דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים בתינוקות – 6 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים וכספת
dbddd daddadddd ddaaddaddaddaa  dadadddd dadc daddaad dde

כאבי שיניים בתינוקות – 6 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים וכספת

כאבי שיניים בתינוקות: 6 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים
אף אחד לא אוהב לראות את הקטנה שלהם בכאב.כאב שיניים יכול להרגיז במיוחד את התינוק, מכיוון שהם צעירים מכדי להבין מה קורה ומדוע זה קורה.להורים יכול להיות קשה עוד יותר לדעת כיצד לעזור לתינוק שלהם.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שהומלצו על ידי מומחים והם בטוחים לתינוקות.להלן 6 תרופות של סבתא שיכולות לעזור בכאבי שיניים אצל תינוקות.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה פשוטה אך יעילה לכאבי שיניים אצל תינוקות.כל מה שהוא דורש זה כוס מים חמים וכפית מלח.ממיסים את המלח במים ותנו לתינוקכם ללגום אותו.מי המלח יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות בחניכיים.בנוסף, זה יכול לספק הקלה מסוימת מהכאב.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית לכאבי שיניים אצל תינוקות.הוא מכיל תכונות אנטי -מיקרוביאליות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן בכפית שמן נשא, כמו שמן קוקוס או שמן זית.לאחר מכן, השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור הפגוע.

טיפ ייחודי:

חשוב לוודא ששמן הציפורן מדולל כראוי לפני השימוש בו על התינוק שלך.יותר מדי שמן ציפורן יכול לגרום לתחושת שריפה ולגבות עוד יותר את החניכיים.

3.קומפרס קר

קומפרס קר הוא תרופה נוספת שיכולה לשמש לכאבי שיניים אצל תינוקות.הטמפרטורה הקרה יכולה לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע.אתה יכול גם להשתמש בכף קרה או במטלית רחצה קרה.עם זאת, וודא שהדחיסה אינה קר מדי, מכיוון שהוא עלול לגרום לאי נוחות נוספת.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לכאבי שיניים אצל תינוקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.כל שעליך לעשות הוא לתלול שקית תה במים רותחים למשך כמה דקות.ואז, תן לזה להתקרר ולתת אותו לתינוק שלך ללגום.לחלופין, אתה יכול לערבב תה קמומיל עם חלב אם או פורמולה כדי להפוך אותו ליותר טעים.

5.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה יעילה נוספת לכאבי שיניים אצל תינוקות.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות בחניכיים.פשוט הרתיחו כמה עלי גויאבה במים למשך כמה דקות ונותנים להם להתקרר.ואז, תן את זה לתינוק שלך ללגום.אתה יכול גם להכין משחה עם עלי הגויאבה המבושלים ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע.

6.אבקת כורכום

אבקת כורכום היא תרופה פופולרית לכאבי שיניים אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לערבב את אבקת הכורכום עם חלב אם או פורמולה ולתת אותה לתינוק שלך ללגום.

אלה כמה מהתרופות הפופולריות ביותר עבור כאבי שיניים אצל תינוקות.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם התינוק שלך סובל מכאבי שיניים חמורים או שלא נראה שהוא משתפר, עליך לפנות מייד לרופא או לרופא השיניים שלך.

תרופות לכאבי שיניים בתינוקות

כאבי שיניים אצל תינוקות יכולים להוות מקור לאי נוחות ומצוקה גדולים הן עבור התינוק והן עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם תרופות מנוסות ואמיתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב.להלן שש תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים:

1.משיכת שמן

משיכת שמן, תרגול איורוודי מסורתי, כרוכה בהסתבכות כף שמן צמחי בפה עד 20 דקות.זה עוזר להוציא חיידקים ורעלים מהחניכיים והשיניים.התרופה הזו נעשית בצורה הטובה ביותר בבוקר, לפני ארוחת הבוקר.

2.תה צמחים

ניתן להכין תה צמחים עם מגוון עשבי תיבול כמו קמומיל, נענע, לוןדר, ורוזמרין.פשוט תלול את עשבי התיבול במים חמים ולהמתיק דבש לפי הטעם.תרופה זו מועילה במיוחד לתינוקות מרגיעים הסובלים מכאבים.

3.שום

שום שימש זה מכבר לתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.ניתן למחוק אותו ולערבב אותו למשחה, ואז להחיל אותו על האזור המושפע.ניתן גם ללעוס ולבלוע שלם.

4.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש כהרדמה טבעית במשך מאות שנים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לערבב בשמן נשא כמו קוקוס או שמן זית.

5.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך פשוטה ויעילה להפחתת נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בכוס מים חמים ולשטוף אותו בפה של התינוק למשך 30 שניות.

6.קומפרס קר

ניתן ליישם קומפרס קר על האזור המושפע כדי להפחית את הכאב והנפיחות.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים קרים ומרחי אותה על האזור המושפע למשך 10 דקות.

מסקנה

כאבי שיניים יכולים להוות מקור לאי נוחות ומצוקה רבה עבור תינוקות והורים כאחד.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב.ששת הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים במאמר זה בטוחים ויעילים.ניתן להשתמש במשיכת שמן, תה צמחים, שום, שמן ציפורן, שטיפות מי מלח וקומפסים קרים כדי להקל על כאבי שיניים אצל תינוקות.

שאלות נפוצות

מהי משיכת שמן?

משיכת שמן היא תרגול איורוודי מסורתי הכרוך בהפחתת כף שמן צמחי בפה עד 20 דקות.זה עוזר להוציא חיידקים ורעלים מהחניכיים והשיניים.

האם תרופות אלה בטוחות לתינוקות?

כן, הסעדים הללו בטוחים לתינוקות כאשר משתמשים בהם כראוי.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא ילדים לפני שתתן תרופות ביתיות כלשהן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן