גולמי.כדי לטפל בכאבי גרון, נסה לרסוק כמה שיני שום עם קמצוץ מלח ולבלום בכוס מים חמים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת עם תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות.ניתן לקחת אותו בצורת תוסף, לבושל בכלים, או לספוג במים חמים להכנת תה.לכאבי גרון, נסה להוסיף כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון לתה ג’ינג’ר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לגרון כאב.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את הגרון.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם 8 גרם מים ושתות כל כמה שעות.

תה קמומיל

תה קמומיל משמש זה מכבר לטיפול בגרונאיות כואבות.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים במים חמים למשך 10 דקות.

בצל

לבצלים תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי ליצור תרופה בצל, מערבבים כפית אחת של בצל מגורד עם כפית דבש ובלע עם כוס מים חמים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לגרון כואב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להכין תרופה של קאיין, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כפית דבש ובולעת עם כוס מים חמים.

טיפ מועיל

בכל פעם שאתה מוצא את עצמך סובל מכאבי גרון או מאף נזיר, נסה להשיג הרבה מנוחה ולשתות הרבה נוזלים.זה יעזור לשמור על לחות בגרונך ולעזור להגביר את מערכת החיסון שלך.

כשמדובר בטיפול בכאבי גרון או באף נזלת, שמונה הסעדים של סבתא יכולים להיות פתרונות טבעיים יעילים.נסה כמה מהם ותראה אילו עובדים הכי טובים עבורך.עם שימוש וטיפול נאות, אתה יכול לקבל הקלה מהתסמינים שלך תוך זמן קצר.

טיפול בכאבי גרון ואף נזלת עם תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.עבור כאב גרון ואף נזלת, עשבי תיבול שונים שימשו להפחתת דלקת, להגביר את מערכת החיסון ולספק הקלה מתסמינים.להלן 8 מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא המשמשים ברחבי העולם לטיפול בכאבי גרון ואף נזלת.

1.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לכאבי גרון ואף נזוז.הוא מכיל ריר, המסייע להרגיע רקמות מודלקות.ידוע גם כי העשב בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, המסייעות בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תלול כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לכאבי גרון ואף נזלת.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומציפות, המסייעות להפחתת דלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, תלול כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

3.Echinacea

Echinacea ידוע ביכולתה להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.ידוע גם כי הוא מפחית דלקת ומספק הקלה מכאבי גרון ואף נזלת.כדי להשתמש ב- Echinacea, תלול כפית של Echinacea מיובש בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

4.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה טבעית לכאבי גרון ואף נזוז.הוא מכיל ריר, המסייע להרגיע רקמות מודלקות ולספק הקלה מתסמינים.כדי להשתמש באלם חלקלק, תלול כפית של אלם חלקלקליה מיובשת בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

5.אורגנו

אורגנו ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש באורגנו, תלול כפית אורגנו מיובש בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

6.טימין

טימין ידועה בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, המסייעות בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בטימין, תלול כפית טימין מיובש בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות, המסייעות להפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בג’ינג’ר, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

8.מנטה

מנטה ידועה ביכולתו להפחית דלקת ולספק הקלה מכאבי גרון ואף נזוז.כדי להשתמש במנטה, תלול כפית מנטה מיובשת בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

8 עשבי תיבול אלה הם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא המשמשים ברחבי העולם לטיפול בכאבי גרון ואף נזלת.ניתן להשתמש בהם לבד או בשילוב עם עשבי תיבול אחרים כדי להפחית דלקת, להגביר את מערכת החיסון ולספק הקלה מתסמינים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית כדי לוודא שהיא בטוחה ויעילה.

שאלות נפוצות

אילו עשבי תיבול טובים לכאבי גרון ואף נזלים?

שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, אכינצאה, אלם חלקלק, אורגנו, טימין, ג’ינג’ר ופפרמינט הם כל עשבי תיבול המשמשים בדרך כלל לטיפול בכאבי גרון ואף נזלת.

מסקנה

ניתן לטפל באופן טבעי בגרון ואף נזלים באמצעות תרופות צמחיות.עשבי תיבול כמו שורש מרשמלו, שורש ליקוריץ, אכינצאה, אלם חלקלק, אורגנו, טימין, ג’ינג’ר ופפרמינט הם כולם תרופות פופולריות המשמשות ברחבי העולם.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית כדי לוודא שהיא בטוחה ויעילה.השימוש בתרופות צמחיות יכול להיות בטוח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן