דף הבית » תרופות סבתא » כאב במפשעה – 12 תרופות של סבתא לא יקרה שכדאי לדעת
dbdd ddedadadad  daadaddaddaa dadc daddaad dcd ddadad dadbdd

כאב במפשעה – 12 תרופות של סבתא לא יקרה שכדאי לדעת

כאב במפשעה

כאב במפשעה יכול להיות לא נוח ומפריע לחיי היומיום.בעוד שמקרים מסוימים עשויים לדרוש טיפול רפואי, ישנם גם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה מיידית ולעזור בניהול הכאב.סבתות השתמשו בתרופות זולות וטבעיות אלה במשך דורות, והן יכולות להיות שווה לדעת.

אם אתה חווה כאב קבוע או מתמשך במפשעה, עדיף לפנות לייעוץ רפואי.אבל אם אתם מחפשים תרופות טבעיות שיספקו הקלה, הנה 12 מהסעדים של הסבתא הטובים ביותר לנסות.

1.דחיסה חמה וקרה

החלת קומפרסים חמים וקרים על אזור הכאב יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.ניתן לייצר קומפרסים קרים עם קוביות קרח עטופות בבד ולהחיל במשך 10-15 דקות.לסירוגין בין קומפרסים חמים וקרים יכולים לספק את התועלת המרבית.

2.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.אתה יכול לערבב אבקת כורכום עם חלב חם ולשתות אותו פעמיים ביום להקלה.ניתן גם למרוח משחה של אבקת כורכום ומים ישירות על האזור המושפע למשך 30 דקות.

טיפ:

עדיף לקחת כורכום עם אוכל, או עם פלפל שחור או ג’ינג’ר, כדי להגדיל את ספיגתו בגוף.

3.אמבטיה מלח אפסום

השריית אמבטיה חמה עם מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים.שופכים 1-2 כוסות מלח אפסום לאמבט של מים חמים ומשרות 15-20 דקות.ניתן לעשות זאת 3-4 פעמים בשבוע.

4.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר 3-4 פעמים ביום, או ללעוס כמה חתיכות ג’ינג’ר גולמי.אתה יכול גם להכין משחה של ג’ינג’ר ומים ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע למשך 30 דקות.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.אתה יכול לשתות תערובת של 2 כפות של חומץ סיידר תפוחים ו -8 אונקיות מים חמים 3 פעמים ביום להקלה.אתה יכול גם להכין משחה של חומץ תפוחים ומים ולהפעיל אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 30 דקות.

6.שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והקלות כאב.לעסות כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות לאזור הפגוע במשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבטיה חמה ולהשרות למשך 15-20 דקות.

7.חלב קר

שתיית כוס חלב קר יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב.שתו כוס חלב קר 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.אננס

אננס מכיל אנזים הנקרא Bromelain, בעל תכונות אנטי דלקתיות.אכילת אננס טרי או שתיית מיץ אננס יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב.

9.חילבה

חילבה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והקלות כאבים.אתה יכול לשתות תה העשוי מזרעי חילבה 2-3 פעמים ביום להקלה.אתה יכול גם להכין משחה של אבקת חילבה ומים ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע למשך 30 דקות.

10.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.לעסות כמה טיפות שמן קיק ישירות לאזור הפגוע במשך 10 דקות.אתה יכול גם להכין משחה של שמן קיק וסודה לשתייה ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע למשך 30 דקות.

11.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים.אתה יכול לאכול כמה שיני שום גולמיות או להכין משחת שום ומים ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 30 דקות.

12.מכשפה לוז

Hitch Hazel ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והקלות כאב.אתה יכול להכין תה מעלי לוז מכשפות ולשתות אותו 2-3 פעמים ביום.אתה יכול גם לעשות

סקירה כללית של כאב במפשעה

כאבים במפשעה, או באזור בו הבטן עומדת ברגליים, יכולים להיגרם על ידי מספר מצבים, כולל זני שרירים, דלקת בגידים, בקע ופציעות ספורט.זה יכול להיות כאב חד או עמום, ויכול לנוע בין עדין לחמור.במקרים מסוימים, הכאב יכול להיות כה חמור עד שהוא מונע מאנשים לבצע את פעילויותיהם היומיומיות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא לא יקרות שיכולות לעזור להקל על הכאב.

12 התרופות של סבתא לא יקרה לכאבי מפשעה

1.קומפרסים חמים וקרים

אחד התרופות הנפוצות ביותר לטיפול בכאב במפשעה הוא השימוש בקומפרסים חמים וקרים.ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי להרפות את השרירים ולהפחתת הכאב, בעוד שדחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.יש להחיל את הדחיסים למשך 10-15 דקות בכל פעם, ויש להחליף אותם בין חם לקור כל 2-3 דקות.

2.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את הכאב במפשעה.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בכאבי מפשעה הם ארניקה, קמומיל ולבנדר.עשבי תיבול אלה יכולים לשמש כתה, מיושמים כמשחות אקטואליות או לצורך צורת קפסולה.דאג להתייעץ עם רופא לפני שתנסה תרופות צמחיות כלשהן.

3.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להפחית את הכאב במפשעה.המגנזיום במלח עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסף 2-3 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20-30 דקות.דאג לשתות הרבה מים אחר כך.

4.מתיחות ופעילות גופנית

מתיחות ופעילות גופנית יכולים לעזור להפחית את הכאב במפשעה.מתיחות עוזרות לשחרר שרירים הדוקים, ואילו פעילות גופנית מסייעת בחיזוק השרירים ולשפר את הגמישות.חשוב להתייעץ עם רופא או פיזיותרפיסט לפני שתתחיל בשגרת פעילות גופנית חדשה.

5.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי יכול להיות דרך יעילה להפחתת הכאב במפשעה.העיסוי עוזר להרפות את השרירים ולהגביר את זרימת הדם לאזור, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.חשוב להתייעץ עם רופא או מטפל בעיסוי מיומן לפני שתנסה טיפול בעיסוי.

6.טיפול בחום

טיפול בחום הוא דרך נוספת להפחתת הכאב במפשעה.החום עוזר להרפות את השרירים ולהפחתת הדלקת.ניתן להשתמש בכרית חימום או בקבוק מים חמים כדי לספק טיפול בחום.חשוב לנקוט בזהירות בעת שימוש בטיפול בחום, מכיוון שהחום יכול לשרוף את העור אם הוא משמש זמן רב מדי.

7.חבילות קרח

ניתן להשתמש בחבילות קרח

גם להפחתת הכאב במפשעה.קרח עוזר להפחית דלקת ונפיחות.יש ליישם חבילת קרח למשך 10-15 דקות בכל פעם, ויש לעטוף אותה במגבת כדי למנוע גירוי בעור.אין להחיל קרח ישירות על העור.

8.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את הכאב במפשעה.אכילת דיאטה דלה בסוכר ומזון מעובד יכולה לעזור להפחתת הדלקת.אכילת מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולה גם לעזור להפחתת הדלקת.חשוב להתייעץ עם רופא או תזונאית לפני שתבצע שינויים תזונתיים גדולים.

9.עטיפות מלח אפסום

עטיפות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הכאב במפשעה.מלח אפסום מסייע בהפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב.כדי ליצור עטיפת מלח אפסום, מערבבים 2 כוסות מלח אפסום עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על מטלית או מגבת.עטפו את הבד סביב האזור הפגוע והשאירו אותו 20-30 דקות.

10.כורכום

כורכום הוא תבלין שיכול לעזור להפחית את הכאב במפשעה.הכורכום מכיל כורכומין, שהוא אנטי דלקת חזק.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.חשוב להתייעץ עם רופא לפני נטילת תוספי מזון.

11.שמנים אתרים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן