דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים חזקים – 5 תרופות של סבתא מנוסה ואמיתית

כאבי שיניים חזקים – 5 תרופות של סבתא מנוסה ואמיתית

מהו כאב שיניים חזק?

כאב שיניים חזק הוא כאב אינטנסיבי המתרחש כאשר עצב העצב בשן מתרגזים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון תנאים, כמו חלל, מורסה או שן חוכמה מושפעת.הכאב מתואר לרוב כפעם או חד ויכול לנוע בין עדין לחמור.

5 הסעדים של סבתות על כאבי שיניים חזקים

כאבי שיניים יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.אמנם עדיף לראות רופא שיניים לכאב ממושך או קשה, אך ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו מסבתות כדי לעזור להקל על אי הנוחות.הנה חמישה מהם.

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה עתיקה למשקפי שיניים.נחשב שיש לו תכונות הטבעיות של כאבים ותכונות אנטי-חיטוי.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בשמן והניחו אותו ישירות על השן הפגועה.השאר אותו במקום כמה דקות והכאב צריך להתחיל לשכוח.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת הפה שלך עם פיתרון מי מלח יכולה לעזור להפחית נפיחות ולרגע גירוי.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושטפו את הפה איתו במשך כ- 30 שניות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב שוכך.

3.שום

לשום תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות חזקות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי שיניים.כדי להשתמש בו, פשוט טסו שן שום והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאר אותו במקום כמה דקות ואז שטף את הפה שלך במים חמים.

4.שקיות תה

שקיות תה הן דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה במים חמים למשך מספר דקות ואז מניחים אותו ישירות על השן הפגועה.תן לזה לשבת 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

5.שמן מנטה

שמן מנטה ידוע בתכונותיו שמלונות הכאב שלו.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כפית שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאר אותו במקום כמה דקות ואז שטף את הפה שלך במים חמים.

טיפ מועיל

כאשר מתמודדים עם כאב שיניים חזק, חשוב לזכור להשתמש בתרופות טבעיות במשורה.חלק מהתרופות הללו, כמו שמן ציפורן, שום ושמן מנטה, יכולים להיות חזקים למדי ועלולים לגרום לתגובה שלילית אם משתמשים בהם לעתים קרובות מדי.עדיף להשתמש בהם רק בעת הצורך ולעקוב אחר כל הוראות בזהירות.

תרופות מהארון

כשמדובר בכאבי שיניים חזקים, לרבים מהסבתות שלנו היו כמה תרופות מנוסות ואמיתיות.סעדים אלה נמצאים לרוב במזווה או בארון, והם יכולים לספק הקלה מסוימת מהכאב.

מלח ופלפל

אחד הסעדים הנפוצים ביותר של סבתא לכאב שיניים חזק הוא לערבב יחד קצת מלח ופלפל.יש להפוך את התערובת הזו לעיסה ואז להחיל אותה על השן הפגועה, מכיוון שהיא יכולה להפחית דלקת ולעזור להקים את הכאב.יש להשאיר את העיסה על השן כחמש עשרה דקות לפני שהוא נשטף.

שום

שום משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות, כולל כאבי שיניים חזקים.ההערכה היא כי התכונות האנטיספטיות והאנטי דלקתיות של שום יכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאב שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שן שום טרי של שום ומורחים אותו ישירות על השן המושפעת.השאירו אותו כחמש עשרה דקות לפני שטיפתו.

תרופות מהמקרר

המקרר יכול גם לספק הקלה מסוימת לכאב שיניים חזק.להלן כמה מהסעדים הנפוצים ביותר של סבתא.

בצל

בצל שימשו זה מכבר כתרופה ביתית לכאבי שיניים.התכונות האנטיבקטריאליות של בצל יכולות לעזור להפחתת הדלקת ולספק הקלה בכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, חתוך חתיכת בצל קטנה והניח אותה ישירות על השן הפגועה.השאירו אותו כחמש עשרה דקות לפני שטיפתו.

קרח

קרח הוא סבתא נפוצה נוספתהתרופה לכאב שיניים חזק.החלת כמות קטנה של קרח על השן הפגועה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.חשוב למרוח את הקרח לא יותר מחמש עשרה דקות בכל פעם, מכיוון שיישום ארוך יותר יכול לגרום נזק לשן.

מסקנה

כאבי שיניים חזקים יכולים להיות חוויה קשה וכואבת, אך לסבתותינו היו כמה תרופות מנוסות ואמיתיות כדי לעזור להקל על הכאב.ממלח ופלפל לקרח, תרופות אלה יכולות לספק הקלה מסוימת.חשוב לציין שאם הכאב נמשך, עדיף לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לכאב שיניים חזק?

התרופה הביתית הטובה ביותר לכאב שיניים חזק היא לערבב יחד קצת מלח ופלפל ולהכין משחה.יש למרוח את העיסה הזו על השן המושפעת ולהשאיר אותה במשך רבע שעה לפני שנשטף.

האם זה בטוח להשתמש בשום לכאב שיניים חזק?

כן, בטוח להשתמש בשום לכאב שיניים חזק.התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות של שום יכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאב שיניים.עם זאת, חשוב לשטוף את השום לאחר רבע שעה כדי להימנע מפגיעה בשן.

סיכום

כאבי שיניים חזקים יכולים להיות חוויה קשה וכואבת, אך לסבתותינו היו כמה תרופות מנוסות ואמיתיות כדי לעזור להקל על הכאב.ממלח ופלפל לקרח, תרופות אלה יכולות לספק הקלה מסוימת.חשוב לציין שאם הכאב נמשך, עדיף לפנות לטיפול רפואי.בנוסף, יכול להיות מועיל להבין יותר על המצב, כמו Wikipedia.org הגדרת כאב שיניים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן