דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים לילדים – 7 תרופות של סבתא פופולרית המועברות במשפחה
dbddd daddadddd dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadda

כאבי שיניים לילדים – 7 תרופות של סבתא פופולרית המועברות במשפחה

מה זה כאב שיניים?

כאב שיניים הוא כאב או כאב בשן או בסביבתו.זה יכול להיגרם על ידי עששת, מחלת חניכיים, פציעה, זיהום או מספר גורמים אחרים.כאב שיניים יכול לנוע בין אי נוחות קלה לכאב קשה, וחשוב לטפל בו בהקדם האפשרי כדי למנוע סיבוכים נוספים.

7 התרופות הפופולריות של סבתא לכאבי שיניים אצל ילדים

כאשר ילד חווה כאב שיניים, זו יכולה להיות חוויה מלחיצה וכואבת.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהועברו מדור לדור שיכולים לעזור להקל על הכאב והאי נוחות.להלן 7 תרופות פופולריות של סבתא לכאבי שיניים אצל ילדים:

1.שטיפת מי מלח

התרופה הפשוטה והנפוצה ביותר לכאב שיניים היא שטיפת מי מלח.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בכוס מים חמים, ולגרום לילדך להסתובב בפה שלהם במשך כמה דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם להרגיע את הכאב.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לכאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לטבול ספוגית כותנה בשמן ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע.זה יכול לספק הקלה זמנית מהכאב, וגם לסייע בהפחתת הדלקת.

3.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.פשוט מועכים שן שום ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה מסוימת מהכאב.

4.בצל

בצל משמש זה מכבר כתרופה לכאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לפרוס בצל ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.זה יכול לספק הקלה מסוימת מהכאב, כמו גם להפחית את הדלקת.

5.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לכאבי שיניים.כל שעליך לעשות הוא לחולל כוס תה מנטה ולשטוף אותו בפה במשך כמה דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה מסוימת מהכאב.

6.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה נהדרת לכאבי שיניים.פשוט מרתיחים כמה עלי גויאבה במים ומאפשרים להם להתקרר.לאחר מכן, משטעים את הנוזל בפה במשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה זמנית מהכאב.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת נוספת לכאבי שיניים.פשוט מערבבים כפית כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה מסוימת מהכאב.

טיפ – בקרו ברופא שיניים

חשוב לזכור כי בעוד שסעדים אלה יכולים לספק הקלה זמנית מהכאב, אין להשתמש בהם כתחליף לביקור אצל רופא שיניים.אם ילדכם חווה כאב שיניים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי בהקדם האפשרי כדי למנוע סיבוכים נוספים.

תרופות טבעיות לכאבי שיניים

כשמדובר בכאבי שיניים, זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות.קשה להשיג הקלה בכאב, ויכול להיות קשה למצוא תרופה שעובדת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב הקשור לכאבי שיניים.להלן 7 תרופות של סבתא פופולריות המועברות במשפחה.

1.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן תרופה פופולרית לכאבי שיניים.המלח יכול לעזור להוציא זיהום ולהפחתת דלקת.זה יכול גם לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, ממיסים 1 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך למשך 30 שניות ואז ירק את הפיתרון.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהכאב שוכך.

2.שום

לשום תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשום כתרופה לכאבי שיניים, לרסק שן שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השן המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות ו tתרנגולת שוטפים את הפה שלך במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהכאב שוכך.

3.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה נהדרת לכאבי שיניים.הטאנינים בתה יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בשקית תה לכאב שיניים, תלול שקית תה במים חמים למשך 5 דקות.אפשר לו להתקרר ואז למרוח אותו ישירות על השן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום עד שהכאב שוכך.

4.עלי מנטה

עלי מנטה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בעלים של מנטה לכאבי שיניים, ריסקו כמה עלי מנטה ומערבבים אותם עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השן המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהכאב שוכך.

5.שמן ציפורן

לשמן ציפורן תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן ציפורן לכאבי שיניים, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השן המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהכאב שוכך.

6.חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בחבילת קרח לכאבי שיניים, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה.החל את חבילת הקרח ישירות על השן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום עד שהכאב שוכך.

7.עשב חיטה

עשב חיטה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בעשר חיטה לכאבי שיניים, מערבבים כמה טיפות של מיץ עשב חיטה עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השן המושפעת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהכאב שוכך.

מסקנה

הסעדים של סבתא הפופולרית הללו הם דרך נהדרת לעזור להקל על הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שיניים.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם הדרך היעילה ביותר לטפל בכאב שיניים, אך הם יכולים להועיל במתן הקלה בזמן ההמתנה לפגישה עם רופא שיניים.אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לכאבי שיניים?

כמה תרופות טבעיות לכאבי שיניים כוללים שטיפות מי מלח, שום, שקיות תה, עלי מנטה, שמן ציפורן, חבילות קרח ועשב חיטה.

האם תרופות אלה יעילות לטיפול במשקפי שיניים?

סעדים אלה יכולים לספק הקלה בזמן ההמתנה לפגישה עם רופא שיניים, אך יתכן שהם לא הדרך היעילה ביותר לטפל בכאב שיניים.אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן