דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בילדים – 9 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם וריפוי

כאב גרון בילדים – 9 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם וריפוי

מה גורם לכאבי גרון אצל ילדים?

כאב גרון הוא בעיה שכיחה בקרב ילדים, והיא יכולה להיגרם על ידי מספר גורמים שונים.זה בדרך כלל תוצאה של זיהום נגיפי כמו הצטננות או שפעת, אך זה יכול להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות, מגרים או אפילו זיהום בגרון.

כאשר ילד חווה כאב גרון, הוא יכול לנוע בין קל לחמור, ויכול לגרום לקושי בבליעה, כאב עמוק בגרון, או אפילו חום.במקרים מסוימים, הילד עשוי גם להיות קול צרוד או בלוטות נפוחות בצוואר.

למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם שיכולים לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכאבי גרון.הנה 9 מהם:

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית גרון ששימשה במשך מאות שנים.השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע את הגרון ויש לו גם תכונות חיטוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים לאורך היום.

שום

שום הוא תרופה נוספת המשמשת בדרך כלל לטיפול בכאבי גרון.התכונות האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות של השום עוזרות להפחתת הנפיחות ולהפחתת הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה שיני שום עם קצת דבש וצורכים אותו מספר פעמים לאורך היום.

טיפ:

אתה יכול גם לנסות להוסיף כמה טיפות שמן שום לכוס מים חמים ולשתות אותם מספר פעמים לאורך היום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, המסייעות להפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית מיץ לימון ודבש וצורכים אותו מספר פעמים לאורך היום.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה שנבדקה בזמן לכאבי גרון.המלח עוזר להוציא עודף ריר ולהפחית את הדלקת, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים איתה כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים לאורך היום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי גרון.זה ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת הנפיחות והכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים לאורך היום.

כורכום

כורכום הוא תבלין נפוץ הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותה מספר פעמים לאורך היום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא מרכיב נוסף המשמש בדרך כלל לטיפול בכאבי גרון.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, המסייעות להפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית של אבקת שורש ליקריץ עם כוס מים חמים ושתה אותה מספר פעמים לאורך היום.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון.המנטול במנטה עוזר להפחית נפיחות וכאב, ואילו חום התה עוזר להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט כוס כפית של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים אותה.שתו את התה הזה מספר פעמים לאורך היום.

פלפל קאיין

קאיין פלפל היא התרופה האחרונה ברשימה זו.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, המסייעות להפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים לאורך היום.

כאב גרון הוא בעיה שכיחה בקרב ילדים, אך בעזרת 9 הסעדים של סבתא אלה, זהניתן לטפל ביעילות.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה רק אם ילדכם חווה תסמינים קלים.אם הסימפטומים מחמירים או נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

הסעדים של סבתא לגרון כואב אצל ילדים עשויים להיראות כמו פרקטיקות מיושנות, אך במציאות, הם כמה משיטות הריפוי האמינות והמקובלות ביותר.על ידי שימוש בתרופות טבעיות כמו דבש ותה לימון, שמנים אתרים, מי מלח גרגר ואדים, הורים יכולים לעזור לילדיהם להרגיש טוב יותר ולהפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי גרון.חשוב להיות מודעים לסכנות הפוטנציאליות של חלק מהתרופות הללו, כמו שימוש בשמן אתרי יותר מדי, ולחקור את השיטות הטובות ביותר לשימוש.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להיפטר מכאבי גרון אצל ילדים.

תה דבש ולימון

H2

תה דבש ולימון הוא אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לגרון כואב אצל ילדים.ידוע כי תרופה טבעית זו מפחיתה דלקת, מרגיעה את הגרון ומגבירה את מערכת החיסון.להכנת התה הזה, פשוט מערבבים 1 כף דבש ו -1 כף מיץ לימון בכוס מים חמים.תן לתערובת להתקרר ואז לתת אותה לילדך לשתות.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של ג’ינג’ר טחון או קינמון לטעם נוסף.

שמנים חיוניים

H2

שמנים אתריים הם תרופה פופולרית נוספת לגרון כואב אצל ילדים.ניתן להשתמש בהם במפזר, להוסיף לאמבטיה חמה, או פשוט לשפשף על החזה או בגרון.כמה מהשמנים האתריים הטובים ביותר לגרון כואב כוללים אקליפטוס, מנטה, רוזמרין ושמן עץ התה.הקפידו לנקוט בזהירות בעת שימוש בשמנים אתרים, מכיוון שהם יכולים להיות חזקים מאוד ויכולים לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם בריכוז גבוה מדי.

מי מלח גרגר

H2

מי מלח גרגרניים הם תרופה נוספת שנבדקה בזמן לגרון כואב אצל ילדים.פיתרון פשוט זה יכול לסייע בהפחתת דלקת ולשטוף חיידקים מהגרון.כדי להכין את תמיסת מי המלח, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.תן לילדך לגרוס את הפיתרון לכמה דקות ואז לירוק אותו.תרופה זו צריכה להיעשות מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קִיטוֹר

H2

קיטור הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולשחרר ריר בגרון.כדי להשתמש בקיטור, אתה יכול לשבת בחדר האמבטיה כשהמקלחת פועלת או להשתמש בכוכב אדים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים לקיטור לקבלת יתרונות נוספים.הקפד להרחיק את ילדך מהקיטור כדי להימנע מכוויות.

שאלות נפוצות

H3

ש: מהם השמנים האתריים הטובים ביותר לגרון כואב אצל ילדים?

ת: אקליפטוס, מנטה, רוזמרין ושמן עץ התה הם כולם שמנים אתריים נהדרים לגרון כואב אצל ילדים.הקפידו לדלל את השמנים בשמן נשא לפני שמריחים ישירות על העור כדי למנוע גירוי בעור.

ש: באיזו תדירות הילד שלי צריך לגרד מי מלח?

ת: כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ילדכם צריך לגרור מי מלח מספר פעמים ביום.הקפד להשתמש במים חמים וכפית מלח לתמיסה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן