דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים לילדים – 15 תרופות של סבתא אמיתית ומרגיעה
dbddd daddadddd dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dded

כאבי שיניים לילדים – 15 תרופות של סבתא אמיתית ומרגיעה

הכאב של כאב שיניים של ילד

התפרצות השן הראשונה של הילד מסמנת אבן דרך בהתפתחותם, אבל מה עם אותה שן מתחילה לתת את הקטנה שלך כאב?כאבי שיניים אצל ילדים נפוצים למדי, ויכול להיות קשה לדעת לאן לפנות לעזרה.אמנם תמיד מומלץ לביקור אצל רופא השיניים, אך ישנם הרבה תרופות פשוטות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב של כאב שיניים אצל ילדים.כאן נסתכל על 15 תרופות של סבתא פשוטות ומרגיעות שיכולות לעזור לספק הקלה מסוימת.

תרופות ביתיות לכאבי שיניים של ילד

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר לכאב שיניים של ילד.השמן מכיל תרכובת הנקראת Eugenol, שידוע כי היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על האזור המושפע.אם השמן חזק מדי, דלל אותו עם כמה טיפות שמן צמחי.

2.תה מנטה

שתיית תה מנטה היא עוד תרופה ביתית נהדרת לכאבי שיניים של ילד.התה מכיל את מנטול, שידוע שיש לו תכונות שמקלות כאבים.להכנת התה, תלול שקית תה מנטה בכוס מים חמים למשך 5 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז לילדך ללגום אותו לאט.

3.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך פשוטה ויעילה להפחתת דלקת וכאב הקשורים לכאב שיניים של הילד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.תן לילדך לשטוף את הפיתרון בפה שלהם כמה דקות ואז לירוק אותו.

4.שום

שום הוא תרופה יעילה נוספת לכאב שיניים של ילד.ידוע כי החומר הפעיל בשום, אליצין, הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם מעט שמן זית.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

5.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה גם לעזור להפחתת דלקת וכאב.כדי להכין את הדחיסה הזו, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אל תחיל את הדחיסה זמן רב מדי מכיוון שהוא עלול להוביל לגירוי נוסף.

6.תמצית וניל

תמצית וניל היא אחד התרופות הנפוצות ביותר לכאב שיניים של ילד.הידוע כי החומר הפעיל בתמצית וניל, ונילין, הוא בעל תכונות משלמות כאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות של תמצית וניל ישירות על האזור המושפע.

7.עלי גויאבה

גם עלי הגויאבה יעילים בהקלה על כאב כאב השיניים של הילד.העלים מכילים תרכובת הנקראת Quercetin, שידוע שיש להם תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס כמה עלי גויאבה ואז ירק אותם החוצה.

8.בצל

ידוע גם כי בצל סובל מאפיינים מקלים על כאבים ואנטי דלקתיים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חתוך בצל לפרוסות דקות והניח אותם ישירות על האזור הפגוע.השאירו את הפרוסות לכמה דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

9.הדבק כורכום

ידוע כי כורכום בעל תכונות אנטי-דלקתיות וחזקות כאבים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

10.עלים נאים

ידוע גם כי עלים נאים יעילים בהקלה על כאב כאב השיניים של הילד.העלים מכילים תרכובת הנקראת אזדיראכטין, הידועה כמי שיש להם תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס כמה עלים נאים ואז לירוק אותם.

11.שמן עץ התה

ידוע כי שמן עץ התה בעל תכונות אנטיבקטריאליות ומרגישות כאבים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית.

חלק 2 – שאלות נפוצות וnswers

ש: מהם כמה גורמים נפוצים לכאבי שיניים אצל ילדים?

כאבי שיניים אצל ילדים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים.אלה יכולים לכלול ריקבון שיניים, חללים, מחלות חניכיים, זיהום, טראומה או אפילו התאמה לא נכונה של לסת.היגיינת הפה לקויה יכולה להוביל גם לכאבי שיניים אצל ילדים.חשוב לבקר אצל רופא השיניים לבדיקה ולקבוע את הגורם לכאב השיניים.

ש: האם יש תרופות טבעיות לכאבי שיניים אצל ילדים?

כן, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב של כאב שיניים אצל ילדים.אלה כוללים שמן ציפורן, שמן שום, תה קמומיל, מי מלח, תה מנטה ואלוורה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע את החניכיים ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

ש: מהן הסעדים של סבתא לכאבי שיניים אצל ילדים?

סבתות משתמשות בתרופות שונות כדי להקל על כאבי כאבי השיניים במשך מאות שנים.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות שטיפה במי מלח חמים, מריחת שמן ציפורן, מריחת שמן שום, באמצעות תה מנטה, באמצעות תה קמומיל ושימוש באלוורה.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית דלקת, להרגיע את החניכיים ולהפחית את הכאב של כאב שיניים.

מסקנה

כאבי שיניים אצל ילדים יכולים להיות מאוד כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כאב שיניים.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה מאות שנים כדי להקל על כאבי כאבי השיניים אצל ילדים.תרופות אלה כוללות שמן ציפורן, שמן שום, תה קמומיל, מי מלח, תה מנטה, ואלוורה.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית דלקת, להרגיע את החניכיים ולספק הקלה מסוימת מהכאב.חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לקבוע את הגורם לכאב השיניים ולדון בכל תרופות טבעיות שעשויות להתאים לילדך.

שאלות נפוצות

ש: מה עלי לעשות אם לילד שלי יש כאב שיניים?

אם ילדכם חווה כאב שיניים, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלכם כדי לקבוע את סיבת הכאב.בינתיים תוכלו לנסות כמה מהתרופות הטבעיות שהוזכרו לעיל, כמו שטיפה במי מלח חמים, מריחת שמן ציפורן, מריחת שמן שום, שימוש בתה מנטה, באמצעות תה קמומיל ושימוש באלוורה.אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

ש: מהי הדרך הטובה ביותר למנוע כאבי שיניים אצל ילדים?

הדרך הטובה ביותר למנוע כאבי שיניים אצל ילדים היא לתרגל היגיינת פה טובה.זה כולל צחצוח פעמיים ביום עם משחת שיניים פלואוריד, חוט דנטלי מדי יום וביקור אצל רופא השיניים לבדיקות רגילות.חשוב גם להגביל אוכל ומשקאות ממותקים, ולעודד את ילדכם לשתות הרבה מים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן