דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בתינוקות – 10 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וסודות
dbdd ddaddf ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadc dda

כאב גרון בתינוקות – 10 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וסודות

כאב גרון בתינוקות: 10 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וסודות

כאשר לתינוק יש כאב גרון, הרבה שאלות צצות.מה גורם לזה?איך אתה מנהל את זה?איך אתה מרגיע את הכאב?למרבה המזל, לסבתות שלנו יש את התשובות.בהתבסס על הניסיון והסודות שלהם, הנה 10 תרופות שיעזרו לנחם ולהקל על הכאב שנגרם על ידי כאב גרון אצל תינוקות.

1.מי מלח גרגרים

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב חצי כפית מלח בכוס מים חמים ולאפשר לתינוק שלך לגרגר איתו.המלח מסייע בהפחתת הדלקת, מה שבתורו מסייע בהפחתת הכאב.

2.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי, ויש לו גם תכונות ריפוי טבעיות.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית דבש במים חמים והציעו אותו לתינוק שלכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בדבש כטיפול אקטואלי.כל שעליך לעשות הוא לערבב אותו עם מעט מים ולשפשף אותו בעדינות על גרונך של התינוק שלך.

טיפ:

חשוב לוודא שהתינוק שלך לפחות בן שנה לפני שייתן לו או אותה.אם התינוק שלך צעיר מגיל שנה, דבש יכול לגרום לבוטוליזם של תינוקות, מחלה רצינית ועלולה להיות מסכנת חיים.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לגרונות כואבות.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הכאב.להכנת התה, תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים לפחות 5 דקות.ברגע שהתה התקרר, הציע אותו לתינוק שלך לשתות.אתה יכול גם להשתמש בתה כטיפול אקטואלי.משרים מטלית נקייה בתה ומורחים אותו על גרונך של תינוקך.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים והציעו אותו לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול אקטואלי.כל שעליך לעשות הוא לערבב אותו עם מעט מים ולשפשף אותו על גרונך של התינוק שלך.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה נוספת לגרון כואב.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים והציעו אותה לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול אקטואלי.מערבבים את אבקת שורש הליקריץ עם מעט מים ומרחים אותה על גרונו של תינוקך.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה נהדרת לגרון כאב.זה עוזר להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים והציעו אותה לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול אקטואלי.מערבבים את אבקת שורש המרשמלו עם מעט מים ומרחים אותה על גרונו של תינוקך.

7.שמן מנטה

שמן מנטה מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע גרון כואב.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה טיפות שמן מנטה בכוס מים חמים והציעו אותם לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול אקטואלי.מערבבים כמה טיפות של שמן מנטה עם מעט מים ומרחים אותם על גרונו של תינוקך.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לגרון כואב.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים והציעו אותו לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול אקטואלי.מערבבים את הג’ינג’ר המגורר טרי עם מעט מים ומרחים אותו על גרונו של תינוקך.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי והוא מסייע בהפחתת הדלקת והכאב הנגרמים על ידי כאב גרון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים והציעו אותה לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם להשתמש בו כטיפול אקטואלי.מערבבים את אבקת הכורכום עם מעט מים ומרחים אותה על גרונו של תינוקך.

10.שום

שום הוא תרופה נהדרת לגרון כואב.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית

התרופות של סבתא לגרון כואב אצל תינוקות

כאב גרוןS אצל תינוקות יכול להיות די מדאיג להורים, אך ישנם כמה סעדים שסבתות עברו לאורך השנים אשר ניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הסימפטומים של כאב גרון אצל תינוקות.להלן עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לגרון כואב אצל תינוקות.

1.דבש ומיץ לימון

תרופה פופולרית לגרון כואב אצל תינוקות היא לערבב ביחד דבש ומיץ לימון ולתת אותו לתינוק במינונים קטנים.דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות, ואילו מיץ הלימון עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.תרופה זו יעילה במיוחד לגרונות יבשות ומרגיעות.

2.חלב חם ודבש

תרופה פופולרית נוספת לגרון כואב אצל תינוקות היא לערבב כוס חלב חם עם כפית דבש.יש לתת תערובת זו לתינוק בלגימות קטנות, מכיוון שהיא יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.זוהי תרופה יעילה במיוחד לתינוקות שהם בקיעת שיניים, שכן הדבש יכול לעזור להקל על הכאב.

3.סירופ שום

שום שימש זה מכבר כתרופה לגרונו כאב אצל תינוקות, ודרך פופולרית לתת שום לתינוקות היא להפיק ממנו סירופ.כדי להכין את הסירופ, עליכם לרסק שן שום אחד של שום ולערבב אותו עם כף דבש.יש לתת תערובת זו לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

4.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול להוות תרופה יעילה מאוד לגרונות כאב אצל תינוקות.כדי להכין את הגרגר, עליכם לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים ולתת אותו לתינוק לגרגר במשך כמה שניות.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

5.שמן כורכום וקוקוס

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, וכאשר מעורבב עם שמן קוקוס זה יכול להיות תרופה יעילה מאוד לגרון כאב אצל תינוקות.כדי להכין את התערובת, עליכם לערבב כפית אבקת כורכום עם כף שמן קוקוס.יש לתת תערובת זו לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

6.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה לגרון כאב אצל תינוקות, וכששולב עם דבש זה יכול להיות יעיל במיוחד.כדי להכין את התערובת, עליכם לערבב כפית של ג’ינג’ר מגורד עם כפית דבש.יש לתת תערובת זו לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש זה מכבר כתרופה לגרון כאב אצל תינוקות, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את התערובת, כדאי לערבב כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולתת אותו לתינוק לשתות בלגימות קטנות לאורך כל היום.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לגרון כאב אצל תינוקות, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את התה, כדאי שתכפוף כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.יש לתת תה זה לתינוק בגימות קטנות לאורך כל היום.

9.סירופ אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב ששימש זה מכבר כתרופה לגרון כאב אצל תינוקות, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את הסירופ, עליכם לערבב כפית אבקת אלם חלקלקים עם כף דבש.יש לתת סירופ זה לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

10.סירופ שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב נוסף ששימש זה מכבר כתרופה לגרון כואב אצל תינוקות, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את הסירופ, עליכם לערבב כפית אבקת שורש ליקוריץ עם כף דבש.יש לתת סירופ זה לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

מסקנה

גרון כואב בתינוקות יכולים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן