דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בתינוקות – 18 תרופות של סבתא זולה וטבעית

כאב גרון בתינוקות – 18 תרופות של סבתא זולה וטבעית

כאב גרון הוא בעיה שכיחה אצל תינוקות שיכולים להיגרם על ידי מגוון דברים כולל אלרגיות, זיהומים וירוסים.בעוד שרוב הגרון הכואב נעלמים מעצמם, ישנם כמה דברים שהורים יכולים לעשות כדי להקל על אי הנוחות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שנמסרו מדור לדור שיכולות לעזור לספק הקלה.להלן 18 תרופות של סבתא זולה וטבעית לכאבי גרון אצל תינוקות.

מנוחה והידרציה

הדבר החשוב ביותר לעשות כאשר התינוק שלך סובל מכאבי גרון הוא לספק להם הרבה מנוחה והידרציה.וודאו שהם יקבלו הרבה נוזלים כמו מים, מיץ או מרקים שיעזרו להרגיע את הגרון ולספק להם תזונה נחוצה.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית לכאבי גרון.מערבבים את השניים יחד ונותנים לתינוקכם ללגום על התערובת כדי לעזור להרגיע את גרונם.הקפד להשתמש רק בכמות זעירה של דבש מכיוון שיותר מדי יכול להיות מסוכן לתינוקות.

טיפ:

לקבלת אפקט מרגיע יותר, הוסף קמצוץ מלח לתערובת הדבש והלימון.

Steam

קיטור יכול לעזור לשחרר ריר ולפתוח את דרכי הנשימה.אתה יכול לפתוח את דלת המקלחת ולעמוד בתינוק שלך באדים למשך מספר דקות או למלא קערה במים חמים ולהניח את הראש של תינוקך מעל הקערה, מכסה אותם במגבת.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי ליצור את הפיתרון, הוסף 1 כפית מלח לכוס מים חמים.תילג את התינוק שלך ללגום על התערובת ולגרגר כמה שניות לפני שתירוק אותה.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת לעזור להרגיע את גרונך של תינוקך.מרתיחים מעט מים ואז מוסיפים כמה פרוסות ג’ינג’ר מגורד טרי.תן לתה תלול למשך 10 דקות ואז לאמת אותו.להמתיק את התה במעט דבש ולתת לתינוק שלך ללגום עליו.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, לבנדר ושורש ליקוריץ יכולים לעזור להרגיע את גרונך של התינוק שלך.הקפידו להשתמש בתה טבעי ללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה כפיות מהשורש.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.להמתיק אותו במעט דבש ולתת לתינוק שלך ללגום עליו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולגום את התינוק שלך לתערובת.

שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.קלף וממתוק כמה שיני שום ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.תילג את התינוק שלך לתערובת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.מערבבים 1 כפית שמן קוקוס עם כמה כפיות דבש ולשתה את התינוק שלך לשתות את התערובת.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.מחלצים את המיץ מבצל אחד ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.תילג את התינוק שלך לתערובת.

חומץ ודבש

מערבבים חלקים שווים חומץ ודבש ולגום התינוק שלך ללגום על התערובת.תרופה זו יעילה במיוחד להקלה על הכאב והגירוי של כאב גרון.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה כפיות כורכום.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.להמתיק אותו במעט דבש ולתת לתינוק שלך ללגום עליו.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה כפיות מהשורש.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.להמתיק אותו במעט דבש ולתת לתינוק שלך ללגום עליו.

קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גרון.BO

חלק 2: הבנת הגורמים לכאבי גרון אצל תינוקות

כאב גרון בתינוקותיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, החל מנגיפים לחיידקים לגורמים סביבתיים.על מנת לטפל בצורה הטובה ביותר בכאבי גרון בתינוק, חשוב להבין מה גורם לו.

וירוסים

וירוסים הם אחד הגורמים השכיחים ביותר לגרון כואב אצל תינוקות.גרון כאב ויראלי נגרם בדרך כלל על ידי הצטננות הנפוצה, השפעת או נגיפי הנשימה האחרים.סוגים אלה של גרון כואבים מגיעים לרוב עם תסמינים אחרים כמו אף נזלת, גודש ושיעול.

חיידקים

גרון כאב חיידקי יכול להיות גם גורם לגרון כאב אצל תינוקות.גורמים חיידקיים שכיחים כוללים גרון סטרפ, הנגרם על ידי החיידקים סטרפטוקוקוס פיוגנים, ומונונוקליוזיס, הנגרם על ידי נגיף אפשטיין-באר.

גורמים סביבתיים

גורמים סביבתיים, כמו אוויר יבש, אלרגנים ועשן, יכולים גם לגרום לגרונם כואב אצל תינוקות.סוגים אלה של גרון כואבים מגיעים לרוב עם תסמינים אחרים כמו שיעול, עיטוש ועיניים מימיות.

18 התרופות של סבתא זולה וטבעית לגרונות כאב בתינוקות

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות זולות וטבעיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון בתינוקות.להלן 18 מהתרופות הנפוצות ביותר שמשמשות סבתות:

  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון טרי ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.
  • מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ותנו לתינוק לגימות קטנות לאורך כל היום.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.
  • הכינו תה על ידי הרתחת כפית אחת של שורש ג’ינג’ר קצוץ בכוס מים אחת.תן לתה להתקרר ולתת אותו לתינוק לשתות.
  • מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים אחד ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של חומץ תפוחים ותנו אותו לתינוק לשתות.
  • מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ונותנים אותה לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כף שמן קוקוס אחד ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת קינמון ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כף שמן זית אחד ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מיץ לימון ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כף אחת של חומץ תפוחים ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת פלפל שחור ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כף אחת של שמן שקדים ונותנים אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת פלפל קאיין ונותנים אותה לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת חילבה ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ ונותנים אותה לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו ונותנים אותה לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.
  • מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת ותנוזה לתינוק לשתות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב.

18 תרופות זולות וטבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן