דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שרירים ושפעת – 11 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ומומלצים על ידי מומחים

כאבי שרירים ושפעת – 11 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ומומלצים על ידי מומחים

כאבי שפעת ושרירים: 11 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ומומלצים על ידי מומחים

זה שוב הזמן של השנה.השפעת מסתובבת, והיא מביאה איתו כאבי שרירים וכאבים.אם אתה או אדם אהוב סובלים מהשפעת וכאבי השרירים הנלווים אליו, אתה עלול להתפתות לרוץ לבית המרקחת עבור כמה תרופות ללא מרשם.אבל מדוע לא לנסות כמה מהתרופות שהועברו למשפחות במשך דורות?כאן נדון ב -11 סעדים של סבתא שהם יעילים ומומלצים על ידי מומחים.

H2: תרופות ביתיות לכאבי שפעת ושרירים

1. אמבטיה או מקלחת חמים: אמבטיה או מקלחת חמה היא דרך נהדרת להרפות שרירים כואבים ולקבל קצת הקלה מהשפעת.זה יכול גם לעזור להפחית חום וגודש.

2. תה צמחים: תה צמחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל שפעת.עשבי תיבול רבים מכילים תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חום וכאב.

3. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שרירים, בחילה ושפעת.נסה להוסיף אותו לכוס תה או שייק.

4. דבש: דבש הוא מדכא שיעול טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול הקשור לשפעת.זה יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.

5. לימון: לימונים עשירים בוויטמין C, שהוא חומר מזין חיוני למאבק בזיהום.נסה להוסיף קצת מיץ לימון לכוס מים חמים עם דבש לקבלת דחיפה נוספת.

6. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת.נסה להוסיף כף של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום להקלה מכאבי שרירים.

7. שום: שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה ויכול לעזור להילחם בזיהום.נסה להוסיף קצת שום טרי לאוכל שלך או לקחת תוסף שום.

8. חבילות חמות וקרות: ניתן להשתמש בחבילות חמות וקרות כדי להקל על כאבי שרירים ולהפחתת דלקת.נסה לסירוגין קומפרסים חמים וקרים על האזור המושפע להקלה.

H2: הסעדים של סבתא לכאבי שפעת ושרירים

1. מרק עוף: מרק עוף שימש במשך דורות לטיפול בשפעת.זה עמוס בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת חום.

2. בצל גולמי: בצל גולמי משמשים זה מכבר לטיפול בשפעת וכאבי השרירים הנלווים אליו.נסה להוסיף כמה בצל פרוס דק לקערת מרק או לאכול אותם גולמיים להקלה.

3. מנוחה: מנוחה חיונית למאבק בזיהום ולהתאוששות מהשפעת.הקפידו להשיג הרבה מנוחה ולהימנע מפעילויות מאומצות.

4. חרדל: חרדל הוא חיטוי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת.נסה לערבב כפית חרדל עם כוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים ביום להקלה.

5. כורכום: כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.נסה להוסיף כפית כורכום לאוכל שלך או להכין תה עם כורכום ודבש.

6. מלח אפסום: מלח אפסום הוא מרגיע שרירים טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת.נסה להוסיף קצת מלח אפסום לאמבטיה חמה או להכין דחיסה עם מלח אפסום ומים חמים.

H3: טיפ מועיל

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, הקפידו לשתות שפע של נוזלים ולקבל מנוחה רבה.זה יעזור להפחית את חומרת הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.

תרופות צמחיות לכאבי שרירים ושפעת

סבתות המליצו על תרופות צמחיות במשך מאות שנים, ורבות מהן עדיין משמשות לטיפול בכאבי שרירים ושפעת כיום.להלן 11 מהתרופות הפופולריות ביותר והשימושים שלהם.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש לטיפול בכאבי שרירים ושפעת במשך מאות שנים.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.זה יעיל במיוחד בשילוב עם דבש ולימון.

2.שום

שום ארוז בנוגדי חמצון וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.אפשר לאכול אותוגולמי, מבושל או נלקח כתוסף.

3.כורכום

כורכום הוא עוד אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את כאבי השרירים ותסמיני שפעת.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

4.קאיין

קאיין הוא עשב חריף שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

5.Echinacea

Echinacea הוא תרופה צמחית ששימשה כדי לסייע במאבק בהצטננות ושפעת במשך מאות שנים.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

6.Elderberry

Elderberry היא תרופה צמחית ששימשה לטיפול בהצטננות ושפעת במשך מאות שנים.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

7.ליקריץ

ליקריץ הוא תרופה צמחית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

8.סרגל

סרפד הוא תרופה צמחית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

9.מנטה

מנטה היא תרופה צמחית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

10.Ginkgo biloba

Ginkgo Biloba הוא תרופה צמחית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

11.ג’ינסנג

ג’ינסנג הוא תרופה צמחית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

שאלות נפוצות

ש: מהם היתרונות של תרופות צמחיות לכאבי שרירים ושפעת?

ת: תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.הם יכולים לעזור להפחית את כאבי השרירים ותסמיני שפעת ואף עשויים לעזור במניעת מחלות עתידיות.

מסקנה

סבתות המליצו על תרופות צמחי מרפא במשך מאות שנים, ורבות מהן עדיין משמשות כיום בכדי להקל על כאבי שרירים ותסמיני שפעת.ג’ינג’ר, שום, כורכום, קאיין, אכינצ’אה, סמאי, ליקוריץ, סרפד, מנטה, גינקו בילובה וג’ינסנג הם כולם תרופות צמחיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.בעוד שתרופות צמחי מרפא בדרך כלל בטוחות, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שאתה לוקח כל תרופה צמחית. כאבי שרירים הוא סימפטום שכיח של כאבי שרירים ושפעת, ותרופות צמחים יכולות להיות דרך נהדרתכדי לעזור להפחית את הסימפטום הזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן